Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei huutonetissä mene vauvanvaatteet kaupaksi puoli-ilmaiseksikaan?

Vierailija
27.03.2006 |

tyyliin myynnissä 4 bodya 1 eurolla, 2 yöpukua 1 eurolla jne mutta ei vaan huutoja tule. Ovat tietenkin käytettyjä ja pesunukkaakin on jossain enemmän jossain vähemmän, mutta vielä oikein käyttökuntoisia, luulisi että kun on paljon kohteitakin auki niin joku huutaisi kerralla enemmän ja säästäisi postikuluissakin. Tai tulisi hakemaan.

Eikö siellä mene tosiaan kaupaksi kuin uusi tai uudenveroinen?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy tavallisilla hakusanoilla:

" Lassien suprateck-haalari" : ei löydy hakusanoilla välikausihaalari tai Lassie. Laita mielummin Lassie supratec välikausihaalari tai keväthaalari. Kokoa ei ole ilmoitettu otsikossa. Otsikossa olisi hyvä myös olla maininta tytölle. Suparatec on väärin kirjoitettu. Kuva huono, ota valoisammassa paikassa ja suoraan ylhäältäpäin. Hintaa on aivan liikaa. Haalarin kunto pitää kertoa yksityiskohtaisesti, nyt siitä ei ole kerrottu mitään. Postikulut ilmoitukseen.

" Tyttöjen Jonathanhaalari" : Kukaan keväthaalaria hakeva ei hae hakusanalla Jonathanhaalari, vaan välikausihaalari, keväthaalari tai Jonathan. Koko puuttuu otsikosta. Haalari on kuvassa surkean näköinen, en usko uutta vastaavaksi kuvan perusteella. Kunnosta voisi kertoa taas enemmänkin. Hintaa on tälläkin haalarilla liikaa. Postikulut ilmoitukseen.

Vierailija
42/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun taas Benetton ja Lego ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa siis miettiä, missä myy ja mitä!

Vierailija
44/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Lassien suprateck-haalari" : ei löydy hakusanoilla välikausihaalari tai Lassie. Laita mielummin Lassie supratec välikausihaalari tai keväthaalari. Kokoa ei ole ilmoitettu otsikossa. Otsikossa olisi hyvä myös olla maininta tytölle. Suparatec on väärin kirjoitettu. Kuva huono, ota valoisammassa paikassa ja suoraan ylhäältäpäin. Hintaa on aivan liikaa. Haalarin kunto pitää kertoa yksityiskohtaisesti, nyt siitä ei ole kerrottu mitään. Postikulut ilmoitukseen.

" Tyttöjen Jonathanhaalari" : Kukaan keväthaalaria hakeva ei hae hakusanalla Jonathanhaalari, vaan välikausihaalari, keväthaalari tai Jonathan. Koko puuttuu otsikosta. Haalari on kuvassa surkean näköinen, en usko uutta vastaavaksi kuvan perusteella. Kunnosta voisi kertoa taas enemmänkin. Hintaa on tälläkin haalarilla liikaa. Postikulut ilmoitukseen.

Vierailija
45/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa on merkkitavaraa, mutta nekin vain marimekkoa ja espritiä yms. Yleensä laitan lähtöhinnaksi bodylle tai potkareille 1e, marimekon jopa 4-5 euroa, jos on hyväkuntoinen. Hinta sitten nousee yleensä parilla huudolla, marimekoissa joskus aika paljon enemmänkin. Korotussumma mulla on aina 0,50 tai 1e.

Ja mulla käy kyllä kauppa tosi hyvin. Harvoin on niin ettei yhtään huutoa tule. Ai niin ja kohteessa on aina linkki myös mun toisiin kohteisiin, se voi auttaa? Lisäksi ilmoitan aina postikulut, joka tavallisimmin on 0,85e helposti kuoressa (bodyt,mekot,potkarit jne). Enkä koskaan myy muuta kuin hyväkuntoisia siistejä, ehjiä vaatteita. Edes pienehköä tahraa en hyväksy itse jos ostaisin kirpparilta, siksi en myös myy tahraisia.

Ihan tosissaan ihmettelen, jos ei kauppa muka käy. Silloin on joku juttu vialla (kuva huono, hinta väärä, postikuluja ei kerrottu tms.)

Vierailija
46/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärrä miksi kitistään postikuluista, kun se raha menee POSTILLE eikä myyjälle. Minusta jokainen silloin miettii itse, että kannattaako ostaa kaukana asuvalta tuotetta, jonka lähettäminen maksaa (ja postissa lähettäminenhän maksaa). Itse en ole koskaan laittanut valmiiksi postikuluja ilmoitukseen jos en ole niitä 100% varmuudella etukäteen tiennyt. Silti on mennyt kaupaksi (en tosin vauvanvaatteita ole myynyt, kun kaikki vaatteet annan ihan ilmaiseksi eteenpäin sukulaisille tai hyväntekeväisyyteen). Jos oma veikkaukseni postikulusta on mennyt pieleen, olen pyytänyt ostajan tilinumeron ja palauttanut aina ylimääräiset postikulut (siis jo olen liikaa pyytänyt postikuluja).

Hinnoista: Kirppishinnat ovat tosiaan suuria nykyään. Eurosokeus taitaa olla iskenyt. Tai ahneus. Mutta 20 euroa vähänkään käytetystä haalarista on paljon enkä itse maksaisi, koska Lassieta ja Jonathania saa cittareista ja primoista ale-aikaan joskus jopa 10 eurolla UUTENA!

Vierailija
47/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun taas Benetton ja Lego ei kelpaa.

Vierailija
48/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pakkaa pienen kevyen tuotteen esim, maxi-kirjeeseen. kun se tulisi halvalla 1,4¿ kirjeenä. ja kun sen kirjeen esim a4/a5 kokoiseen kuoreen laitettuna body (vaikka vielä papastuspussiin litistettynä, ja ilmat veks, pussi kii) vie postiin niin siihen saa leiman, ja maksaa sen laiman mukaan (eli se 1,4¿ kun alle 250g paino) niin jos se kirje paksuneekin postin käsittelyssä, ei siitä tarvitse enää ostajan eikä myyjän malsaa enää lisämksua koska siinä on postin leima(eli hyväksyntä) maksulle jolla se menee perille.

postin nettisivuilla on ihan hyvät hinnastot. kirjeenä menee, yksittäiset vauvanvaatteet helposti, isossa kuoressa jopa vanupuvut ja fliitsit ja kollitzit kun vaan litistää ja vie postiin!

Vierailija
49/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja fliitsit ja kollitzit kun vaan litistää ja vie postiin!

Kumpikohan otsikon tapauksista on kyseessä?

Vierailija
50/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja pakkaa pienen kevyen tuotteen esim, maxi-kirjeeseen. kun se tulisi halvalla 1,4¿ kirjeenä. ja kun sen kirjeen esim a4/a5 kokoiseen kuoreen laitettuna body (vaikka vielä papastuspussiin litistettynä, ja ilmat veks, pussi kii) vie postiin niin siihen saa leiman, ja maksaa sen laiman mukaan (eli se 1,4¿ kun alle 250g paino) niin jos se kirje paksuneekin postin käsittelyssä, ei siitä tarvitse enää ostajan eikä myyjän malsaa enää lisämksua koska siinä on postin leima(eli hyväksyntä) maksulle jolla se menee perille.

postin nettisivuilla on ihan hyvät hinnastot. kirjeenä menee, yksittäiset vauvanvaatteet helposti, isossa kuoressa jopa vanupuvut ja fliitsit ja kollitzit kun vaan litistää ja vie postiin!

Vierailija
51/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli tänään zittarista octettuu broitzcuu ruokana! oli ihquu

Vierailija
52/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manuaalisellakin pärjää, digitaalinen vielä parempi. Mulla on aina ilmoituksissa kerrottu postikulut, silti niitä jotkut kyselee.

Vierailija
53/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
54/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostajalle.

Vierailija
55/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko semmoisista antaa neutraalia / negaa palautetta?

Vierailija
56/56 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen 0,50¿ ja postikulut sitten päälle 0,85¿! Olen itse jättänyt huutamatta kohteet, jotka niin kaukana ettei nouto tule kyseeseen ilman vaivaa.

Sitten jos olen ostanut käyttövaatetta pari kassillista, postimaksuilla ei ole niin ollut väliä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi