VOI EI! :(( Voidaankohan mennä taaperomenoihin tällä viikolla!!!???
Äitini tuli sitten käymään ja pois lähtiessään kertoi, että sattuipa tänään junassa ikävä juttu kun yksi tyttö oksensi niin, että lensi oksennukset joka paikkaan. Äitini oli sitten mennyt jeesaamaan (sinänsä ihan hyvä)
ja levitellyt lehtiä jne. Ei ollut koskenut oksennukseen, mutta anyway...
Meille kantoi tuliaisia enkä tiedä oliko käsiäänkään pessyt... :headwall:
Oli siis ehtinyt lähmiä kaikki lapseni kirjat ja lelut ja halinut monet kerrat ja sitten kertoo tollaisen.
Meillä ei ole vatsatautia ollut emmekä muutenkaan ole sairasttaneet ollenkaan. Nyt pelkään että tartutamme muut lapset ja aikuiset taaperomenoissa... Mikä eteen? :o :( :/
Asiaa ei yhtään helpota se, että olen pahemman kerran bakteerikammoinen ja äiti myös sen tietää... :' (
Kommentit (5)
Vierailija:
tietää, onko kassajonossa edessä oleva juuri oksentanut vai oksentaako 10min päästä.
totta kyllä. kiitos kun taot järjkeä lahoon päähän.
Mulla oli samaa, kun lapset oli pienempiä, sitä kehitti paniikin monesta, vaikka niistä pöpöistä. Useammankin kerran olen saanut hepuleita, kun joku kertoo olleensa vatsataudissa viikko sitten, kun kassajonossa lapsi valittaa pahaa oloaan jne...
Mutta tosiasia on, että vaikka kuinka yrität, kaikkeen et vaan voi vaikuttaa. Sen läksyn kun oppii, niin ne turhimmat murheet pystyy jättämään taakseen.
ja se on mun mielestä just sellanen et voi olla pari päivää ilman oireita mut voi silti tarttua!
tietää, onko kassajonossa edessä oleva juuri oksentanut vai oksentaako 10min päästä.