Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme muuttamassa Helsinkiin vuokralle

Vierailija
02.04.2006 |

ja meille on tarjottu asuntoa Tapulikaupungista ja Vuosaaresta. Minkälaisia paikkoja nämä ovat? Kumpaa suosittelisit? Olemme siis lapsiperhe. Kiitos vastauksista!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko jos olisi valita, niin muuttaisin Tapulinkaupunkiin.

Vierailija
2/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos se on Tapulin likeltä vaikkapa oikeammin Ala-Tikkurilaa/Suutarilaa, niin sitten se on kanssa ihan kiva alue.



Itä-Helsingissä on muuten aivan mahtavia päiväkoteja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapulikaupunkiin en vuokralle muuttaisi.

T: Sieltä pois muuttanut

Vierailija
4/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko vähän perustella vastauksianne, miksi ette esim. muuttaisi Tapulikaupunkiin? Emme tunne yhtään kyseisiä alueita ja olisi kiva saada jotain tietoa.

Vierailija
5/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapulis juna. metro bättre

Vierailija
6/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapulissa siis. Tapulin ihan juna-aseman viereinen alue on mielestäni slummia. Sori vaan ketkä siellä asutte...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsisin tapulin. Vuosaareessa ihan himmeesti ulkomaalaisia. Tapulissa ostarin seutu levoton, monta kapakkaa ja juoppoja näkyy. Tapulin reuna-alueet rauhallisempia ja tosi hyvät ulkoilu mahdollisuudet, hyvä leikkipuisto, metsää, viheralueita jne.

Vierailija
8/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseman seutu hyvin levotonta! Vaikka asuisikin itse vähän reunemmalla, niin silti kaikki (ei paljon mitään) palvelut siellä, ja lisäksi luultavasti työmatkojenkin takia joutuisi aseman läpi kulkemaan.



Vuosaaressa taas asuu paljon tyytyväisiä lapsiperheitä, mahtava luonto, hyvät palvelut ja paljon esim. harrastusmahdollisuuksia. Toki Vuosaaressa on myös ulkomaalaisia enemmän, mutta heistä en kokenut olevan harmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatuntekijänkujalta Tapulikaupungista on tarjottu asuntoa. Ei ole väliä onko jossain päin paljon tai vähän ulkomaalaisia. Haluamme lapsillemme turvallisen ja viihtyisän ympäristön.

Vierailija
10/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosaari kuulostaa paljon paremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mä oon itse asunut Vuosaaressa ja kavereita Tapulissa. Ehdottomasti kannattaa suunnistaa Vuosaareen. Vaikka se esim keskustasta on kaukana, niin metrolla pääsee siististä ja nopeasti kulkemaan. Vuosaaressa asuu paljon lapsiperheitä -> lapsille kavereita jne. Palvelut ovat Vuosaaressa yllättävän hyvätkin. :)

Vierailija
12/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi Hatuntekijänkuja ei ole hyvä paikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovaa meteliä, parvekkeella ei voisi olla. Toisekseen talot vanhoja ja korkeita kerrostaloja. Toisella puolen tapulikaupungintietä alkaa pientaloalue, jossa paljon rauhallisempaa.

Vierailija
14/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tunnut tuntevan tämän Tapulin niin voisitko kertoa millaista se on muuten alueena? Onko paljon laitapuolenkulkijoita yms. häiriötä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asemalle ei ole kuin 100m ja karsee räkälä vieressä.

Vierailija
16/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitapuolen kulkijoita siinä maatullin aukiolla palloilemassa. Jotkut kerjää rahaa tai yrittää myydä jotain, toiset vaan kulkee siellä. En itse liiku ulkona kamalan myöhään, joten en tiedä mitä ne sitten vielä myöhemmin tekee...



Ei voi tietää, missä aineissa tai kuinka paljon viinaa on otettu. Varon liian päihtyneitä henkilöitä. Alueen joissain taloissa on kuulemma ainakin ollut joskus huumekauppaa. Toki huumeita on kaikilla alueilla, mutta...

Vierailija
17/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuossa hatuntekijänkadun tarhassa tosi kivat hoitotädit. Siinä ihan vieressä myös kerrostaloalue missä omistusasuntoja. Parempi puoli tapulia tuo kuitenkin kuin käsityöläisenkadun kämpät. Lähellä leikkipuisto jota perhepäivähoitajat suosivat.

Pikkasen huono sijainti kuitenkin..

Ehkäpä kannattaisi vaatia muusta paikasta asunto kuin vuosaaresta tai tapulista. Puistola olisi paljon parempi paikka. Ja eikös vuosaaressakin oli se vanha puoli missä viitsisi asua, uudelle puolelle en muuttaisi

Vierailija
18/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat turvallisen ympäristön lapselle, niin totuus on kyllä, että missä ulkomaalaisia paljon--se on myös levotonta seutua.

Vierailija
19/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sijaitseva asuntoki olisi paljon uudempi kuin Tapulikaupungin asunto.

Vierailija
20/34 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopas tapulikaupunki. net ja vuosaari. net.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan