Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
501/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään yleensä hyvin sosiaalisena ja ihmisten kanssa toimeen tulevana. Kuitenkin olen melkoisen puhtaaksi viljelty tosikko ja ennen muuta introvertti, ujo ja arka ihminen.

Vierailija
502/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellisuudessa ole kiintynyt keneenkään ihmiseen elämässäni ja toiset ovat minulle yksi ja sama

Kamala asia. Säälin sinua syvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanoen ei aavistustakaan. Oletteko ihan varmoja, että teillä on "totuuksia", joita teistä ei uskoisi päällepäin?! 

Vierailija
504/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinilipitysmääriä ja lukuisia muoruuden yhdenillansuhteita 😇.

Kukaan ei ikinä uskoisi !

Vierailija
505/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että haaveilen pääseväni pois tästä maailmasta.

Masennus, yksinäisyys ja c-hepatiitti.

Vierailija
506/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän monia ihmisiä, myös läheisiä ystäviäni, persoonattomina ja tylsinä. Pidän heistä kyllä, mutta välillä meinaan pitkästyä kuoliaaksi kun tuntuu ettei suurimmalla osalla ole oikein minkäänlaista persoonallisuutta, eikä mitään mihin tarttua. En tietenkään kerro tätä kenellekään mutta välillä pelkään sen näkyvän käytöksestäni.

Vierailija
507/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän ulkoisesti kiltiltä naapurintytöltä, mutta oikeasti tykkään tosi rajusta seksistä

Kuule, niin te kaikki tykkäätte. ;) Jotka muuta väittävät, eivät vain koskaan ole saaneet kunnon kyytejä.

Ulkoisesti minä olen hyvin kylmän oloinen ja sellaisena minua tuntemattomat pitävätkin. Se myös sopii minulle. Oikeasti olen hyvin tunneherkkä mies, peittelen tunnetilojani yrmyilmeilläni.

Vierailija
508/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut fwb-suhteessa. Kukaan ei uskoisia, jos kertoisin.

Vierailija
509/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinilipitysmääriä ja lukuisia muoruuden yhdenillansuhteita 😇.

Kukaan ei ikinä uskoisi !

Vai on muorilla ollut lukuisasti yhden illan kestäviä suhteita? Tuossa iässä sitä jo haluaakin yöksi omaan kotiin.

Vierailija
510/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan itseäni 22 vuotta vanhempaa miestä, ja käymme mm. usein kahvilla.

Olen päällepäin peruskauniin ja muodikkaan tytön perikuva, joka opiskelee yliopistossa arvostettua alaa. Minulla on ikäiseni poikaystävä ja muutenkin päällepäin normaali elämä ja harrastukset.

Vierailija
511/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaaliälyinen ja kielellisesti lahjakas, mutta syrjäänvetäytyvä ja hiljainen sivustaseuraaja, jonka vuoksi monet varmasti luulevat minun olevan jälkeenjäänyt ja lähes täysin mykkä. Monien mielestä olen liian typerä, että osaisin puhua kunnolla, niin selkäni takana on puhuttu, olen kuullut ihmisten sanovan niin kun he eivät ole tienneet, että olen kuullut, mitä he puhuvat minusta.

Vierailija
512/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkoholisti,raitis sellainen. Ja todella kova juoppo olinkin. Päällepäin siisti ja laitettu ja hyvin säilynyt. Mikä on kyllä ihme..Tosin jos vielä joisin niin eiköhän näkyis jo päällepäin.

Vierailija
513/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pienikokoinen nainen, punapigmenttinen kalpeanaama ja minulla on uneliaan näköiset silmät. Olen myös todella rauhallinen ja hiljainen. Olen pitkän linjan vegaani. Töissä minua pidetään heikkona ja aneemisena ituhippinä.

Olen treenannut 8 vuotta juoksua ja lihaskuntoa, treenaus on intohimoni. Lähes joka aamu käyn juoksemassa ja kolistelen painoja 4-5 kertaa viikossa omalla pikkuisella "kotipunttiksella". Peitän löysillä vaatteilla urheilullisen vartaloni ja pidän töissä olevaa harhakuvaa yllä. Meillä on ensi kuussa töissä tykyt johon liittyy urheilullinen aktivointiosio. Olen miettinyt, että pitäisikö repäistä ja ihan näytösluontoisesti esitellä kuinka leuanveto yhdellä kädellä onnistuu.

Tähän vielä keplottelet jonkun vedonlyönnin aiheesta, niin saat voitonriemun lisäksi taskurahaa :D

Vierailija
514/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erilainen. En ole ahdistunut. En juo. Leskeksi jäätyäni elän selibaatissa. Osaan 5-8 kieltä riippuen, mitä vaaditaan. Talous on tällä hetkellä kunnossa. Hyvät välit lapsiin ja sukulaisiin. Olen kristitty, vähän mystikko ja arvostan juutalaisuutta myös. Osaan hieman hepreaa. Kunnon työ, korkea koulutus. Selvinnyt pahoista paikoista. En huijaa veroissa.

Liikaa syön ja liian vähän turhan usein liikun.

Elämäni on varmaan monen mielestä tylsää, ja siksi en siitä juuri kerrokaan, vaan pidän omana tietonani. En halua muuttaa mitään. Muutos tulee kuitenkin elämässä aina.

Vierailija
515/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärimmäisen kiltti, mutta kun aggressiot nousee pintaan, olen todellinen ihmishirviö. Ääliöt (lapset/aikuiset) jotka syrjivät toisia, saavat yllättäen viiltävän julmaa ja väheksyvää vittuilua osakseen. Ja teen sen lempeällä sävyllä äiti teresamainen lämmin hymy kasvoillani. Hämmentävää. Mutta kostan kiusaamisen. Ja teen sen yllättäen ja takavasemmalta ja keinoja kaihtamatta

Vierailija
516/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkoholin suurkuluttaja, ollut jo yli 10 vuotta. Päällepäin näytän tosikkomaiselta, virkanaistyyliseltä keski-ikäiseltä tätiltä, enemmän tiukkikselta kuin boheemilta. 

Olen niin erakko etten tunnepohjaisesti välittäisi vaikka kaikki ihmiset kuolisivat ympäriltä. Ulospäin esitän kuitenkin perus-sosiaalista ja reipasta, silloin kun sosiaalisessa kanssakäymisessä on pakko olla - kuten töissä. Mutta tosiaan, edes vanhempieni kuolemat ei olleet tunnemaailmassa oikein mitään. Lähinnä että no jaa, sellaista tämä paska elämä on että hetken aikaa kärsitään ja sitten kuollaan kivulla ja vaivalla.

Vierailija
517/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotun kiviajoista

Onko sinulla kuljetusliike vai seuraatko vain vierestä? Kuorma-autot eivät ole varsinaisesti halpoja.

Vierailija
518/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin silloin tällöin.

Vierailija
519/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten hyvin mummo on pystynyt pitämään kaiken salassa.

Vierailija
520/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ahdistunut, enkä juuri tykkää muista ihmisistä. Olen kotonani 95% arjestani. Menneisyyteni masentaa ja voisin mielelläni kuolla, jos näin sattuisi kohdalleni.

Ulkopuolisen silmin vaikutan aina iloiselta ja sosiaaliselta.

Minäkö tämän tänne kirjoitin?? Niin tutulta kuulostaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme