Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä olit vielä niin seksikäs että pystyit vamppaamaan melkein kenet tahansa (varatunkin) miehen sänkyyn jos halusit?

Vierailija
29.05.2017 |

Voi kultaista nuoruutta.

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytin ikäistäni 10v nuoremmalta kun olin 36-37!

Olen aina ollut nuoren näköinen ja hoikka.

Vappaamaan en pystynyt ketään, koska olen mies. Nuorekkuudesta ei juuri iloa ole ollut.

25v naiset kiinnostuivat vasta kun olin 35+, mutta silloin ongelmaksi tuli joko ikä tai erilainen elämäntilanne. He halusivat lapsia, minä en.

30+ naisille olin liian poikamainen, haussa oli jämerämpi mies turvaamaan perhettä.

Jotkut nelikymppiset tykkäsivät, mutta he olivat varattuja.

Nyt ikää on 43 ja luultavasti näytän ikäiseltäni koska hiusraja on paennut nopsaan muutamassa vuodessa. Ei ole merkitystä, miehessä ratkaisevat muut asiat kuin se minkä ikäiseltä näyttää (pituus, miehekäs naama, tilipussi). Enkä siis yhäkään saisi vampattua ketään.

Vierailija
122/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan niin kyyninen miesten suhteen tästäkään keskustelusta huolimatta, että uskoisin että jokainen varattu mies on heti nuoren kauniin naisen vampattavissa. Olen kait naiivi.

Vierailija
124/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vanhempaa naista on helpompi lähestyä, oletus on että seksiä irtoaa helpommin, ja ellei irtoa ovat pakit yleensä lempeämmät."

Tämä on aivan totta.

On ihan tavallista että raflassa eniten vientiä riittää 35-45v naisella.

Luuletteko ihan tosiaan ettei ne kuolaavat miehet ottaisi mieluummin sitä parikymppistä mimmiä tanssilattialta?

Todellakin ottaisivat, mutta sen mimmin lähestyminen on hankalampi juttu. Mitään hymyä ei tule vaan mimmi pyyhältää vauhdilla tiskin ohi, kaverilauma on suojana, pakit voi olla tylyt ja jos epäonnistuu, muut naiset ei katso hyvällä.

Vanhemmat naiset on tuhatkertaisesti leppoisampia. Jutuille pääsee helposti, useimmat ilahtuu kehuista (vs. se parikymppinen joka ei todellakaan ilahdu) vaikkei just nyt irtoaisikaan.

Kynnys lähestyä on vain pirusti alhaisempi. Ja eri ikäiset voi kokeilla. Plus jos nainen on 38v, nuoremmat ja vanhemmat voi lähestyä ja se on sosiaalisesti hyväksyttyä. Mutta jos nainen on 22, se onkin eri juttu.

Suositeltavaa luettavaa:

http://ihmissuhteet.blogspot.com/2016/07/kenella-naisista-on-korkein-ma…

Suositeltavaa olisi että ihmiset vain alkaisivat jutella toisilleen ilman hirveitä odotuksia.

Itse en koskaan anna tylyjä pakkeja, ellei tyyppi yritä viidettä kertaa jutulle umpihumalassa.

Jos on tasoista puhuttava niin tasokkaimpia kummassakin sukupuolessa ovat ne jotka preferoivat keskustelukyvyn ja keskinäisen kemian ennen ulkonäköä. Itse olen ihan riittävän suosittua seuraa, mutta voin kiinnostua erinäköisistä/-ikäisistä miehistä.

Noinhan se usein varttuneempien naisten kanssa on. Siksi heitä lähestytäänkin.

Nuoret naiset ovat todella tylyjä. Ei vain hyvännäköiset vaan oikeastaan vielä pahemmin sellaiset kasin mimmit joille "alempiarvoisen" miehen lähestyminen on kuin isku kasvoille (kuvitteleeko toi olevansa samalla tasolla = olenko sittenkin ihan tavis).

Kukaan ei tykkää pakkien saamisesta. Aika moni nainen kertoo lähestyneensä miestä kerran, saaneensa pakit ja siksi ei koskaan enää. Ei se ole sen kivempaa miehellekään.

Siksi nelikymppistä lähestytään. Helppo lähestyä, mahkuja saada, suuri todennäköisyys kivasta keskustelusta. Parikymppisen kanssa mahkut saada olemattomat, pakit todennäköisimmin tylyt, lähestyminen vttumaista koska ympärillä pyörii we are hot and we know it-kamutytöt ja nuoret pojut odottelemassa tsäänssejä osoittaa maskuliinisuuttaan puolustamalla naista, jne. Harva viitsii yrittää.

Vierailija
125/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän mä vielä nelikymppisenä ollut. Ehkä vielä 45v nipin napin muttei varmaan enää sen jälkeen. Ei tullut kokeiltua mutta sen tiedän, että raksamiehet kävi kuumina vielä niillä main mun perääni.

Vierailija
126/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään iässä ollut niin seksikäs että olisin saanut yhtäkään miestä. Eli siis olen aivan uskomattoman ruma.

Vierailija
127/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää varatunkkinne

Vierailija
128/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ikää odotellessa

N24 ylipainoinen

Vierailija
129/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vanhempaa naista on helpompi lähestyä, oletus on että seksiä irtoaa helpommin, ja ellei irtoa ovat pakit yleensä lempeämmät."

Tämä on aivan totta.

On ihan tavallista että raflassa eniten vientiä riittää 35-45v naisella.

Luuletteko ihan tosiaan ettei ne kuolaavat miehet ottaisi mieluummin sitä parikymppistä mimmiä tanssilattialta?

Todellakin ottaisivat, mutta sen mimmin lähestyminen on hankalampi juttu. Mitään hymyä ei tule vaan mimmi pyyhältää vauhdilla tiskin ohi, kaverilauma on suojana, pakit voi olla tylyt ja jos epäonnistuu, muut naiset ei katso hyvällä.

Vanhemmat naiset on tuhatkertaisesti leppoisampia. Jutuille pääsee helposti, useimmat ilahtuu kehuista (vs. se parikymppinen joka ei todellakaan ilahdu) vaikkei just nyt irtoaisikaan.

Kynnys lähestyä on vain pirusti alhaisempi. Ja eri ikäiset voi kokeilla. Plus jos nainen on 38v, nuoremmat ja vanhemmat voi lähestyä ja se on sosiaalisesti hyväksyttyä. Mutta jos nainen on 22, se onkin eri juttu.

Suositeltavaa luettavaa:

http://ihmissuhteet.blogspot.com/2016/07/kenella-naisista-on-korkein-ma…

Suositeltavaa olisi että ihmiset vain alkaisivat jutella toisilleen ilman hirveitä odotuksia.

Itse en koskaan anna tylyjä pakkeja, ellei tyyppi yritä viidettä kertaa jutulle umpihumalassa.

Jos on tasoista puhuttava niin tasokkaimpia kummassakin sukupuolessa ovat ne jotka preferoivat keskustelukyvyn ja keskinäisen kemian ennen ulkonäköä. Itse olen ihan riittävän suosittua seuraa, mutta voin kiinnostua erinäköisistä/-ikäisistä miehistä.

Noinhan se usein varttuneempien naisten kanssa on. Siksi heitä lähestytäänkin.

Nuoret naiset ovat todella tylyjä. Ei vain hyvännäköiset vaan oikeastaan vielä pahemmin sellaiset kasin mimmit joille "alempiarvoisen" miehen lähestyminen on kuin isku kasvoille (kuvitteleeko toi olevansa samalla tasolla = olenko sittenkin ihan tavis).

Kukaan ei tykkää pakkien saamisesta. Aika moni nainen kertoo lähestyneensä miestä kerran, saaneensa pakit ja siksi ei koskaan enää. Ei se ole sen kivempaa miehellekään.

Siksi nelikymppistä lähestytään. Helppo lähestyä, mahkuja saada, suuri todennäköisyys kivasta keskustelusta. Parikymppisen kanssa mahkut saada olemattomat, pakit todennäköisimmin tylyt, lähestyminen vttumaista koska ympärillä pyörii we are hot and we know it-kamutytöt ja nuoret pojut odottelemassa tsäänssejä osoittaa maskuliinisuuttaan puolustamalla naista, jne. Harva viitsii yrittää.

Olen itse ollut aina huono tekemään aloitteita. Parikymppisenä minua lähestyivät baareissa lähes ainoastaan ulkomaalaiset tai reilusti vanhemmat miehet. Nyt hieman alle nelikymppisenä jutulle on tullut 18-50v miehiä, useimmiten kuitenkin noin omanikäisiä. Ja keskustelukykyä pitää olla jos meinaa minusta intiimimpää seuraa saada :D Silti en ole ollut tyly kenellekään jos ei ihan sikailuksi miehen puolelta mene.

t. tuo aiempi

Vierailija
130/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v. Sitten en enää " kokeillut".

Vierailija
131/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyllä ikinä pystynyt vamppaamaan ketään miestä, enkä ainakaan varattuja olis edes halunnut. Olin hoikka nuorena, vaalea ja ihan nätti, mut itsetunto niin huono, et jotenkin kai näkyi päältä, et en pysty pitämään puoliani ja tulikin miesten taholta sellasia nöyryyttäviä kokemuksia ja muuta ikävää.

Nyt oon ollu toisessa liitossa jo 10 v. ihan koht onnellisesti, ja ikä suojaa jo miesten ikävältä käytökseltä aika hyvin. Mut joskus mietin, et oisinpa nuorena ollut vähemmän tiukkapipo, vaan olisin pitänyt hauskaa kivojen poikien kanssa.

Vierailija
132/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo kyllä ikinä pystynyt vamppaamaan ketään miestä, enkä ainakaan varattuja olis edes halunnut. Olin hoikka nuorena, vaalea ja ihan nätti, mut itsetunto niin huono, et jotenkin kai näkyi päältä, et en pysty pitämään puoliani ja tulikin miesten taholta sellasia nöyryyttäviä kokemuksia ja muuta ikävää.

Nyt oon ollu toisessa liitossa jo 10 v. ihan koht onnellisesti, ja ikä suojaa jo miesten ikävältä käytökseltä aika hyvin. Mut joskus mietin, et oisinpa nuorena ollut vähemmän tiukkapipo, vaan olisin pitänyt hauskaa kivojen poikien kanssa.

Miehenä olen huomannut että kun j.ännämiehet kohtelevat naisia huonosti, naisia ei kaduta se etteivät he löytäneet kivaa miestä jonka kanssa vakiintua vaan se etteivät he olleet riittävät itsevarmoja pitämään hauskaa niiden j.ännämiesten kanssa.

Vierailija
133/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo monen lapsen isoäiti. Ainakin joka toinen viikko joku mies lähtee perääni, tai tulee vaivihkaa juttelemaan. Onhan tätä naurettu mona kertaa. Tämä alkoi jo  14- vuotiaana. Nyt en käy enää kävelyllä tietyillä reiteillä . Saa katsoa peräänsä kuka seuraa. Kesällä käytän hameita ja minulla on paksu pitkät tukka. Yleensä olen liikkeellä mieheni kanssa.  Olen myös kuullut että uusisuomalaiset miehet eivät osaa erottaa kuka on selvästi vanhempi nainen. Joskus joku odottaa minua yllättäen parkkipaikalla. En itse ole innnostunu. Joudun aina olemaan varovainen. Pimeällä liikun vain omalla autolla. Olen hoikka ja aika pieni. Miesten mieleen .

Vierailija
134/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vamppaamaan"? Terveisiä 50-luvulta?

Vierailija
135/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 25 - 35 ikäisenä. Joo, ja kyllä, myös varattuja ja olin itsekin välillä varattu. Enkä ollut mikään kaunotar tai treenattu, ihan tavallinen mutta ilmeisesti se mikä vetosi oli iloinen olemukseni ja ystävällisyys. Jos joku tuli pokaamaan, en koskaan antanut pakkeja tylysti, kuten monet kaverini. Kuitenkin oma itsetunto oli sen verran alhainen, että varatutkin kiinnostivat.

No nyt ei ole pelkoa että kukaan kiinnostuisi ja eikä kukaan oikein kiinnostaisikaan, no yksi työpaikan mukava mies, mutta en edes yritä, ihailen vaan.

Vierailija
136/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin onnistuu vielä. Varatut (entiset fb-miehet) viestittelevät edelleen ja haluaisivat tavata, mutta minä löysin oman ihanan rakkaan. t. n48

Vierailija
137/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen keskittynyt kouluttautumiseen enkä miesten vamppaamiseen.

Vierailija
138/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu hyvin näin 44-vuotiaana, mutta en vamppaa ketään, koska oon naimisissa.

Mutta minulla on kauniit ikäistäni nuoremmat kasvot, isot rinnat ja muodokas, treenattukin peppu ja pitkät vaaleat hiukset. En ole kuitenkaan hoikka vaan pikemminkin pyöreähkö. Lisäksi olen iloinen ja ystävällinen. Näillä eväillä miesseuraa on rasittavuuteen asti yhä tarjolla vähän joka paikassa, vaikka en siis tarvi, koska mulla on maailman paras mies enkä ole yhtään petturi luonne❤️

Vierailija
139/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä vampannut ketään. Testasin viehätysvoimaani viimeksi 17-vuotiaana ja tällä tiellä ollaan. Näytän ikäiseltäni tai ainakin kysyivät papereita kun ostin luonto-arvan.. N25

Vierailija
140/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut ei kiinnosta mikään yleinen miesten vamppaaminen enkä saa mitään kicksejä sellaisesta ajattelusta, että ”tuonkin saisin ja tuonkin ja tuon”. Jotenkin säälittävä asenne.

Enkä rehellisesti sanottuna usko, että on olemassa naista joka saisi ihan kenet tahansa.

N26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan