Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua pilkattiin mieheni sukujuhlissa... :(

Vierailija
08.07.2008 |

Me olemme menossa mieheni kanssa hänen sukujuhliin ja asia aiheuttaa stressiä minussa syystä että viimeksi kun osallistuin niihin, koin että minua ei oikein arvostettu.

Siellä tapahtui seuraavanlainen episodi: istuimme mieheni ja hänen sukulaisensa kanssa juttelemassa asioista ja siinä oli myös mieheni veljen 10v- tyttö joka siinä istuskeli ja tuijotti minua aikansa ja nousi siitä sitten ylös ja marssi toiseen huoneeseen jossa oli sellainen 50 henkeä. Kuulin kuinka hän isolla äänellä ilmoitti havaintonsa minusta koko juhlaväelle elikkä hän sanoi että " Tytti (nimi muutettu) on lihava (olen 164cm ja 60kg, joten en ole lihava!) ja sillä o n rumat hampaat! myönnåän että hampaani eivät välttämättä kelpaisi mihinkään hammastahna mainokseen, ne on vähän yksi ristikaksi mutta kukaan ole niistä aiemmin mitään vastaavaa maininnut.

En ole koskaan harkinnut esim. oikomista tms. ei ne nini pahat ole.

Mutta kukaan ei siis kommetoinut asiaa mitenkään ja sanoin miehelleni myöhemmin että miksi hän ei sanonut asiaan mitään, mies sanoi että sehän oli vain lapsi ja minä snaoin että ensi kerralla kursitan sen kakaran. sanokaas nyt miten minun pitäisi asiasta ajatella, minusta mieheni veljen perhe ei ole niin fiksua muutenkaan kuin mitä puheissa olen saanut käsityksen.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloista tokaisuaan. Varmaan jännittää yhtä paljon sun tapaamistasi.

Vierailija
22/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tytöllä itsellään oli vahvat silmälasit ja hammasraudat, en tiedä oliko jotain traumoja muttei se minua kiinnosta eikä säälitä tippakaan.

Aion sanoa myös miehelleni etten kattele sivusta enää mollaamistani enkä sitä ettei hän puutu asiaan millääntavalla.

Minun sukuni lapset eivät koskaan ole mitenkään mollanneet häntä koskaan, vaikka vois siihenkin syitä löytyä.. jos niin haluaisivat.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele pitämään itse omat puolesi, niin ei tarvitse äijän nilkassa roikkua. Olet kai sentään aikuinen ihminen?!

Vierailija
24/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne toiseen huoneeseen, minusta se oisi ollut mieheni asia ojentaa pentua koska hän on sukuakin je sentäs MIES. Minusta miehen velvollisuuksiin kuuluu

naisensa puollustaminen.

ap.

Vierailija
25/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää sille lapselle pienen puhuttelun. Ihan vaikka muiden ihmisten kuullen.

Vierailija
26/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emansipaatio tarkoittaa vapautumista vierasmääräisyydestä, tulemista riippumattomaksi jostakin.[1] Alun perin latinankielinen sana emancipatio tarkoitti pojan julistamista täysivaltaiseksi kansalaiseksi, vapauttamista isän holhouksesta. Nykyisin käytetyimmässä merkityksessä emansipaatiolla tarkoitetaan naisten vapautumista patriarkaatin ylivallasta ja tulemista tasa-arvoisiksi miesten kanssa.

Kyllä moderni nainen pärjää ihan itsekin, ilman noin pahaa mieltä jostain lasten jonninjoutavista jorinoista.

Herää pahvi, prinssiä ei ole!

Vierailija
27/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen kyllä itsenäinen nainen ja olen puolustanut (verbaalisesti) miestäni kun eräskin häiriintynyt hyökkäsi kadulla hänen kimppuunsa mutta tarkoitin siis ettätässä tilanteessa minusta se olisi ollut mieheni velvollisuus, hän on läheisempitämän pennun kanssa.

Minä tapasin hänet ensimmäistä kertaa ja kun hänen äidinkielensä on ruotsi, jota minä osaan kyllä mutta en niin hyvin kuin esim. mieheni osaa.

Mutta siis täysin riitävästi ymmärtääkseni mitä tämä kersa lateli minusta.

ap.

Vierailija
28/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. lapsi ON vähän huonosti kasvatettu, olen samaa mieltä. Meillä on aivan pienestä pitäen omalla esimerkillä ja muutenkin opetettu lapsille, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida negatiivisesti - mutta tuo kymmenvuotias on mitä ilmeisimmin oppinut kotoaan (vanhempien esimerkistä), että kanssaihmisiä sopii haukkua läskiksi. TAI lieneekö palstaillut täällä av:llä... ;=)

MUTTA: en ymmärrä, miksi tuon takia tuomitset koko suvun! Ja uskot, että KOKO suku tuon takia inhoaa sinua tai ei sinua arvosta!

Hei haloo... olennaistahan on se, miten tytön puheisiin reagoitiin. On aivan ymmärrettävää, ettei tuo salillinen ihmisiä mitenkään kommentoinut tuollaista, koska se on yksinkertaisesti järkyttävän huonoa käytöstä ja siksi tyrmistyttävää. Parasta olikin sivuuttaa se huomioimatta ja kommentoimatta, koska lapsi sillä haki todennäköisesti huomiota itselleen!

Joten reippaasti juhliin vaan, ei siinä kukaan muu mokannut kuin ko. kymmenvuotias.

Ja oikeasti: kukaan AIKUINEN nainen ei ala "kurssittaa" tai kostaa lapselle lapsen typeriä puheita.

Kai sinä olet aikuinen, ap?

Vierailija
29/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta:

Jos vastaava tilanne osuu vielä kohdalle tämän tytön toimesta voit sanoa ettei sinustakaan taida Miss Universumia tulla.

10-11-vuotiaan lapsen, varsinkaan tytön ulkonäköä EI arvostella kostomielessä aikä muutenkaan, jos ei ole tosi hyvää syytä.

Muutenkin yhdyn edelliseen (Xandris). Ei yksittäisestä tapahtumasta kannata vetää hernettä nenään. Luultavasti kukaan muu ei muista koko juttua.

Vierailija
30/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

penskan ulkonäköä, sehän on kuitenkin lapsi. Enkä muutnekaan kommetoi

ihmisten ulkonäkö asioita se on minusta niin junttia..

Tälläkin palstalla usein arvostellaan milloin kenekin julkkisnaisen ulkonäköä mikä on minusta todella ällöä.

ap.

Vierailija
31/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan sitä olis ite ihan samalla aaltopituudella. Ehkä voisit ilmasta et oletpa epäkohtelias tms.

Vierailija
32/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särähti vain korvaan tuo käyttämäsi sana "kurssittaa" ja samaten penskaksi nimittely.

Mutta ainahan se on parasta purkaa tunteitaan anonyymisti ja aikuisten kesken - kuin antaa lapsen kuulla kunniansa. Loppupeleissähän ne ovat sen lapsen VANHEMMAT, jotka ovat töpeksineet lapsensa kasvatuksessa.

penskan ulkonäköä, sehän on kuitenkin lapsi. Enkä muutnekaan kommetoi

ihmisten ulkonäkö asioita se on minusta niin junttia..

Tälläkin palstalla usein arvostellaan milloin kenekin julkkisnaisen ulkonäköä mikä on minusta todella ällöä.

ap.

Vierailija
33/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki veti sisätiloissa boolia ja söivät karjalanpaistia pahvilautasilta kertakäyttöhaarukoilla. Aurinko paistoi ja mieli oli keveä. Ihmiset näkivät pitkästäaikaa sukulaisia ja keskustelu polveili kaikissa vuoden sisällä tapahtuneissa asioissa. No, kukas siinä rämisten tulee ovat paukkuen sisään ja kiljuu mennessään. Mihinkäs me jäätiinkään...?

Vierailija
34/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin minäkin olisin varmaan vetänyt tuommoisesta herneen nenään.

Nyt itselläni on kymmenvuotias tytär, joka laukoo minulle milloin mitäkin. En voi mitään, että minua ne jutut nykyään vain naurattavat. Hänhän on vasta lapsi!

Niinpä en suuttunut silloinkaan, kun tuttavaperheen viisivuotias täräytti minulle, että hameeni on ruma. Tietysti menin hämilleni, mutta selitin sitten, että eri ihmiset pitävät eri asioista ja minä nyt satun pitämän tällaisesta hameesta.

Loppujen lopuksi me olemme aikuisia ja ne lapset vasta harjoittelevat käytöstapoja. Jos tytöllä on vahvat lasit ja hammasraudat, hän on varmaan saanut kuulla itsekin yhtä ja toista jo kavereiltaan.

Vierailija
35/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin äitin puhuttelee minua penskakseen.. en pidä sitä niin

pahana sanana.

Mutta minusta siis minulle ei kuulu edes ojentaa tätä lasta vaan että

se kuuluu lapsen vanhemmille ja muutenkin sukulaisille, ei minulle.

Vierailija
36/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei osaa, niin vanhemmat ovat aivan hunsvotteja sen suhteen!

Ja minä oisin myös loukkaantunut tytön käytöksestä, se oli todella julmaa ja myös 10v tajuaa sen!!!

Vierailija
37/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön hammaslääkäriä ja suositteleeko sitä hänellekin.

Vierailija
38/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainut jäädä penska kasvattamatta.

Vierailija
39/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös ilmaista sen. Kun kyseessä on lapsi niin tietysti sitä odottaa että lapsen vanhemmat puuttuvat asiaan, mutta jos eivät niin sitten sen teet sinä. Ei sen takia että lapsen kasvattaminen kuuluisi sinulle, vaan itsesi takia. Ettei tuo lapsi toista kertaa kohtelisi sua noin.

samoin äitin puhuttelee minua penskakseen.. en pidä sitä niin

pahana sanana.

Mutta minusta siis minulle ei kuulu edes ojentaa tätä lasta vaan että

se kuuluu lapsen vanhemmille ja muutenkin sukulaisille, ei minulle.

Vierailija
40/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anna 10-vuotiaiden puheet olla omassa arvossaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi