Minkä ikäisenä olit vielä niin seksikäs että pystyit vamppaamaan melkein kenet tahansa (varatunkin) miehen sänkyyn jos halusit?
Kommentit (143)
18-42-vuotiaana. Katsotaan loppuuko ensi vuonna.
35v. Juuri koskaan minua ei olla lähestytty Suomessa. Ulkonäkö ok, ei kaunis eikä ruma. Asiallinen, ajanmukainen, siisti vaatetus. Nyt, 35v, tarpeeksi itsevarmuutta keränneenä olen joskus lähestynyt miestä itse ja hedelmällisin tuloksin. Suomalaiset miehet ovat nössöjä, siihen on tyytyminen. Ei tarvitse mennä kuin Tukholmaan, niin miehet tulevat juttelemaan. Puhumattakaan keski-euroopasta.
En ole koskaan vampannut ketään tieten tahtoen, ei ole tarvinnut. Kyllä ne miehet on ihan itse oma-aloitteisesti ottaneet kontaktia, ja antaneet ymmärtää ettei mitään kumppania ole olemassakaan, ja sitten aamulla vedetty sormus takaisin sormeen, kyllä vitutti!
Silloin viimeistään tajusin kuinka heikkoja, moraalittomia ja kevytkenkäisiä iso osa miehistä on.
Ei enää kiitos!
Suomalaisten miesten libido on kuollut. Passiivisia, väsyneitä ja katkeroituneita. Saman huomaa treffipalstoilla, nimittäin positiiviset, kohteliaat, hyvin kirjoitetut ja fiksut keskustelunavaukset ovat aina ulkomaalaisilta. Suomalainen ei vain osaa lähestyä naista. Kuin humalassa.
En kehuisi asialla, otsikon aloituksella, varatun vamppaaminen ja yhden yön jutut eivät kuulu fiksun ja sivistyneen tapoihin.. Vaikkakin usein tulee kaikenlaisia ehdotuksia, treffikutsuja, on tullut jo vuosia , itse olen 50.
26-vuotiaana jotain tapahtui ja pääsin vihdoin neitsyydestäni eroon. Tuon ikäisenä oli myös eniten vientiä ja varatutkin vonkasivat. Oi noita aikoja. Nyt ikää 28 v ja +20 kg noista ajoista.
En osaa iskeä miehiä. Mulla ei ole aavistustakaan mitä pitäisi tehdä tai sanoa! Ikää 30 vuotta ja pitkästä suhteesta eronnut.
Miksi nainen lähestyisi jotain luuseria varattua miestä vampatakseen sen? Itse opin jo nuorena, että jos mies ei itse tee aloitetta, se ei kestä minun kohtalaisen reipasta seksuaalisuuttani.
Hei, ollaanko 30-luvulla? "Vamppaaminen"!!
En ole koskaan myöskään "vampannut" ketään. En kilpaile tällaisilla asioilla enkä halua vetää puoleeni miehiä, jotka eivät minua ihmisinä kiinnosta. Olen yli 50, aiemmin melkeinpä huomiotaherättävän kaunis kasvoistani. Minua inhottivat miehet pitkään. En halunnut tulla arvioiduksi ulkonäköni perusteella. Opin pitämään ilmeeni vakavana, etten olisi ollut koko ajan toisten arvioitavana. Olin ja olen elämäni subjekti, en kenenkään pisteytettäväksi ja sulostuttajaksi luotu. Tuo aiemmin mainittu "hymyile nyt edes vähän" sai minut yleensä poistumaan paikalta. Minähän en hymyile kenenkään käskystä enkä toista miellyttääkseni, vaan silloin kun minua hymyilyttää.
En halua "ostaa" ihmisiä lähelleni huvin vuoksi. En halunnut enkä halua näyttäytyä "jonkun ikäisenä". En halua kilpailla sillä, montako miestä olen "iskenyt". Nuorena en koskaan halunnut vetää väkisin toisen huomiota puoleeni. Uskoin, että silloin ollaan jo väärällä tiellä. Jos toinen ei huomaa minua ja halua selvittää, kuka oikein olen, se mies ei ole minua varten.
Olen nyt yli 50, miksi minua pitäisi luulla kolmekymppiseksi? Haluan pysyviä, minua tyydyttäviä ihmissuhteita. Jos tuolla vamppaus - ja ulkonäköperustalla on sukupuolten välinen kanssakäyminen niin en enää ihmettele suuria erolukuja ja kaikkea sitä ihmissuhdesotkua, jota saa kuulla joka tuutista. Itse olen ollut naimisissa 25 vuotta. Valitsimme toisemme rakastumalla melko äkkinäisesti, mutta emme ulkonäön vaan keskustelujemme perusteella. Hyvin on suhde kestänyt.
En koskaan.Vain kännisiä puutteessa olevia reppanoita.
Vierailija kirjoitti:
Kohta 32 ja edelleen saan kenet haluan. Minua aina luullaan noin 24-vuotiaaksi.
Älä valehtele, minua et saisi, vaikka kuinka paljon haluaisit! Et vaikka kuinka nätti ja taitava olisit! Minä tunnistan kelvottomat naiset ja kaukaa, sellaiset paljastavat itsensä jo kauan ennen kuin itse edes tajuavat sitä! Moni sitä on yrittänyt, ja tasan yhtä moni on jäänyt ihmettelemään, mites tämä nyt näin meni. Sitä kun tajuaa, mitä pitää sanoa ja kysyä, kelvottoman naisen tunnistaa nopeasti, ja saa puhuttua pussiin niin ettei sellainen ehdi huomaamaankaan, ja sitten vain katselee, kuinka sillä korvat punottaa.. Heh heh..
Vierailija kirjoitti:
Voi kultaista nuoruutta.
Olen 33v ja onnistuu nytkin ja oikeastaan vielä paremmin kuin ennen:) olen tosi parisuhdeihminen enkä harrasta irtosuhteita.
Olen 46 ja näyttäisi onnistuvan yhä, vaikka en edes yritä. Siis tulevat itse iskemään. En kyllä tiedä miesten ikähaitaria, ehkä ovat olleet 30:stä ylöspäin. Outo juttu, mutta nykyisin mulla olisi jopa enemmän vientiä kuin nuorempana.
Viimeksi ollessani sinkku eli 29 vuotiaana. Sen jälkeen en ole juuri baareissa käynyt ja pari lastakin on tullut tehtyä, nyt ikää 34v. Jos ykköset laittaa päälle ja hyvän meikin niin varmasti vientiä olisi edelleen. Ei kyllä varatut miehet kiinnostanut sinkkunakaan, saatikka perheelliset. Kertoo niin paljon miehestä joka olisi valmis sänkyyn kiimansa vuoksi ja vaimo (ja lapset) kotona.
Nytkin 42 vuotiaana. En tosin tee sitten kuitenkaan mitään varatun kanssa. Tähän saakka en ole pystynyt sellaiseen.
En ole koskaan ollut niin seksikäs 😞
Olen 25 ja vierailta miehiltä saisin halutessani huomiota, vaikken sänkyyn olekaan koskaan yrittänyt. Harmi vaan ettei omaa miestä kiinnosta peiton heilutus.
Ai ei? Väitän, että en saisi pakkeja yhdeltäkään (vapaalta) mieheltä jos oikein lähtisin iskemään yöelämässä. Sen verran on aina tyrkyllä nuorta miestä. Ikää lähemmäs 40.
Ja muuten: miehissä on paljon niitä jotka ei petä tai jätä.