Mies ollut koko lomamatkan humalassa
Viikko mennyt viinaa putkeen. Ei ole päässyt mun ja lapsen kanssa edes aamiaiselle ja ollaan ilman häntä käyty aamu-uinneilla altaalla. Iltapäiväksi lähtenyt sitten merenrannalle meidän kanssa, mutta vaan juonut rantabaarissa. Onneksi huomenna lähtö kotiin Suomeen.
Kommentit (57)
Sellaista se on, elämä kun puoliso on alkoholisti.
Pääasia että ei polttanut tupakkaa. Selvisit helpolla. Minun mies poltti tupakan laivamatkalla.
Juoppo mikä juoppo ja lähde lätkimään.
90pv humalassa aasiassa, sen jälkeen oli vähä krapulaa
Toivottavasti koneessa ei iske viinakramppi
Vierailija kirjoitti:
Juoppo mikä juoppo ja lähde lätkimään.
Ei asuta yhdessä onneksi. Ap
Jos vielä jatkat tuon miehen kanssa yhteiseloa, tee selväksi että seuraavaksi matkustat lapsen kanssa kahden ja tee se myös. En usko että tokenee mutta saat sen itsellesi selville ennemmin eikä lapsenkaan kannalta liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Eli delirium, hengenvaarallinen tila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli delirium, hengenvaarallinen tila.
Parempi siis antaa juoda vielä paluulennolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kestä sua selvinpäin.
Hän ei kestä itseään selvinpäin!
Alkoholistit keksii aina syyn juoda.
No itse olet juopon miehen valinnut joten ei sinun pidä valittaa vaan menet kotiin hymyssä suin lomalta sen komean miehesi kanssa. Naisille on miehen komeus tärkeintä eikä se miten se sinun kanssa on ja miten se sinua kohtelee.
Jos oikeasti jossain ulkomailla lomalla olet, niin miten viitsit tänne kirjoitella?
Niin ja pian se puolisokin joutuu pakosta ottamaan, kun ei kestä sitä humalaista ihmistä. Siinä sitä sitten ollaan ja on sääli kaikkia varsinkin lapsia kohtaan.
Riidoilta tuskin vältytään.
Kyllä siitä asiasta kannattaa keskustella, mutta ei humalaisen kanssa, vaan kuten aikuiset ihmiset asiallisesti ja syyttämättä.
No olen minäkin ollut usein koko viikon etelänloman pikkuhuppelissa ja olen nainen. Mutta ei huppeli estä aamiaiselle menoa tai uima-altaalla lojumista, shoppailua tai nähtävyyksiä ym ym. Sun mies ei vaan osaa ja juo ihan liikaa.
Kunnon pottukoira, asiaa. Tosin pottukoiraa ei ollu nalkuttava vaimo hidastamassa.
Hän tarvitsee apua. Ja jos ei suostu lähtemään sitä hakemaan, hae sinä keskusteluapua itsellesi. Tuo päihteiden käyttö ei ole mitenkään hyväksyttävää enää.