Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Tykkään syödä räkääni, näpistellä läheisten tavaroita. Esitän älykkäämpää kun oikeesti olen.
Että kerroin tänne lapsen pyypyystä. Läheisillä ei ole aavistustakaan asiasta, ja hyvä niin.
Haluan tehdä itsemurhan joku päivä.
Olen ylipainoinen mutta silti vahva ja kestävä. Kävelen ja pyöräilen pitkiä matkoja ja työni on fyysistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen bi
Sama täällä. Osa kavereista tietää, (lapsuuden)perhe ei.
Olen kulttuuriperheen kasvatti, melkeinpä yläluokkaa. Olen koukussa BB: n katsomiseen, jota vanhempani ja sisarukseni pitävät pyhäinhäväistyksenä ja olen korviani myöten ihastunut BB Jukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joitakin vuosia sitten jouduin poliisikuulusteluun laittomasta uhkauksesta epäiltynä. Olin syyllinen tekoon (vaikka sen itsepintaisesti kiistinkin).
Ulospäin olen ujo ja arka, kunnollinen ja tunnollinen. Saatan vaikuttaa myös empaattiselta. Monikaan ei varmaan uskoisi, jos kertoisin parin vuoden takaisista sekoiluista.
Olet sairas tyyppi, toivottavasti päädyt linnaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitakin vuosia sitten jouduin poliisikuulusteluun laittomasta uhkauksesta epäiltynä. Olin syyllinen tekoon (vaikka sen itsepintaisesti kiistinkin).
Ulospäin olen ujo ja arka, kunnollinen ja tunnollinen. Saatan vaikuttaa myös empaattiselta. Monikaan ei varmaan uskoisi, jos kertoisin parin vuoden takaisista sekoiluista.
Voi kiitos. :D Sen päättää joku muu kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu helv...iin, narkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu helv...iin, narkki
En kyllä käytä huumeita, en ole koskaan käyttänyt. Kukahan se tässä on sairas?
Teen töitä urheilun parissa, olen kaikkien mielestä sporttinen, itsestäni huolehtiva, aktiivinen perheenäiti, joka osallistuu kaikkeen mahdolliseen. Mieheni tekee samalla alalla töitä ja meillä on useampi lapsi. Aina kuulee kuinka me ollaan niin ihana ja tervehenkinen perhe.
Oikeasti poltan tupakkaa ( salaa), tykkään vetää perskännit ja käydä baareissa. Ja petän puolisoani usein parikymppisten, itseäni yli 10 vuotta nuorempien miesten kanssa. Tälläkin hetkellä kirjottelen useamman eri miehen kanssa.
No mä oon ulospäin positiivinen ja ystävällinen, töissä kaikessa mukana. Valmistunut lähihoitajaksi K3 todistuksella ja esim töissä oon it ja yt vastaava, sen lisäks mulla on 3 muuta vastuualuetta ja oon toisinaan turhankin kiltti hoitaja. Lisäks oon pitkässä tasapainoisessa parisuhteessa jossa me ei riidellä juuri koskaan, meillä on myös lapsia joita hoidin pitkään kotona. Se mitä musta ei uskottais on varmaan tämä:
Mulla on rikosrekisteri, oon jäänyt kiinni auto varkaudesta. Lisäks oon murtautunut veneeseen. Mulla on myös nänni ja genitaalilävistys ja todella hyvä valehtelemaan..
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin approbaturin 10 vuotta sitten. Tänä vuonna sain mensan testistä 151 pistettä.
Voivoi. Kun olisi ollut koulurauha.
Minäkin kirjoitin lähinnä A:ta, B:tä sekä yhden C:n. Kuitenkin älykkyysosamääräni on tutkitusti 144. Vaikka älykkyydellä ei välttämättä ole mitään tekemistä koulumenestyksen kanssa.
Että äänstän persuja. Ihmiset olettavat että kannatan vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli poikuus tallella vielä 24 -vuotiaana, vaikka olinkin urheilija ja hyvännäköinen nuorimies. Seksin harrastaminen tintemattoman kanssa oli vain epämiellyttävä ajatus, varsinkin kännissä.
Niinhän sen kuuluukin olla, että seksin harrastaminen tuntemattoman kanssa on epämiellyttävä ajatus. Kertoo terveestä itsesuojeluvaistosta. Minusta sellainen ihminen on vain fiksu ja syvällisiä ajatuksia omaava, joka säilyy neitsyenä pitkään.
Ihmisten mielestä olen hyvin rauhallinen, ja pystyn pitämään pään kylmänä tiukissakin paikoissa. Moni on todennut että kunpa minäkin olisin noin kylmähermoinen. Totuus on, että pelkään paljon, hermoilen ja huolestun hyvin usein. Paniikkikaan ei ole vierasta. Olen jotenkin oppinut vuosien varrella laittamaan ne tunteet hetkeksi sivuun esim. töissä ja toimimaan järjellä. Hajoilen sitten kun asiat on selvitetty, joskus aika rajustikin ja vedän rauhoittavia. Kerron tän kyllä ihmisille jotka rauhallisuudestani ovat maininneet tai kysyneet, en halua valehdella että olen jotain mitä en ole.
Se, että olen psykologi ammatiltani. Päällepäin ole aikamoinen hulivili, jolla juttua riittää ja teen kaiken maailman kommelluksia. Sitten kun sanon olevani psykologi, kaikki ovatkin yhtäkkiä niin asiallisia ja myönteisiä mua kohtaan. En tiedä miksi. Ihan kuin vapaa-ajallani jaksaisin jokaista asiaa analysoida.
Olen ystävällinen ja auttavainen ihmisiä kohtaan, ja samalla vihaan ihmisiä ja toivon ihmiskunnan tuhoa, esim Yellowstonen supertulivuoren purkausta. Tapahtuisipa vaikka... nyt!
Olen raitistunut alkoholisti, entisestä elämästä löytyy ryyppyputkia, katkoa yms. rappiomeininkiä. Tänä päivänä tuota ei varmasti minusta uskoisi, kun elänyt jo useamman vuoden normaalin työssäkäyvän ihmisen arkea.