Minkä ikäisenä olit vielä niin seksikäs että pystyit vamppaamaan melkein kenet tahansa (varatunkin) miehen sänkyyn jos halusit?
Kommentit (143)
Miks ihmeessä mä olisin tommosta tehny?! Sitäpaitsi, miehethän tulee ite tyrkylle.
Seksikkyys ei ole iästä kiinni. Usein kyllä seksikkäiden määrä vähenee iän myötä, mutta johtuu pitkälle muista syistä.
En vamppaile ketään, varsinkaan varattuja. Useampi kuitenkin minua yrittää, yhdelläkin minua 15v nuorempi avovaimo... Olen 37v. enkä erityisen hoikka/treenattu. Pitkät hiukset on ja nuoremmaksi useimmiten luullaan.
Vielä näin 42 vuotiaana onnistuu, varsinkin ne varatut miehet kun sopivan ikäisiä sinkkuja on hyvin vähän tarjolla...
Nyt 75v mummona saan paljon huomiota papoilta ja saa häätää kimpusta pappoja pois
35-vuotiaana vielä onnistui. Nyt oon 43 ja ne ajat alkavat olla takana päin. Edelleen saan huomiota, mutta en siinä määrin kuin ennen.
Seksikkyys mielletään eri tavoin. Sanoisin että turha valehdella olevansa 10 vuotta nuorempi, joku voi olla kohtelias, mutta oikeasti harva uskoo.
Varsinkin hiukan tummanvaaleaihoiset vanhenevat näkyvästi, tarkoitan suomalaiset.
19-27 välillä olin kauneimmillani. En olisi saanut ketä tahansa, mutta aika monet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmenkympin jälkeen nainen voi vielä vampata paljon miehiä jos on hyvässä treenatussa kunnossa. Mutta kaikkein halutuimmat miehet ei enää lähde.
Ai ei? Väitän, että en saisi pakkeja yhdeltäkään (vapaalta) mieheltä jos oikein lähtisin iskemään yöelämässä. Sen verran on aina tyrkyllä nuorta miestä. Ikää lähemmäs 40.
Ja muuten: miehissä on paljon niitä jotka ei petä tai jätä.
Alle 25-v miehet saa niin harvoin naista, että varmasti lähtee. Omanikäisesi laatumiehen kanssa voi ollakin vähän eri juttu, tarjontaa on niin paljon ja ainakin itse ota mielummin vähän nuoremman naisen joten tuskin lähtisin kanssasi. Taviksen saat helposti.
Vierailija kirjoitti:
Kohta 32 ja edelleen saan kenet haluan. Minua aina luullaan noin 24-vuotiaaksi.
Aina? Arvuutteletko siis ikääsi tuntemattomilta? Alkossa kysytään paperit kaikilta n. 30-vuotiaan näköisiltä. Vai oletko saanut kehuja miehiltä yökerhossa? Ei vaan tule mitään tilannetta mieleen, että tulisi 30+ ikäiselle naiselle sanottua, että sinäpäs näytät nuoremmalta kuin olet.
En mä varattuja miehiä pahemmin, mutta varatut vaimot ja äidit usein valittelee ettei niiden miehet pane niitä kunnolla. Jonkun pitää sekin homma hoitaa.
T: kolmekymppinen, ei ylipainoinen mies.
Alamäki alkoi 35 v jälkeen. Siihen saakka sai tosissaan töniä rumimpia miehiä tieltä, rumasti sanottuna. Kadulla tuijotettiin ja koin sen aika ahdistavana, salaisesti kuitenkin olin kai hieman nättinokkainen ja hainkin jollain tapaa sitä huomiota. Nykyisin ei kukaan katso kahdesti. Kyllä siinä useita vuosia meni, kadotetun hehkun perään itkemisessä. Nykyisin olen kiitollinen tästä nöyryydestä, en kuvittele enää itsestäni yhtään mitään, siis ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta 32 ja edelleen saan kenet haluan. Minua aina luullaan noin 24-vuotiaaksi.
Aina? Arvuutteletko siis ikääsi tuntemattomilta? Alkossa kysytään paperit kaikilta n. 30-vuotiaan näköisiltä. Vai oletko saanut kehuja miehiltä yökerhossa? Ei vaan tule mitään tilannetta mieleen, että tulisi 30+ ikäiselle naiselle sanottua, että sinäpäs näytät nuoremmalta kuin olet.
Jos kaupassa pyytävät paperit luulevat alle 30 vuotiaaksi
Nainen on aina seksikäs, oli sitten ikä mikä tahansa.
Varmaan jotain 45. Siitä on jo kauan, nyt ei kiinnosta ollenkaan koko seksi. Eikä edes ystävyys miehen kanssa. Naapurin 80-vuotias mummo on ihan villinä ja kamalan mustasukkainenkin. Jokainen tyylillään.
24-27 v
Oman ikäiset ja vanhemmat lähtisi kyllä edelleen mukaan,mutta 40+ miehissä ei ole enää hyvä tarjonta
Varattuja en ole harrastanut koskaan,vaikka myös ne on kimpussa
26-27 vuotiaana elämä oli kivasti mallillaan.Olin nuori ja nätti ja kuitenkin oli jo koulutus ja vakityö.Oli varaa juhlia,matkustella ja ostaa sellaisia vaatteita,jotka sopi omaan tyyliin.Se oli sellaista itsevarmuuden ja rentouden aikaa.Miehiä tuli ovista ja ikkunoista ja ei ollut mikään paniikkinappula pohjassa sen oikean löytymisen kanssa.
En ikinä ole ollut varatun kanssa enkä vampannut ketään.
Kerran on varattu mies yrittänyt iskeä, yäk.
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmenkympin jälkeen nainen voi vielä vampata paljon miehiä jos on hyvässä treenatussa kunnossa. Mutta kaikkein halutuimmat miehet ei enää lähde.
Ai ei? Väitän, että en saisi pakkeja yhdeltäkään (vapaalta) mieheltä jos oikein lähtisin iskemään yöelämässä. Sen verran on aina tyrkyllä nuorta miestä. Ikää lähemmäs 40.
Ja muuten: miehissä on paljon niitä jotka ei petä tai jätä.
Alle 25-v miehet saa niin harvoin naista, että varmasti lähtee. Omanikäisesi laatumiehen kanssa voi ollakin vähän eri juttu, tarjontaa on niin paljon ja ainakin itse ota mielummin vähän nuoremman naisen joten tuskin lähtisin kanssasi. Taviksen saat helposti.
Se on just näin. Naisilla on niin ylimitoitetut luulot itsestään. Lisäksi he eivät ymmärrä, kuinka polarisoitunut joukko miehet ovat, mitä seksiin tulee. Nelikymppisten valiomiesten ei todellakaan tarvitse tyytyä omanikäisiinsä tyrkkyihin.
Edelleen olis vientiä ( melkein 50v) mutta jutustelua pidemmälle en lähde. Olen naimisissa.
Joskus nuorena oli vähän riesaakin miesten huomiosta. Baarissa tungettiin lähelle puoliväkisin, kourittiin ja melkein nylkytettiin jalkaa. Kaupungilla tuijotettiin. Hankalaa oli sekin, että kavereitten miehet saattoi ihastua.
:( Vaikken ole koskaan itseäni mitenkään älyttömän kauniina pitänyt, joku on kehunut joskus ulkonäköä. Nyt sitten lihonut ja vähän rupsahtanut, ja kivaa kun saa olla rauhassa. Enää ei tuijoteta eikä tulla baareissa härppimään liikaa. :)