Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei huutonetissä mene vauvanvaatteet kaupaksi puoli-ilmaiseksikaan?

Vierailija
27.03.2006 |

tyyliin myynnissä 4 bodya 1 eurolla, 2 yöpukua 1 eurolla jne mutta ei vaan huutoja tule. Ovat tietenkin käytettyjä ja pesunukkaakin on jossain enemmän jossain vähemmän, mutta vielä oikein käyttökuntoisia, luulisi että kun on paljon kohteitakin auki niin joku huutaisi kerralla enemmän ja säästäisi postikuluissakin. Tai tulisi hakemaan.

Eikö siellä mene tosiaan kaupaksi kuin uusi tai uudenveroinen?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laita näyteikkunaan. Menee paremmin!

Vierailija
2/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jokaisessa ilmoituksessani lukee että kurkkaa muutkin kohteeni blaa blaa eikä hinnat päätä huimaa. enpä taida enää viitsiä laittaa uudestaan vaan nakkaan roskiin kaikki, ei maksa vaivaa postitella pelkästään hyväntekeväisyydeksi :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan aina paketteja. en jaksa ruveta nyhrään niitä itse, eikä haittaa, vaikka jotakin vaatetta ei tulisi käytettyäkään, vaan laitan ne paketista ilmaseksi kiertoon tuttaville.

Vierailija
4/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintana oli 20 centtiä käyttökelpoisista puhtaista vaatteista, mutta nihkeästi kauppa käy. Ilmeisesti ihmisillä on varaa ostaa upouusia lapsilleen, kun on varaa valitella äitiyspakkauksestakin.

Vierailija
5/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan siinä kulmakarvat nousee hiekkalaatikolla, jos sanot ostaneesi käytetyn bodyn. Ai kamala.

Vierailija
6/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt laitoin muut vaatteet kahtena pakettina myyntiin ja paketeissa on 25-30 vaatetta, mutta ei mene kaupaksi, niin ei mene. Mutta tuollaisista jättipaketeista huudetaan satojakin euroja.

Vierailija
7/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteesta ja näyteikkunaan! Tosiaan ihmiset ei viitsi ruveta keräämään itse paketteja, vaan on kätevämpi huutaa jo valmista pakettia!

Vierailija
8/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään huutoa ole tullut vaikka vaatteeet hyväkuntoisia, osa uudenveroisia! Ei kyllä kannata turhaan pestä silitellä,kuvata ja kirjottaa - mielummin vien sitten vaikka SPR:n kirpparille, vaan olishan se ollut ihan kiva lisäraha kevään vaatehankintoihin :(

Vierailija
9/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 euron lähtöhinnalla? Jos näin, niin enpä ihmettele jos ei huutoja tule!

Vierailija
10/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta/vaate jäi alle yhden euron. En jaksa ruveta huutelemaan yksittäisiä nuttuja, hinnat nousee liian korkeiks ja siihen vielä pk:t päälle, niin ei oo hyvä. Yksittäisiä ostan sitten tuolta kirppareilta, missä voi hypistellä ja sovitella.

Vierailija
11/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta ne kuitenkin saa UUTENA! Käytetty on käytetty enkä tajua miten jotkut kuvittelee sen merkin jotenkin nostavan arvoa. Jotkut huippumerkit tietty asia erikseen, mutta toi mainitsemasi merkki on kuitenkin aika tavallinen enkä esim. minä anna sille rahallista arvoa käytettynä.

Vierailija
12/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin käytetty H&M tai Tutta!! Vilkaseppa joskus!

Vierailija
13/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän käytettyjä merkkivaatteita. Eli minä olen just se jolle ei kelpaa nukkaantuneet ja kuolaiset bodyt edes ilmaisiksi. Kun löydän mieleistä, olen valmis maksamaan siitä n.30% uuden hinnasta.

Vierailija
14/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaa niissä toki on enemmän, laatua ei niinkään.

Vierailija
15/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huomasin, että ne huudot alkoivat vasta hiukan ennen kohteen sukemista. ekat päivät oli ihan hiljaisia, kukaan ei tehnyt yhtään huutoa.

Vierailija
16/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisitko itse? huutohinta 2¿ päälle. saman saat taatusti uutena kaupasta.. muutakin postitusvaihtoehtoja on kuin se hemmetin maxikirje johon myyjät tunkee ilmeisesti kiviä että saa pyydettyä postimaksuja, liikaa. mä olen huutanut oman paikkakunnan tuotteita, tai sit niiltä joilla postimaksut halvimman mukaan jo ilmoituksessa.

Vierailija
17/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille, joka Mexxin vaatepaketista kommentoi, niin sopii mennä Stockalle katsomaan missä hinnoissa ko. vaatteet ovat. Niitä oli meilläkin aikoinaan ja kyllä tykättiin. Sitä paitsi tuon kooisella eivät vaatteet edes kulu.

Ei kannata vaivautua myymään suvussa vuosikausia kiertäneitä lumppuja, sillä postimaksujen kera niistä tulee erittäin huonosti myyvä yhdistelmä.

Vierailija
18/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita kun niitä saa kauppojen alekoreista ja tarjouksista melkein samaan hintaan uutena??

Vierailija
19/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimekauden sävyjähän niissä on pakko olla jos joku on ne jo puklinu kertaalleen.. että etsi sää sieltä tokkaltas se ale-rekki vaan nöyrästi.

Vierailija
20/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suurperhe ja huutoja on tullut tehtyä varmaan sata....Ostan yksittäin ja pakettina, mutta kokonaishinta on tiedettävä jo ostaessa. Se on lähtökohta.

Älkää te muutkaan huutako, jos postikuluja ei ole ilmoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi