Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Olen yli nelikymppinen työssäkäyvä iltatissuttelija (nytkin menee punkkua niin kuin aina), mutta mua luullaan lapsellisen ulkonäköni vuoksi säännöllisesti alle kolmekymppiseksi ja monesti myös tiukkapipouskovaiseksi ja absolutistiksi.
Olen eroamassa lähiaikoina.. kulissit vissiin pystyssä, tai sitten vaan ei osata puhua ongelmista muille.
Että saan pahoja raivareita, olen rikkonut niiden vallassa paljon tavaraa ja satuttanut itseän; kerran iskin haarukalla reiteeni.
En ensisijaisesti luota ihmisiin ja koen elämäni olevan turhaa. Odotan innolla kuolemaani.
Osaan tosin myös nauttia äärimmäisen paljon pienistä asioista mutta vastapainoksi käyn välil todella pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaan ja hoidan itseäni, syön terveellisesti ja näytän huolitellulta. Sisimmässäni olen kuitenkin vakavasti masentunut ja haluan jättää kauniin ruumiin jälkeeni.
Kokeile vahvan kalaöljyn syömistä. Auttaa monilla masennukseen lääkkeitä paremmin.
Toivon, että vointisi kohenee.
Sinähän tiedät. Kas kun kalaöljyä ei määrätä lääkkeeksi! Tiede on tylsää ja vaikeaa.
Kiitos halveksunnastasi. Kalaöljy vaikuttaa aivoihin, joten moni on saanut apua oireisiinsa.
Yritin auttaa masentunutta, mutta ymmärrettävästi sinun on vaikea käsittää asiaa.
Olen parisuhteessa maailman kilteimmän ja suloisimman miehen kanssa, hän on sängyssä täysin vanilja eikä ymmärrä saati toteuta bdsm-puoltani. Aluksi sain turhia lupauksia kyllä. Aloitin juuri salasuhteen enkä edes kadu.
Syön järkyttäviä määriä hummusta. Opin sen täältä :(
Sama täällä. Lääkitys on kuitenkin kunnossa ja jopa muut ihmiset ihailevat minua siitä, kuinka tasapainoinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Näytän varmaan sellaiselta perus pissikseltä, jolla ei päässä liiku mitään. Minulla on hyvä kroppa, urheilullinen, pitkät vaaleat hiukset, meikkaan ja laittaudun aina joka paikkaan. Kaikki minuun tutustuvat ihmiset ovat ihmetelleet sitä mitä oikeasti olen.
Kotona olen räsyisissä vaatteissa, ilman mitään laittautumista, luen historiaa ja salaliitoista, pelaan tietokoneella ja xboxilla, katson jalkapalloa ja tykkään nikkaroida. Ulos laittaudun aina todella huonon itsetunnon takia. Olen äärettömän utelias, luen kaikesta kaiken ja yleistietoni on tosi hyvä. Ihmiset usein yllättyvät siitä, että olen oikeasti älykäs.
Olen myös muille tosi kiltti ja aina iloinen, nauran ja teen kaikkea hauskaa - oikeasti olen masentunut, tosi ahdistunut ja saan paniikkikohtauksia. Muille on helppo esittää. Tämän ulkonäön taakse on helppo piiloutua.
Kuulostaa hyvältä,haluaisitko tavata?
Vierailija kirjoitti:
Olen "kiltti" tyttö. Tykkään katsella vampyyri- yms. elokuvia. Myös jotkut kauhuelokuvat ovat hyviä ( ja American Horror Show). Samoin esim. Game of Thrones & The Walking dead.
Taidat tosiaan olla aika kiltti ja viaton :) Minkä ikäinen olet? Tämä palsta kyllä muuttaa sinut vielä pysyvästi. XD
- Olen kotona lähes aina ilkosillani tai enintään alusvaatteissa.
- Piereskelen estottomasti kotioloissa poikaystävänkin kanssa ja tykkään pelata kauhupelejä roskaruokaa syöden.
- Rakastan karvojen nyppimistä, etenkin intiimialueilta.
- Pidän monia ihmisiä mielenkiinnottomina ja tylsinä (en tätä tosin ilmi tuo).
- Olen hyvin kaksimielinen ja huumorini melko kyseenalaista välillä
Päällepäin tyylikäs ja sivistynyt nuori nainen, jota kehutaan sosiaaliseksi.. :'D ensivaikutelma musta on melko etäinen ja ehkä vähän varautunut. Läheisimmät ihmiseni on sanonu ettei ensivaikutelmani perusteella uskoisi todellista luonnettani xD
Näyn usein mediassa ja olen luonut itselleni mahdollisimman positiivisen lavapersoonan, mutta oikeasti moni asia vain tympäisee ja pistää väsyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukutan omia kommenttejani.
Me kaikki tehdään sitä..
Luulin olevani ainut joka peukuttaa omia viestejään. Peukutan myös muita viestejä vuorotellen ylös ja alas lukematta edes niitä.
Musta ei ikinä päälle päin uskoisi, että olen ollut teini-iässä täysin hukassa ja rappiolla, keskittynyt bilettämiseen ja alkoholitoleranssin kasvattamiseen, vastustanut kaikkia auktoriteetteja ja kiroilen edelleen kotonani kuin merimies. Inhoan sellaista tiettyä mielipiteettömyyttä ja auktoriteettien sokeaa seuraamista. Ulospäin näytän kiltiltä, ujolta kirjatoukka-naapurintytöltä ja käyttäydyn aina asiallisesti ja rauhallisesti. V*tuttaa kuulla jotain heppatyttö-vitsejä, mutta nielen aina kiukkuni ja ajattelen vain pääni sisällä, että miten idiootteja ihmiset ovatkaan, kun kuvittelevat tietävänsä jotain toisen elämästä pelkän naamakertoimen perusteella. :D
Olen maailmanmestari.
Ihan oikeasti.
Olen intovertti, ihmiset väsyttävät minut ja en kiinny kehenkään helposti. Itken päivittäin.
Ystäviä on vain pari; jotka ovat tosin tärkeämpiä kuin mikään muu, muut ihmiset eivät juuri kiinnosta.
Olen kuitenkin asiakaspalvelutyössä hyvin ulospäinsuuntautunut ja nauravainen. Se on vain rooli, jonka on oppinut vuosien saatossa.
Olen opiskellut ns harvinaisia kieliä ja kielitiedettä niin että tajuan nopeasti, miten jokin kieli toimii. Nykyisin opiskelen kieliä internetin kautta käännösohjelmilla.
Kielet joita osaan jonkin verran, eivät liity mihinkään.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huudan lapsilleni ja puhun miehelleni paskaisen ivallisesti ja vihaan häntä ja toivon, että mies jättäisi minut tai pääsisin muuten hänestä eroon.
Olet visssiin mun muija?
😂😅
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jollain tasolla seksiriippuvainen. En edes yritä hakea apua. Pidän rajuista otteista ja kasvatin hiukseni pitkiksi, jotta niistä saa paremmin kiinni.
No wau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytän varmaan sellaiselta perus pissikseltä, jolla ei päässä liiku mitään. Minulla on hyvä kroppa, urheilullinen, pitkät vaaleat hiukset, meikkaan ja laittaudun aina joka paikkaan. Kaikki minuun tutustuvat ihmiset ovat ihmetelleet sitä mitä oikeasti olen.
Kotona olen räsyisissä vaatteissa, ilman mitään laittautumista, luen historiaa ja salaliitoista, pelaan tietokoneella ja xboxilla, katson jalkapalloa ja tykkään nikkaroida. Ulos laittaudun aina todella huonon itsetunnon takia. Olen äärettömän utelias, luen kaikesta kaiken ja yleistietoni on tosi hyvä. Ihmiset usein yllättyvät siitä, että olen oikeasti älykäs.
Todistat älykkyytesi kertomalla, että pelaat xboxia, tuijotat futista telkkarista etkä laittaudu kotona?
Kotona olen useimmiten yksin näissä hommissani niin ei tarvitse kyllä todostella älykkyyttä kenellekään. Entisessä työssäni tapasin paljon vanhempia ihmisiä, joiden kanssa tuli keskusteltua paljon. Jokainen heistä sanoi minulle, että ei olisi uskonut minua tällaiseksi, ajattelivat että olen sellainen perus tyhjäpää 2kymppinen.
Tykkään keskustella politiikasta, taloudesta, historiasta .. kaikesta. Olen kuin kävelevä sanakirja. Tietenkään tätä ei näe minusta ulkoapäin. Ja tietenkin sinä nyt tartuit tuossa luettelossani juuri noihin asioihin joilla kulutan aikaan. Et vaikka huomionut sitä kun sanoin lukevani paljon. Ei minulla pitäisi olla minkäänlaista tarvetta puolustella itseäni, mutta se kyllästyttää kun missään ei oteta vakavasti.
Helpoimmin nuorta naista saa, kun etsii jonkun elämänkoulun käyneen meikkinassun, jolta puuttuu isähahmo. Paras saalis on sellainen, joka esittää olevansa kiinnostunut tietokonepeleistä ja toisen maailmansodan panssarivaunuista. Sitten vaan kehumaan, miten se on älykäs ja ainutlaatuinen. Nämä tapaukset ovat todella miellyttämishaluisia punkassa.
Missä olet?
Mulle kelpaisi kyllä tuollainen nainen.