Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei huutonetissä mene vauvanvaatteet kaupaksi puoli-ilmaiseksikaan?

Vierailija
27.03.2006 |

tyyliin myynnissä 4 bodya 1 eurolla, 2 yöpukua 1 eurolla jne mutta ei vaan huutoja tule. Ovat tietenkin käytettyjä ja pesunukkaakin on jossain enemmän jossain vähemmän, mutta vielä oikein käyttökuntoisia, luulisi että kun on paljon kohteitakin auki niin joku huutaisi kerralla enemmän ja säästäisi postikuluissakin. Tai tulisi hakemaan.

Eikö siellä mene tosiaan kaupaksi kuin uusi tai uudenveroinen?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten menee niin, että merkkivaatteet myydään erillisinä ja muut sitten vähän huonompimerkkiset tai markettikama yms. pakettina. Siihen tuhraantuu paljon aikaa, mutta huutoja tulee.

POSTIKULUT näkyviin ja järkevät sellaiset. Muuten en edes harkitse huutamista.

HYVIÄ kuvia ja paljon eli yleiskuva koko paketista ja tavarat yksitellen kuvina+selityksin. Itse en ainakaan osta pakettia josta on vain yleiskuva, eikä erilliskuvia.

Mieluummin ei hintavarausta ja lähtöhinnaksi nolla euroa niin varmasti tulee huutoja ihan kivoihin summiin astikin, mutta jos lähtötaso on jo vaikka 30e ja korotus 5e niin tuskimpa kukaan paljon huutaa. Periaate on, että max 1e/tuote niin siihen asti nousee yleensä.

Itselläni meni nyt muutama pikkupaketti (vaatteita n. 10-15) 6-10 eurolla. Tällä hetkellä isompia paketteja myynnissä sekä irtotavaraa.

Itse ostan sekä paketteja että yksittäin. Paketeista voi myydä uudelleen ne mistä ei tykkää.

Vierailija
22/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tytön kaksi haalaria myyntiin. Muutaman kerran kumpaakin käytetty, siis todella siistit ja kukana ei ole kiinostunut. Toinen on Jonathanin ja toinen Lassien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin pitää ottaa huomioon, että tarjontaa on niin paljon, että ei välttämättä muutamalla kerralla juuri sinun myymäsi vaatteet osu kenenkään silmiin.

Toisekseen minä ainakin jätän avaamatta kohteet, joissa hinta on kovin alhainen, sitä automaattisesti ajattelee, että sellainen vaate on huonokuntoinen. Koitapas nostaa vähän hintoja ja katsele muutama kierros joko alkaisi kauppa käymään.

Vierailija
24/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Laitoin tytön kaksi haalaria myyntiin. Muutaman kerran kumpaakin käytetty, siis todella siistit ja kukana ei ole kiinostunut. Toinen on Jonathanin ja toinen Lassien.

ettet nyt vaan yritä liian kalliilla myydä' ??

Vierailija
25/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
26/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikin maksaa, samoin bensa. Vain jos naapurirapussa olisi tuote myynnissä, ostaisin ;) Toisaalta itse huudan vain uudenveroista tavaraa ja olen hintatarkka, eli jotkut 2 kertaa jalassa olleet Talvi-Tepsut voin ostaa max 20 eurolla.

Olen myynyt myös itse käytettyjä bodeja, usein noin 10-20 snt/kpl, ja tosi nihkeästi menevät! Suosiolla laitan Fidan/UFFin laatikkoon!

Vierailija
27/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enpä taida enää viitsiä laittaa uudestaan vaan nakkaan roskiin kaikki, ei maksa vaivaa postitella pelkästään hyväntekeväisyydeksi :(

En viitsi ostaa vain hyväntekeväisyydeksi. Huomaa, että postikulut ovat aika korkeat!

Vierailija
28/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonku neutraalin paketin voiskin huutaa mut en jaksa alkaa hakemalla hakemaan.

Vierailija
29/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Ciraf ja Napero ovat usein tosi edullisia!

Vierailija
30/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

postikuluja ei ole ilmoitettu!

kuva on HUONO

ei aikaisempia palautteita

hinnasta en osaa sanoa mitään...onko tuo 25 euroa liikaa vai sopivasti...

Vierailija
31/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-39-

Vierailija
32/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen Benettonilta pojan paidan à 7,90. En ala siis maksamaan paidasta huutiksesta enkä kirppikseltä tuosta hinnasta kuin murto-osan. Kannattaa muistaa, että käytetyt ovat käytettyjä. Miettikää, mitä itse maksaisitte!

Vierailija
33/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvat ainakin oli huonot ei ainakaan edustaneet haalareita

postikulut aina ilmoitukseen!!!!

hintoja en osaa kommentoida...osaisko joku muu 26 euroa haalarista johon postikulut päälle ...noin 5-7 euroa lisää...

onko hyvä hinta???

Vierailija
34/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
35/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjä on neenuska

Vierailija
36/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni kaikkein parhaimmassa kunnossakin olevasta maksoin alle 10 ¿. Huomatkaa nyt, että 10 ¿ = noin. 60 mk.

Vierailija
37/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän se kuoressa, että paljonko kulut ovat...

Itseäni ärsyttää ostajissa ne postikuluista kitisevät... Postihan ne määrää en minä (niin ja halvimman mukaan ollaan menty, mutta pitäisi kuulemma mennä vielä alle postin hintojen...).

Vierailija
38/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

muistaakseni kaikkein parhaimmassa kunnossakin olevasta maksoin alle 10 ¿. Huomatkaa nyt, että 10 ¿ = noin. 60 mk.

Ihanko te oikeasti olette maksaneet 120-250 markkaa KÄYTETYSTÄ haalarista???

Siltähän se noiden huutishintojen perusteella vaikuttaa...

Vierailija
39/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Jonathanin haalareita 20-30¿...

Vierailija
40/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näkyyhän se kuoressa, että paljonko kulut ovat...

Itseäni ärsyttää ostajissa ne postikuluista kitisevät... Postihan ne määrää en minä (niin ja halvimman mukaan ollaan menty, mutta pitäisi kuulemma mennä vielä alle postin hintojen...).

kun maksaa kuitenkin täytyy ennen tuotteen saamista

jotkut pyytävät postikuluihin sanotaan nyt sitten vaikka 10¿ ja postitus onkin sitten maksanut vain 5¿

tästä syystä: laittakaa AINA postikulut ilmoitukseen niin siinä vaiheessa kun ostaja on huudon tehnyt niin hän on hyväksynyt ilmoittamasi postikulujen määrän!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi