Minkä ikäisenä olit vielä niin seksikäs että pystyit vamppaamaan melkein kenet tahansa (varatunkin) miehen sänkyyn jos halusit?
Kommentit (143)
Yli 40 v mittarissa ja erityisesti ulkomailla eron huomaa!Ei enää rantatuolille raivata tilaa parhaalta paikalta eikä miehet katso päästä varpaisiin ja vihellä perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kultaista nuoruutta.
En koskaan!
Miehet ovat pelottavia ja vihamielisiä.Siitä lähtien kun täytin 16, olen saanut toisinaan eri-ikäisiltä miehiltä huomiota,
yleensä väheksyvää ja naljailevaa,
alentuvaa kehumista tai häijyä töksäyttelyjä.
Yleensä miehet huomauttelevat rumasti ääneen hyvännäköisellekin naiselle, että tämä se mystinen "tyrkky" (Mitä mahtaa tarkoittaa? Burka puuttuu? Ei katso koko ajan kenkiään?),
ja että -Onpa lyhyt hame/ hyvät sääret/ vähän paksut sääret/
liian laiha/ joku lehmä/ naama ku Esa Pakarisella/ ihan ku Sophia Loren ym. ym.
loputtoman kekseliäitä tapoja ilmoittaa, että naama ja ruumis ei nyt ihan kelpaa, mutta saat elää.Erityisen inhottavaa on kun mies sanoo: -Hymyile vähän.
Hei kulta, voisitsä hymyillä edes vähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmenkympin jälkeen nainen voi vielä vampata paljon miehiä jos on hyvässä treenatussa kunnossa. Mutta kaikkein halutuimmat miehet ei enää lähde.
Ai ei? Väitän, että en saisi pakkeja yhdeltäkään (vapaalta) mieheltä jos oikein lähtisin iskemään yöelämässä. Sen verran on aina tyrkyllä nuorta miestä. Ikää lähemmäs 40.
Ja muuten: miehissä on paljon niitä jotka ei petä tai jätä.
Alle 25-v miehet saa niin harvoin naista, että varmasti lähtee. Omanikäisesi laatumiehen kanssa voi ollakin vähän eri juttu, tarjontaa on niin paljon ja ainakin itse ota mielummin vähän nuoremman naisen joten tuskin lähtisin kanssasi. Taviksen saat helposti.
Se on just näin. Naisilla on niin ylimitoitetut luulot itsestään. Lisäksi he eivät ymmärrä, kuinka polarisoitunut joukko miehet ovat, mitä seksiin tulee. Nelikymppisten valiomiesten ei todellakaan tarvitse tyytyä omanikäisiinsä tyrkkyihin.
Etenkin ns. entiset todella kauniit naiset ovat sellaisia että eivät meinaa lainkaan ymmärtää että ei oikeasti kiinnosta
En ikinä. Olen aina ollut ruma. Yhden joskus onnistuin saamaan. Nyt sekin jo menneen talven lumia.
N47
Oon 30 ja edelleenkin irtoais. Kysytään paperit kassalla.
Viime vuonna alkoi vähän hiljeneen. N56
Miksi ihmeessä olisin vampannut ketään?
No en nyt ketä tahansa, mutta 23-25-vuotiaana onnistuin kyllä monen kanssa.
Näköjään näin 34-vuotiaana. Miehiä olisi jonoksi asti ikähaarukalla 20-50. En niillä kylläkään mitään tee koska olen onnellisesti parisuhteessa. Näytän myös ikäistäni 10 vuotta nuoremmalta, joten johtuisiko sitten siitä. 30 täytettyäni alkoi miehiä jostain syystä pyörimään ympärillä.
44, ja kappas se on nykyinen ikäni.
Oikeasti joku hakee jotain egobuustia sillä kenet kaikki saisi vampattua?
Tuossa ei paljoa vaadita.
Juurihan palstalla oli testi jossa keski-ikäinen mies kokeili peruukki päässä Tinderissä pystyykö vamppaamaan miehiä. 400 viestiä parissa tunnissa. Miehet panevat ketä tahansa jos tilaisuus koittaa.
Taas palstalaisten voimaantumisfantasiaa.
Jokainen näyttää ikäistään 10v nuoremmalta.
Jokaisella riittää eniten vientiä nyt 35-55v ikäisenä.
Totuus:
En ole koskaan tavannut naista joka menisi 10v nuoremmasta. Juu papereita kysellään ja ikää ihmetellään. Minäkin olen komea mies jos puheisiin on uskominen. Oikeasti jos olisin komea mies, ulkonäköä ei kehuttaisi.
Vanhempaa naista on helpompi lähestyä, oletus on että seksiä irtoaa helpommin, ja ellei irtoa ovat pakit yleensä lempeämmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmenkympin jälkeen nainen voi vielä vampata paljon miehiä jos on hyvässä treenatussa kunnossa. Mutta kaikkein halutuimmat miehet ei enää lähde.
Ai ei? Väitän, että en saisi pakkeja yhdeltäkään (vapaalta) mieheltä jos oikein lähtisin iskemään yöelämässä. Sen verran on aina tyrkyllä nuorta miestä. Ikää lähemmäs 40.
Alle 25-v miehet saa niin harvoin naista, että varmasti lähtee. Omanikäisesi laatumiehen kanssa voi ollakin vähän eri juttu, tarjontaa on niin paljon ja ainakin itse ota mielummin vähän nuoremman naisen joten tuskin lähtisin kanssasi. Taviksen saat helposti.
Se on just näin. Naisilla on niin ylimitoitetut luulot itsestään. Lisäksi he eivät ymmärrä, kuinka polarisoitunut joukko miehet ovat, mitä seksiin tulee. Nelikymppisten valiomiesten ei todellakaan tarvitse tyytyä omanikäisiinsä tyrkkyihin.
Etenkin ns. entiset todella kauniit naiset ovat sellaisia että eivät meinaa lainkaan ymmärtää että ei oikeasti kiinnosta
Voi apua, tulee ihan mieleen eräs Anu S. :( surullista, että mielenvikaisen ihmisen ulostuloilla myydään lööppejä. Hänhän siis uskoo näyttävänsä (muokatuissa valokuvissa) yhä korkeintaan 17-kesäiseltä. Miksei vain voi vanheta arvokkaasti?
Vierailija kirjoitti:
Oon 30 ja edelleenkin irtoais. Kysytään paperit kassalla.
Siis tälläkö perusteella voisit VAMPATA KENET TAHANSA? Kun sinulta kysytään paperit kassalla? Eli kaikki 30-vuotiaalta näyttävät tai nuoremmat voisivat VAMPATA KENET TAHANSA?
Vierailija kirjoitti:
Taas palstalaisten voimaantumisfantasiaa.
Jokainen näyttää ikäistään 10v nuoremmalta.
Jokaisella riittää eniten vientiä nyt 35-55v ikäisenä.
Totuus:
En ole koskaan tavannut naista joka menisi 10v nuoremmasta. Juu papereita kysellään ja ikää ihmetellään. Minäkin olen komea mies jos puheisiin on uskominen. Oikeasti jos olisin komea mies, ulkonäköä ei kehuttaisi.
Vanhempaa naista on helpompi lähestyä, oletus on että seksiä irtoaa helpommin, ja ellei irtoa ovat pakit yleensä lempeämmät.
Tuo on totta.
Edes googlen kuvahaulla on (MILJOONIEN kuvien joukosta, ja kaikki on meikattuja/filtteröityjä) vaikea löytää kuvaa jossa nainen on yli 5v ikäistään nuoremman näköinen. Kyllä se ikä vain näkyy.
Jos et usko, ota vanhalla kameralla rehellinen kuva ja laita nettiin nimettömien arvosteltavaksi. Se on ainoa keino saada totuus selville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Itsellekin tulee kurja fiilis kun täytyy niin töykeästi lopulta sanoa, että menee jakeluun.
M36
Ulkonäölläni olisin saanut monet, mutta kun avasin suuni, se oli karkotin. Ei kukaan kestä täydellistä suoruutta. Ainoa on ulkomaalaiset, kun kielimuurin takia pitää olla kohtelias. Tai pitää miettiä, miten sanoo mitäkin, niin ei voi niin nopeasti laukoa.
Paras ikävuosi kaikesta huolimatta oli 25.
t. pubiruusu jota luullaan 50-vuotiaaksi mutta kaikki kehuu koska sillä saa varmasti ja helposti.