Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä olit vielä niin seksikäs että pystyit vamppaamaan melkein kenet tahansa (varatunkin) miehen sänkyyn jos halusit?

Vierailija
29.05.2017 |

Voi kultaista nuoruutta.

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole ollut seksikäs, mutta moni mies on ihastunut ja rakastunutkin.

Vierailija
102/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas palstalaisten voimaantumisfantasiaa.

Jokainen näyttää ikäistään 10v nuoremmalta.

Jokaisella riittää eniten vientiä nyt 35-55v ikäisenä.

Totuus:

En ole koskaan tavannut naista joka menisi 10v nuoremmasta. Juu papereita kysellään ja ikää ihmetellään. Minäkin olen komea mies jos puheisiin on uskominen. Oikeasti jos olisin komea mies, ulkonäköä ei kehuttaisi.

Vanhempaa naista on helpompi lähestyä, oletus on että seksiä irtoaa helpommin, ja ellei irtoa ovat pakit yleensä lempeämmät.

Tai sitten on näitä jotka OIKEASTI näyttää nuoremmilta mitä ovat. Vai miksi niiltä alle 30-vuotiaalta näyttäviltä kysytään henkkarit?

Nykyisin on oikeasti hankalaa erottaa onko joku nyt 30 tai alle ja näitä on niin miehissä kuin naisissakin.

Voisin itse heittää ainakin 20 tuttua joiden ikää ei päällepäin uskoisi ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin en ole koskaan edes halunnut pokata ketään ja vielä vähemmän jotain varattua. Tämä oikeastaan hyvä asia sillä olen ollut myös niin ujo ihminen, etten olisi ketään pystynyt "houkuttelemaan" ja ei olisi rohkeus riittänyt. Oikeastaan en edes ymmärrä jos joku käyttäytyy niin ja en todellakaan arvosta sellaista käytöstä. Oma ulkonäkö ei myöskään kovin riitä sellaiseen, mutta ei ole edes väliä. Toivon vaan, että oikeasti tapaisin sen ihmisen, joka ihan tosissaan jäisi elämääni. 

Vierailija
104/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus:

En ole koskaan tavannut naista joka menisi 10v nuoremmasta. Juu papereita kysellään ja ikää ihmetellään. Minäkin olen komea mies jos puheisiin on uskominen. Oikeasti jos olisin komea mies, ulkonäköä ei kehuttaisi.

Vanhempaa naista on helpompi lähestyä, oletus on että seksiä irtoaa helpommin, ja ellei irtoa ovat pakit yleensä lempeämmät.

En tosiaan luule näyttäväni nuoremmalta, eikä ole kehuttukaan, mutta kivahan se on jos seksiä sais.  En oo tullu ajatelleeks, mutta tosiaan ihan kohteliaasti kieltäydyn, jos ei kiinnosta. Aika surullista, jos miesten tarvii pelätä ilkeyttä ja naiset on oppinu, ettei miehet usko hyvällä.

Vierailija
105/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saisin houkuteltua jonkun keski-ikäisen pubiruusun panemaan itseäni. Nuorena oli vähän enemmän valintaa. Tavallisia hyvännäköisiä ja fiksuja miehiä. Tosin seksin perässä nekin.

Paras aika 23.

Vierailija
106/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 58-vuotiaana. Minulla on varattu mies rakastajana.

Vierailija
107/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus:

Tai sitten on näitä jotka OIKEASTI näyttää nuoremmilta mitä ovat. Vai miksi niiltä alle 30-vuotiaalta näyttäviltä kysytään henkkarit?

Nykyisin on oikeasti hankalaa erottaa onko joku nyt 30 tai alle ja näitä on niin miehissä kuin naisissakin.

Voisin itse heittää ainakin 20 tuttua joiden ikää ei päällepäin uskoisi ikinä.

Juu ihan varmasti on vaikea erottaa onko joku 30 vai 27 tai 28.

Mutta en ole koskaan tavannut 35v naista joka näyttäisi 25-vuotiaalta.

Nuorekkain tuntemani näytti tasan kolmekymppisenä ehkä 25-vuotiaalta.

35+ tienoilla ne vanhenemisen merkit korostuvat, molemmilla sukupuolilla.

Yritin hakea googlella kuvia hakusanoilla "30/40 years old, looks younger", eikä yksikään menisi 10 vuotta nuoremmasta. Ei supermallit, Hollywood-starat, tms. Kaikilla ikä näkyy.

Vierailija
108/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon edelliseen 106 vielä pitää lisätä, kun täällä iästä puhutaan, että  minulla oikeastaan yksi tilanne missä pari ihmistä arveli ikääni. Tapasimme siis sattumalta ja kuulin, kun he myöhemmin puhuivat iästäni ( kuulin siis sattumalta ja he  eivät tienneet sitä). Itse olin silloin 24-vuotias ja he arvelivat iäkseni jotain 18-23 vuoden välillä eli kuitenkin aika hyvä arvaus.

Vierailija
109/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

55.

Vierailija
110/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v.

Vierailija
111/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vanhempaa naista on helpompi lähestyä, oletus on että seksiä irtoaa helpommin, ja ellei irtoa ovat pakit yleensä lempeämmät."

Tämä on aivan totta.

On ihan tavallista että raflassa eniten vientiä riittää 35-45v naisella.

Luuletteko ihan tosiaan ettei ne kuolaavat miehet ottaisi mieluummin sitä parikymppistä mimmiä tanssilattialta?

Todellakin ottaisivat, mutta sen mimmin lähestyminen on hankalampi juttu. Mitään hymyä ei tule vaan mimmi pyyhältää vauhdilla tiskin ohi, kaverilauma on suojana, pakit voi olla tylyt ja jos epäonnistuu, muut naiset ei katso hyvällä.

Vanhemmat naiset on tuhatkertaisesti leppoisampia. Jutuille pääsee helposti, useimmat ilahtuu kehuista (vs. se parikymppinen joka ei todellakaan ilahdu) vaikkei just nyt irtoaisikaan.

Kynnys lähestyä on vain pirusti alhaisempi. Ja eri ikäiset voi kokeilla. Plus jos nainen on 38v, nuoremmat ja vanhemmat voi lähestyä ja se on sosiaalisesti hyväksyttyä. Mutta jos nainen on 22, se onkin eri juttu.

Vierailija
112/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli kolmekymppisenä, avioeroni jälkeen, olin parhaimmillani, jos se flaksilla mitataan. Sitä en edes väitä, että olisin silloin näyttänyt ikäistäni nuoremmalta, mutta olin kauniimpi ja timmimpi kuin nuorempana ja lisäksi itsevarmuuteni oli ihan eri luokkaa.

Vierailija
113/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vanhempaa naista on helpompi lähestyä, oletus on että seksiä irtoaa helpommin, ja ellei irtoa ovat pakit yleensä lempeämmät."

Tämä on aivan totta.

Luuletteko ihan tosiaan ettei ne kuolaavat miehet ottaisi mieluummin sitä parikymppistä mimmiä tanssilattialta?

Todellakin ottaisivat, mutta sen mimmin lähestyminen on hankalampi juttu. Mitään hymyä ei tule vaan mimmi pyyhältää vauhdilla tiskin ohi, kaverilauma on suojana, pakit voi olla tylyt ja jos epäonnistuu, muut naiset ei katso hyvällä.

Vanhemmat naiset on tuhatkertaisesti leppoisampia. Jutuille pääsee helposti, useimmat ilahtuu kehuista (vs. se parikymppinen joka ei todellakaan ilahdu) vaikkei just nyt irtoaisikaan.

Kynnys lähestyä on vain pirusti alhaisempi. Ja eri ikäiset voi kokeilla. Plus jos nainen on 38v, nuoremmat ja vanhemmat voi lähestyä ja se on sosiaalisesti hyväksyttyä. Mutta jos nainen on 22, se onkin eri juttu.

Suositeltavaa luettavaa:

http://ihmissuhteet.blogspot.com/2016/07/kenella-naisista-on-korkein-ma…

Vierailija
114/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut ketjua, mutta mieleen tuli englantilainen vitsi lasisilmästä. Ehkä joku on kuullut.

Vierailija
115/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pointteja yllä.

Jos miehiltä kysyttäisiin seuraavaa:

1. Kumman haluaisit petiin tänä iltana, 21v gimman tanssilattialta vai hyvin säilyneen 39v perheenäidin?

2. Kumpaa oikeasti lähestyisit?

...luultavasti useimpien vastaukset olisi:

1. 21v gimman

2. 39v perheenäitiä

Perustelut: 21v ikä rajaa lähestyjät nuorempiin miehiin ja muutamiin vanhempiin joilta löytyy kova itseluottamus. 39v perheenäitiä uskaltaa lähestyä muutkin.

Vierailija
116/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei oikeastaan ole kysymys iästä vaan ulkonäöstä. Kun on hoikka ja hyvävartaloinen niin kiinnostaa. 

M42

Vierailija
117/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan totta.

Suositeltavaa luettavaa:

Katsos vain, "Isä Laasanen" on lainaillut "Mestari 121212:n" palstakirjoituksia.

Melkoista :D

Vierailija
118/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen 44v.Edelleen Miehet tykästyvät ulkonäkööni.Olen valikoiva.En harrasta seksisuhteita.Enkä missään tapauksessa varattuja.Minut hurmataan viisaudella ja terveillä ElämäntavoilLa.

Vierailija
119/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan totta.

Suositeltavaa luettavaa:

Suositeltavaa olisi että ihmiset vain alkaisivat jutella toisilleen ilman hirveitä odotuksia.

Itse en koskaan anna tylyjä pakkeja, ellei tyyppi yritä viidettä kertaa jutulle umpihumalassa.

Jos on tasoista puhuttava niin tasokkaimpia kummassakin sukupuolessa ovat ne jotka preferoivat keskustelukyvyn ja keskinäisen kemian ennen ulkonäköä. Itse olen ihan riittävän suosittua seuraa, mutta voin kiinnostua erinäköisistä/-ikäisistä miehistä.

Vierailija
120/143 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 v

Nyt olen melkein 50 ja olen alkanut rupsahtaa. Tuo nelikymppisten alku oli parasta aikaa, olin hyvännäköinen ja iän myötä myös kokenut ja itsevarma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi