Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
81/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut, ahdistunut ja välillä itsemurhan partaalla. Kukaan ei tätä uskoisi, terveydenhuollossakaan ei uskota. Potilastiedoista saan lukea kuinka olen äärimmäisen asiallinen, siisti, huoliteltu ja rauhallinen. Oikeasti haluaisin itkeä mutten enää pysty siihen, haluaisin vaan huutaa kaikille ja eristäytyä maailmasta. Saan kuulla kuinka olen iloinen, sosiaalinen ja menestynyt. Yön nukun pätkittäin, mietin kuolemaa, sitä kuinka turha ja huono olen. Aamulla laitan hiukset nutturalle, huulipunaa, vedenkestävän silmämeikin jos alan yhtäkkiä itkemään ja vedän korkokengät jalkaan. Kotona makaan likaisissa hiuksissa ja reikaisissä kollareissa. Saan ahdistuksen kaikkoamaan tekemällä jatkuvasti jotain enkä pysty pysähtymään, pelkään että jos pysähdyn päädyn taas sängynpohjalle enkä pääse enää ylös. Osastohoitoon liittyvään kotikäyntiin on kirjattu että asuntoni on erittäin siisti, järjestyksessä ja huolella sisustettu, en vaikuta masentuneelta.

Vierailija
82/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaan ja hoidan itseäni, syön terveellisesti ja näytän huolitellulta. Sisimmässäni olen kuitenkin vakavasti masentunut ja haluan jättää kauniin ruumiin jälkeeni.

Kokeile vahvan kalaöljyn syömistä. Auttaa monilla masennukseen lääkkeitä paremmin.

Toivon, että vointisi kohenee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla myös, minua pidetään kärsivällisenä ja rauhallisena. Mies ja veljet kyllä tietää todellisen minäni, olen kärttyisä ja äksy enkä voi sietää odottamista. Muiden silmissä kuitenkin olen rauhallinen ja kärsivällinen, vaikka sisälläni kiehuu. Minä olen juuri niitä, joiden räjähtämistä ei kukaan odottanut. En nyt mihinkään rikolliseen ryhdy, mutta joku päivä työpaikallani vielä kiehahdan ja se päivä on ollut jo lähellä. 

Vierailija
84/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kroonisia ja jatkuvaa hoitoa vaativia ongelmia selässä. Harva tietää kun olen hoikka ja sporttisen oloinen eikä näy arjessa paitsi et istumista pitää välttää ja pitää verrytellä usein.

Vierailija
85/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen masentunut, ahdistunut ja välillä itsemurhan partaalla. Kukaan ei tätä uskoisi, terveydenhuollossakaan ei uskota. Potilastiedoista saan lukea kuinka olen äärimmäisen asiallinen, siisti, huoliteltu ja rauhallinen. Oikeasti haluaisin itkeä mutten enää pysty siihen, haluaisin vaan huutaa kaikille ja eristäytyä maailmasta. Saan kuulla kuinka olen iloinen, sosiaalinen ja menestynyt. Yön nukun pätkittäin, mietin kuolemaa, sitä kuinka turha ja huono olen. Aamulla laitan hiukset nutturalle, huulipunaa, vedenkestävän silmämeikin jos alan yhtäkkiä itkemään ja vedän korkokengät jalkaan. Kotona makaan likaisissa hiuksissa ja reikaisissä kollareissa. Saan ahdistuksen kaikkoamaan tekemällä jatkuvasti jotain enkä pysty pysähtymään, pelkään että jos pysähdyn päädyn taas sängynpohjalle enkä pääse enää ylös. Osastohoitoon liittyvään kotikäyntiin on kirjattu että asuntoni on erittäin siisti, järjestyksessä ja huolella sisustettu, en vaikuta masentuneelta.

Olet kun minä, paitsi että olen käynyt vain kerran lääkärillä masennuksen takia, eikä otettu vakavasti.

Vierailija
86/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän varmaan sellaiselta perus pissikseltä, jolla ei päässä liiku mitään. Minulla on hyvä kroppa, urheilullinen, pitkät vaaleat hiukset, meikkaan ja laittaudun aina joka paikkaan. Kaikki minuun tutustuvat ihmiset ovat ihmetelleet sitä mitä oikeasti olen.

Kotona olen räsyisissä vaatteissa, ilman mitään laittautumista, luen historiaa ja salaliitoista, pelaan tietokoneella ja xboxilla, katson jalkapalloa ja tykkään nikkaroida. Ulos laittaudun aina todella huonon itsetunnon takia. Olen äärettömän utelias, luen kaikesta kaiken ja yleistietoni on tosi hyvä. Ihmiset usein yllättyvät siitä, että olen oikeasti älykäs.

Todistat älykkyytesi kertomalla, että pelaat xboxia, tuijotat futista telkkarista etkä laittaudu kotona?

Vierailija
87/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkoholin suurkuluttajia.

Muut näkevät vain hyväkroppaisen ja terveelliset elämäntavat omaavan perheenäidin joka treenaa 8h viikossa

Kuin Claire Dunphy Modern familysta! Minä myös, täysin samanlainen.

Lempisarjani ;)

Edellinen.

Vierailija
88/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pitävät minua sosiaalisena, ystävällisenä ja mukavana. Oikeasti olen syvästi masentunut ja vihaan itseäni. 

Täällä sama. Väsyttää välillä näytellä aikuisille lapsilleni reipasta. En kuitenkaan uskalla päättää päiväni, ja olisi se lapsianikin ajatellen väärin. Voi tätä elämää. Masentunuthan minä olen, mutta en halua syödä lääkkeitä.

Vierailija
89/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaan ja hoidan itseäni, syön terveellisesti ja näytän huolitellulta. Sisimmässäni olen kuitenkin vakavasti masentunut ja haluan jättää kauniin ruumiin jälkeeni.

Kokeile vahvan kalaöljyn syömistä. Auttaa monilla masennukseen lääkkeitä paremmin.

Toivon, että vointisi kohenee. 

Sinähän tiedät. Kas kun kalaöljyä ei määrätä lääkkeeksi! Tiede on tylsää ja vaikeaa.

Vierailija
90/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytän varmaan sellaiselta perus pissikseltä, jolla ei päässä liiku mitään. Minulla on hyvä kroppa, urheilullinen, pitkät vaaleat hiukset, meikkaan ja laittaudun aina joka paikkaan. Kaikki minuun tutustuvat ihmiset ovat ihmetelleet sitä mitä oikeasti olen.

Kotona olen räsyisissä vaatteissa, ilman mitään laittautumista, luen historiaa ja salaliitoista, pelaan tietokoneella ja xboxilla, katson jalkapalloa ja tykkään nikkaroida. Ulos laittaudun aina todella huonon itsetunnon takia. Olen äärettömän utelias, luen kaikesta kaiken ja yleistietoni on tosi hyvä. Ihmiset usein yllättyvät siitä, että olen oikeasti älykäs.

Todistat älykkyytesi kertomalla, että pelaat xboxia, tuijotat futista telkkarista etkä laittaudu kotona?

Not like other girls :D :D

Vierailija
91/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero. 

Vierailija
92/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukutan omia kommenttejani.

Me kaikki tehdään sitä..

Vierailija
93/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päällepäin kaunis, hoikka ja huoliteltu tummaverikkö ja meikkaan hyvin ja kasvonpiirteisiini sopivasti.

En sheivaa juuri koskaan. Mitään. Paitsi viikseni ajelen. Tässä taisi olla kaksi paljastusta yhdessä.

Vierailija
94/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellinen urheilija, liikun paljon ja kattelen syömisteni perään ja sen kaikki tietävät. Todellisuudessa toisinaan innostun herkuttelemaan kotona suklaata, jäätelöä ja millon mitäkin vatsan täydeltä. :)

Vierailija
95/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huudan lapsilleni ja puhun miehelleni paskaisen ivallisesti ja vihaan häntä ja toivon, että mies jättäisi minut tai pääsisin muuten hänestä eroon.

Olet visssiin mun muija?

Vierailija
96/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä masentunut tai jotain. Mikään ei juurikaan innosta, kaikki tuntuu niin tyhjänpäiväiseltä ja oikeastaan toivon että saisin aivoinfarktin äkkiä ja kuolisin pois.

Ihmisten mielestä olen iloinen ja pirteä ihminen ja mulla on varmaan kaikki ihan hyvin.

Vierailija
97/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella sosiaalinen ja iloinen ihminen. Työpaikalla ja koulussa juttelen kaikkien kanssa ja naureskelen päivät pitkät. Välillä kotona saan kunnon itkupotkuraivareita ja koen oloni yksinäiseksi :D

Vierailija
98/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mulla on huumemenneisyys, eikä siitä ole edes pitkä aika

Vierailija
99/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona olen useimmiten yksin näissä hommissani niin ei tarvitse kyllä todostella älykkyyttä kenellekään. Entisessä työssäni tapasin paljon vanhempia ihmisiä, joiden kanssa tuli keskusteltua paljon. Jokainen heistä sanoi minulle, että ei olisi uskonut minua tällaiseksi, ajattelivat että olen sellainen perus tyhjäpää 2kymppinen.

Tykkään keskustella politiikasta, taloudesta, historiasta .. kaikesta. Olen kuin kävelevä sanakirja. Tietenkään tätä ei näe minusta ulkoapäin. Ja tietenkin sinä nyt tartuit tuossa luettelossani juuri noihin asioihin joilla kulutan aikaan. Et vaikka huomionut sitä kun sanoin lukevani paljon. Ei minulla pitäisi olla minkäänlaista tarvetta puolustella itseäni, mutta se kyllästyttää kun missään ei oteta vakavasti.

Vierailija
100/2821 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domina kirjoitti:

Olen yksityiselämässäni Domina, vaikka työpaikalla ja sosiaalisissa tilanteissa käyttäydyn  arkaillen ja ujosti, jopa sisäänpäinkääntyvästi. Aivan kuin minussa asuisi kaksi eri ihmistä. Näin on ollut jo vuosia.

Rekvisiitalla ja asustella, sekä kannustavalla kumppanilla on suuri merkitys omaan mielenvoimaan. Nautin vallasta, hallita seksuaalista tilannetta, olen jäänyt siihen koukkuun.

Tätä oon ihmetellyt sinussa. Toisaalta vuotaa kyllä jollakin tavalla tänne vanhuspuolen hommiinkin;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi