Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua pilkattiin mieheni sukujuhlissa... :(

Vierailija
08.07.2008 |

Me olemme menossa mieheni kanssa hänen sukujuhliin ja asia aiheuttaa stressiä minussa syystä että viimeksi kun osallistuin niihin, koin että minua ei oikein arvostettu.

Siellä tapahtui seuraavanlainen episodi: istuimme mieheni ja hänen sukulaisensa kanssa juttelemassa asioista ja siinä oli myös mieheni veljen 10v- tyttö joka siinä istuskeli ja tuijotti minua aikansa ja nousi siitä sitten ylös ja marssi toiseen huoneeseen jossa oli sellainen 50 henkeä. Kuulin kuinka hän isolla äänellä ilmoitti havaintonsa minusta koko juhlaväelle elikkä hän sanoi että " Tytti (nimi muutettu) on lihava (olen 164cm ja 60kg, joten en ole lihava!) ja sillä o n rumat hampaat! myönnåän että hampaani eivät välttämättä kelpaisi mihinkään hammastahna mainokseen, ne on vähän yksi ristikaksi mutta kukaan ole niistä aiemmin mitään vastaavaa maininnut.

En ole koskaan harkinnut esim. oikomista tms. ei ne nini pahat ole.

Mutta kukaan ei siis kommetoinut asiaa mitenkään ja sanoin miehelleni myöhemmin että miksi hän ei sanonut asiaan mitään, mies sanoi että sehän oli vain lapsi ja minä snaoin että ensi kerralla kursitan sen kakaran. sanokaas nyt miten minun pitäisi asiasta ajatella, minusta mieheni veljen perhe ei ole niin fiksua muutenkaan kuin mitä puheissa olen saanut käsityksen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun sisaruksillanikin on lapsia ja kyllä he käyttäytyä osaavat. Sitä vain tässä mietin.

Vierailija
42/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on varmaan takanapäin arvostelu, itse en enää tuollaisiin juhliin menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös aikuisia, osa on kivoja osa täydellisiä idiootteja. Herkkänahkaisuus on huono piirre...

Vierailija
44/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt pelkäät koko sukua? Ap armas, itsetuntosi taitaa olla heikko tai sitten selitit huonosti...

Lapset ovat itsekkäitä, typeriä ja ilkeitä joskus. Ei se tarkoita sitä, että koko suku on mätä. Ja miehesi kai on kuitenkin ainoa joka on oikeasti sinulle tärkeä.

Get over it.

Vierailija
45/45 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä