Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
En kaipaa ystäviä, koen ihmiset rasittavina jos heidän seurassaan on liikaa. En saa rauhassa elää kuten haluan. Aina löytyy ihmisiä jotka haluavat hössöttää ja mikamas huolestuneena lykätä minua johonkin yksinäisen rassukan rooliin. On myös aina uteliaita ihmisiä joiden mielestä ihminen EI voi haluta elää yksin ilman jotain seksiretostelua taikka kaivaten parisuhdetta jatkuvasti.
Olen henkeen ja vereen kommunisti.
Olen välillä niiin tuskastunut siihen, että elämä on mennyt näin. Haluaisin olla rohkea, kaunis ja itsevarma.En viallinen, mihinkään kelpaamaton.
Olen nuoruudessani tehnyt valtavan määrän rikoksia, varkauksia, murtoja, vahingontekoja...
Lasken alleni öisin. Käytän vaippoja. Olen keski-ikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen istunut vankilassa törkeästä raiskauksesta. Kadun tekoa kuitenkin erittäin raskaasti.
Oletko muuten menestynyt elämässäsi?
Korkeakoulutus, arvostettu työ, puoliso, varallisuus, ym.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkoholin suurkuluttajia.
Muut näkevät vain hyväkroppaisen ja terveelliset elämäntavat omaavan perheenäidin joka treenaa 8h viikossa
Kuin Claire Dunphy Modern familysta! Minä myös, täysin samanlainen.
Olen ahdistunut, enkä juuri tykkää muista ihmisistä. Olen kotonani 95% arjestani. Menneisyyteni masentaa ja voisin mielelläni kuolla, jos näin sattuisi kohdalleni.
Ulkopuolisen silmin vaikutan aina iloiselta ja sosiaaliselta.
Toinen silmäni on lähes sokea. Yritän kiertää mahd. törmäyskurssilla olevat asiat riittävän kaukaa, jotten paljastuisi.
Vierailija kirjoitti:
Narkomania.
Sama juttu. Tosin itse ex-heroinisti. Asiasta ei Suomessa kannata huudella vaikka kuivilla olisikin, koska täällä juoppojen paratiisissa päihderiippuvaisuuksia pidetään moraalisena ja juridisena ongelmana, eikä lääketieteellisenä. Poislukien pilleristit kotirouvat ja juopot joita jopa ihaillaan. Näin siis vaikka ei olisi ikinä tehnyt rikoksia, aiheuttanut muille haittaa olisi ollut 20 vuotta ilman aineita jne.
Olen "kiltti" tyttö. Tykkään katsella vampyyri- yms. elokuvia. Myös jotkut kauhuelokuvat ovat hyviä ( ja American Horror Show). Samoin esim. Game of Thrones & The Walking dead.
Olen temperamenttinen, suutun helposti, huudan, paiskon ovia (yritän välttää) ja joskus tavarat lentelee. Tulistun todella helposti ja olen kipakka luonteeltani. Työelämässä ja vapaa-ajalla minua kuvaillaan todella rauhalliseksi ja hiljaiseksi (melkeimpä liian). Moni ihmettelee, miten olen aina niin rauhallinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen "kiltti" tyttö. Tykkään katsella vampyyri- yms. elokuvia. Myös jotkut kauhuelokuvat ovat hyviä ( ja American Horror Show). Samoin esim. Game of Thrones & The Walking dead.
Öö okei. Järkytys. :D
Treenaan ja hoidan itseäni, syön terveellisesti ja näytän huolitellulta. Sisimmässäni olen kuitenkin vakavasti masentunut ja haluan jättää kauniin ruumiin jälkeeni.
Näytän varmaan sellaiselta perus pissikseltä, jolla ei päässä liiku mitään. Minulla on hyvä kroppa, urheilullinen, pitkät vaaleat hiukset, meikkaan ja laittaudun aina joka paikkaan. Kaikki minuun tutustuvat ihmiset ovat ihmetelleet sitä mitä oikeasti olen.
Kotona olen räsyisissä vaatteissa, ilman mitään laittautumista, luen historiaa ja salaliitoista, pelaan tietokoneella ja xboxilla, katson jalkapalloa ja tykkään nikkaroida. Ulos laittaudun aina todella huonon itsetunnon takia. Olen äärettömän utelias, luen kaikesta kaiken ja yleistietoni on tosi hyvä. Ihmiset usein yllättyvät siitä, että olen oikeasti älykäs.
Olen myös muille tosi kiltti ja aina iloinen, nauran ja teen kaikkea hauskaa - oikeasti olen masentunut, tosi ahdistunut ja saan paniikkikohtauksia. Muille on helppo esittää. Tämän ulkonäön taakse on helppo piiloutua.
Harrastan seksiä muiden miesten kanssa joskus (luvalla) vaikka olen avoliitossa ollut piiiiitkä aikaa mieheni kanssa.
Olen aika väsynyt ja stressaantunut. Ihmiset pitävät iloisena, aina pirteänä ja vahvana ihmisenä.
Seksitöntä elämää hyvin nuoresta, koska ensimmäinen mies oli tympeä eikä pitänyt seksistä.
Olen nätti, fiksu, sosiaalinen ja minulla on aina hauskaa.
Mulla on suhde yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, jolla on kolme lasta.
Edit// ollaan siis molemmat sinkkuja.