Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ymmärrä että minä tarvitsen enemmän kuin 2 paria kenkiä....

Vierailija
28.03.2006 |

Voi että taas eilen oli hermo koetuksella kun tuli puhetta että haluaisin (tarvitsen) uudet kengät... Mies vain vänkää että hänellä on vain kahdet kengät (kesä ja talvikengät) ja hyvin pärjää. Voi järjen köyhyyttä!!! Olen selittänyt ties kuinka monta kertaa että naisella pitää olla vähintään: lenkkarit, tennarit, korkkarit, sirot sandaalit, talvikengät (jolla mennä lasten kanssa ulkoilemaan) paremmat talvikengät, saappaat... en ole mikään kenkäfriikki, mutta nyt ei ole kuin lenkkarit, 3v vanhat talvikengät ja saappaat... Mua ärsyttää kun muuten järkevälle ja ihanalle ihmiselle tuo kenkä-kysymys on jotenkin niin vaikea. Onko mielestänne listani liian pitkä, jotenkin kuvittelen että aika suppealta se vaikuttaa joidenkin naisten kenkävarastoihin nähden...

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitte nyt oikeesti jo hoitoon. Sandaaleja ei lasketa, joten kengiksi riittää kaksi paria. Jos asuu maalla niin saappaat kolmanneksi.

Kolmas kenkäpari... yhtä typerä ostos kuin perspulliaiselle se joka viikkoinen lottorivi (josta ei koskaan voita mitään).

Vierailija
62/75 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että taas eilen oli hermo koetuksella kun tuli puhetta että haluaisin (tarvitsen) uudet kengät... Mies vain vänkää että hänellä on vain kahdet kengät (kesä ja talvikengät) ja hyvin pärjää. Voi järjen köyhyyttä!!! Olen selittänyt ties kuinka monta kertaa että naisella pitää olla vähintään: lenkkarit, tennarit, korkkarit, sirot sandaalit, talvikengät (jolla mennä lasten kanssa ulkoilemaan) paremmat talvikengät, saappaat... en ole mikään kenkäfriikki, mutta nyt ei ole kuin lenkkarit, 3v vanhat talvikengät ja saappaat... Mua ärsyttää kun muuten järkevälle ja ihanalle ihmiselle tuo kenkä-kysymys on jotenkin niin vaikea. Onko mielestänne listani liian pitkä, jotenkin kuvittelen että aika suppealta se vaikuttaa joidenkin naisten kenkävarastoihin nähden...

Miksi lähdet keskustelemaan koko asiasta? Hankit kengät eikä mies välttämättä edes huomaa sitä. Voit tietysti mainita, että katso miten kivat uudet kengät minulla on. Kaikesta sitä voi ongelmia tehdä! Kai eteiseen yhdet lisää mahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja niin tarvitsen minäkin. Sinun miehesi ei varmaan paljoa liiku, eikä muotitietoakaan ole

Vierailija
64/75 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä iankaikkisen vanha ketju nostettiin miksi? Eiköhän ap ole jo eronnut ajat sitten kenkäkriisin vuoksi tai täyttänyt vaatekomeron hiljaisuudessa tuiki tarpeellisilla popoilla.

Vierailija
65/75 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kolmet kumpparit: kahdet navetalle ja pihahommiin, yhdet paremmat joilla voi mennä kauppaan ja kylille

- kahdet talvikengät: toiset pihahommiin ja luontoon, toiset siistit

- yhdet lenkkarit

-yhdet siistimmät kävelykengät

-yhdet juhlakengät

-monot

-läpsykkäät

= 10 paria kenkiä. Jos pitäisi noista vielä vähentää, niin monot, läpsykkäät ja juhlakengät. Kumppareista luopuisin viimeisenä. :-D

Vierailija
66/75 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ymmärsin oikein niin miehesi ihmettelee mihin ylipäätänsä kenkiä tarvitset. Sisällähän ei jalkineita käytetä ja ulkona sinun ei pidä liikkua.

Vierailija
67/75 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kulutusajattelulla saadaan maailma ja luonto tuhottua. Kierrättäkää. Miksi ostaa lisää ja lisää kenkiä tai vaatteita kun niiden valmistamiseen tuhotaan viidakkoa ja poltetaan öljyä, ja todennäköisesti käytetään lapsityövoimaa.

Uskomattoman lokeroivia kommentteja: "Naisilla pitää olla kenkiä", yhtä junttia sanoa että "Kyllä miehen pitää voida vetää kovat kännit välillä" tai "Pojat on poikia"

Koittakaa ajatella vastuullisesti, että minkälaista maailmaa haluat olla jättämässä omille lapsillesi.

Vierailija
68/75 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas jatketaan KYMMENEN VUOTTA vanhaa ketjua!

Vierailija
69/75 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n mies saisi päättää kaikkien naisten puolesta, niin kaikilla olisi kahdet jalkineet: kumiteräsaappaat ja Martta-kengät. Saappaat niin suuret, että niihin sopii ainakin kahdet villasukat, jotta niillä tarkenee pakkasillakin. Martta-kengät ovat niin ajattomat, että niillä tallustaa vielä eläkemummona.

Oletko töissä ap? Jos olet, niin miksi anelet mieheltä kenkiä? Etkö hallitse itse omia rahojasi ja päätä, mitä ja milloin ostat? Taas yksi kotrollifriikki mies, vaikka väitätkin ihanaksi. Ei ole. Vaiva (nuukuus) pahenee iän mukana.

Vierailija
70/75 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika seksististä väittää, että naisella pitää olla vähintään X määrä kenkiä. Minulla on vain maiharit ja sandaalit ja hyvin pärjään vuodesta toiseen.

Vierailija
71/75 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä, miten sinun kenkäostoksesi mitenkään kuuluu puolisolle. Aikuinen ihminen kun voi kävellä kauppaan ja ostaa ne haluamansa kengät, ei siihen lupaa tarvita.

Vierailija
72/75 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä joku tuhatjalkainen vai?

Vierailija
73/75 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ymmärrä että tarvin seksiä ja näköjään useammin kuin hän. Ketä hitto kiinostaa monetko kengät toisella on? Kunhan niihin ei kulu huomattavasti rahaa kuukausittain niin ei jaksa kiinostaa.

Vierailija
74/75 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy: Balettitossuja, salikenkiä, jazz tossut, zumbakengät, kilpatanssikenkiä, ratsastussaappaat, kävelylenkkarit, juoksulenkkarit, kävelykengät, kumisaappaat, vaelluskengät, sisätohvelit, uimakengät,  nilkkurit, talvikengät, yhdet juhlakengät, bootsit, mokkasaappaat ja varvissandaalit...

Huom! Osa nahkakengistä on huollettuja 20 vuotta vanhoja, edelleen käytössä olevia kenkiä. Pohjalliset saatan vaihtaa. Joihinkin on saatettu laittaa uusi kantalappu tms. Eli ei todellakaan tarkoita että ostaisin kenkiä ihan huvikseen.

Vierailija
75/75 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ostaa Tokmannilta jotkut wt-halpislenkkarit ja käyttää niitä sitten neljä vuotta. Talvella käyttää jotain varrellisia työkenkiä.  Tämä ärsyttää minua suuresti.