Nynny kollega ei suostunut virkistyspäivänä yhtymään yhteiseen riemuun
Kaikki muut roikkuivat puolapuista pää alaspäin osoittaakseen yhteenkuuluvuuden tunnetta, mutta tämä nynnykkä kielyäytyi. Voitte arvata, kuinka tuskastunut ja vaivautunut hänen pomonsa oli tuolla hetkellä. Kuka ei kuulu joukkoon, tulipa selkeästi ilmi.
Kommentit (26)
Ja varmasti kieltäytyy nakujuoksusta ja matojen syömisestä, sekasaunasta ja räkäkännistä. Aina pitää huippuporukkaan eksyä yksi mörökölli,jolla ei ole yhtään huumorintajua!
Eikä se perkele varmasti suostunut tekemään kuperkeikkaa, saatika että osaisi ruotsiksi sanoa kuperkeikka tai puolapuut?
Miten helvetissä sinä jaksat näitä paskoja provoja vääntää kaiket päivät? Mä olen saikulla, se on mun tekosyy siihen miksi olen tänään lojunut (nukkunut) AVlla koko päivän, mutta kaipa sulle joku maksaa tästä?
Virkistyspäivät, jos näistä äänestettäisiin, niin aika monessa firmassa jäisi pitämättä.
Näistä liikkuu aika karmeita tarinoita, jos joku jaksaa niin laittaa ketjuun vaan tulemaan.
Hyi hitto ei kiinnostais yhtään joku parituksena oleminen jollekin ällölle limaselle kollegalle. Mielummin sitten rahastaa suoraan seksistä ja valitsee itse asiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Virkistyspäivät, jos näistä äänestettäisiin, niin aika monessa firmassa jäisi pitämättä.
Näistä liikkuu aika karmeita tarinoita, jos joku jaksaa niin laittaa ketjuun vaan tulemaan.
Hyi hitto, kiertäisin todella kaukaa tuollaiset tilaisuudet.
Nynnerö hitaasti lämpiävää sorttia? Sopinee yksinäiseen puurtamistyöhön, jossa ei riemu raikaa.
Mun veli ei suostunut työpaikkansa virkistyspäivänä tulemaan mun laitteeseen roikkumaan pää alaspäin 😂 Työkaverinsa kyllä tulivat siihen
Huono provo.