Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen... hain kahteen työpaikkaan, sain toiseen niistä kutsun haastatteluun, mutta..

Vierailija
28.05.2017 |

...mä en muista kumpi niistä hakemistani paikoista oli vakituinen paikka ja kumpi vuoden pituinen suhde.

Eli menen työhaastatteluun enkä tiedä olenko pyrkimässä vakituiseen virkaan vai vuoden sijaisuuteen...

Tää on todella noloa ja mun hävettää ihan kirjoittaakin tästä. En kuollaksenikaan muista kumpi oli kumpi. Hain siis saman firman kahteen eri yksikköön. En tajunnut yhtään hakiessa ottaa niitä tietoja ylös ja nyt niitä ilmoituksia ei ees ole netissä enää..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy haastattelusta ovelasti asiasta. 

Miten?

Kysy vaikka miten työssä pääsee etenemään. Jos ei ole mahdollisuuksia niin todennäköisesti on se määräaikainen työ. Jos pystyy etenemään (paljonkin) kyseessä on se toinen. 

Vierailija
22/23 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikka oli firman nettisivulla auki, sitten koita katsoa osoitteesta archive.org siellä on ylhäällä kohta Wayback machine, laita siihen firman nettisivun osoite.

https://archive.org/index.php

Sitten aukeavasta sivusta valitsen alhaalta ensin sopivan vuoden, sitten kalenteristasopivan päivämäärän (ja kellonajan).

Aina ei kaikki sivut ole enää nähtävissä, mutta noinkin uusissa voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa työpaikkailmoista löytyy googlella netistä jälkeenkinpäin: yksi paikka on nykyään ainakin 20 palvelussa esillä.