Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaan ja hoidan itseäni, syön terveellisesti ja näytän huolitellulta. Sisimmässäni olen kuitenkin vakavasti masentunut ja haluan jättää kauniin ruumiin jälkeeni.
Kokeile vahvan kalaöljyn syömistä. Auttaa monilla masennukseen lääkkeitä paremmin.
Toivon, että vointisi kohenee.
Sinähän tiedät. Kas kun kalaöljyä ei määrätä lääkkeeksi! Tiede on tylsää ja vaikeaa.
Kiitos halveksunnastasi. Kalaöljy vaikuttaa aivoihin, joten moni on saanut apua oireisiinsa.
Yritin auttaa masentunutta, mutta ymmärrettävästi sinun on vaikea käsittää asiaa.
olen eri vastaaja, mutta silti. Työnnä se kalaöly nyt jo takaisin taskuusi. T. oikeasti masennuksesta kärsinyt. Hoito, toimiva sellainen, on ihan muuta kuin kalaöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn monesti (kesä-)öisin läheisessä lasten leikkipuistossa keinumassa, laskemassa sellaisella köysiradalla ja pyörimässä karusellissa. Harmi, ettei mulla ole lapsia tai kummilapsia, joiden varjolla voisin tehdä näitä lapsekkaita puuhia päiväsaikaan 😊
Voi sua, mä tein samaa välituntivalvojana nelkyt vuotta. Että oli kivaa! Ja ihan jukisesti.
En harrasta liikuntaa ja syön epäterveellisesti.
Olen luonnostaan hoikka ja peruskunto on ihan töiden ja arkiliikunnan aiheuttamaa. Moni luulee vartaloni perusteella että treenaan paljonkin, vaikka oikeasti olen vain hyvillä geeneillä siunattu.
Olin ala-asteella ensin etityisryhmässä ja sitten HOJKsilla normaalissa. Valmistuin kuitenkin lukiosta eri paikkakunnalta eximian papereilla ja kolmen vuoden välivuoden ja luku-urakan jälkeen pääsin erittäin vaikeapääsyiselle alalle, opinnoista selviän yli 3 keskiarvolla.
Että olen satanisti. Päällepäin olen pullantuoksuinen, kolmen lapsen äiti. Okei, uimahallissa muutamat viikatemies-,pääkallo-yms tatuointini tulevat esiin ja pääasiassa pukeudun mustaan, mutta harvemmin meikkaan ja hiuksetkin ovat punaruskeat ja kiharaiset.
Tämä ketju on kuin suoraan Levottomat-elokuvasta ;-)
- Poltan kannabista. Tämän tietää läheisimmät ystäväni.
- Pelaan todella paljon tietokoneella. Tämäkin on oman piirini tiedossa, mutta esim. koulussa tai töissä ei tiedetä.
- Olen käyttänyt yli 1000€ erään tietokonepelin sisäiseen valuuttaan. Hävettää jopa myöntää. En ole kuitenkaan koskaan joutunut talousvaikeuksiin vaikka olenkin törsännyt ison määrän rahaa pikselivaluuttaan, rahat on aina riittänyt vuokraan, laskuihin, ruokaan ynnä muuhun. Olen käyttänyt summan 4 vuoden aikana, eli suunnilleen 300-400€ vuodessa. Tätä ei tiedä kukaan, sillä hävettäisi kertoa muille.
- Parasta vapaa-ajan vietettä minulle on olla yksin kotona, pelaamassa tätä lempparipeliäni, mahdollisesti myös pilvessä.
- Vihaan manneja. En ole koskaan nähnyt hyvätapaista mustalaista. Yksi mannejoukko on hakannut ja ryöstänyt kaverini koska hän ei heittänyt heille tupakkaa, joten he hakkasivat tämän ja varastivat häneltä tupakat ja kaikki käteisvarat. Malmin juna-asemalla mannelapsi, varmaan 10-vuotias(!), on haukkunut mut huoraksi, koska en antanut hänelle rahaa tai tupakkaa. Naispuolinen manne vaati minua nostamaan hänelle pankkiautomaatilta rahaa, kun kerroin että mulla ei ole käteistä jotta voisin antaa hänelle bussirahaa. Tässä vain muutama esimerkki. Haluan uskoa, että on olemassa hyviä manneja, mutta en usko kunnes itse henkilökohtaisesti sellaisen tapaan.
N22
Olen monimiljonääri ja sijoittaja vaikka olen ihan vaan palkkaduunissa käyvä ylempi toimihenkilö. Kolleegani tai lapseni (tai ketkään muutkaan) eivät tiedä, vaimo ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pankkialalla töissä, 30v., konservatiivisesti pukeutuva, hienoissa ravintoloissa liike- ja vapaa-ajan lounailla käyvä nainen. Vapaa-ajalla pelaan Pleikkarilla räiskintäpeleistä roolipeleihin verkkarit jalassa, tukka sekaisin ja bisseä juoden. Edes kaverini eivät tiedä tästä 😄
Sielunsisko!!!
Veli toi minulle vanhan ps2:n ja kassillisen pelejä. Odotan, että saan heittää tämän jakkupuvun hevoon, avata Olvin ja aloittaa ihanan nostalgiatripin. Kavereille kerroin lähteväni Helsinkiin teatteriin, jotta saan olla rauhassa.
N31
Käytän subua päivittäin.
Luottotiedot on menneet 3 vuotta sitten pikavippikierteen takia.
Olen myynyt itseäni.
Olen käynyt kauneusleikkauksessa.
Olen ulospäin kiltti ja rauhallinen mutta sisimmässäni tunnen usein valtavaa raivoa. Vihaan sitä että elämäni on mennyt pilalle koska muut ihmiset ovat kohdelleet minua huonosti lapsuudesta lähtien. Vihaan omaa rooliani ja muiden ihmisten rooleja tässä elämässä. Moni luulee että olen sopeutunut kohtalooni mutta oikeasti olen katkera ja vihainen todella usein.
Lisäksi pidän useimpia tapaamiani ihmisiä yksinkertaisina ja epäkiinnostavina.
Vain lähimmät ystävät tietävät millaisista oloista olen kotoisin.
Olen tunnetussa firmassa vaativassa työssä, ajan hyvällä autolla, pukeudun merkkivaatteisiin, on omakotitalo, 2 lasta ja jopa se kultainen noutaja, eli hyvin stereotyyppistä ylemmän keskiluokan elämää elellään.
Kasvoin lapsuuteni köyhyydessä väkivaltaisen äitini luona. Äiti oli pahasti alkoholisoitunut ja mielenterveysongelmainen, isästäni minulla ei ole mitään tietoa. Minua hakattiin viikoittain, poltettiin tupakoilla, tukistettiin, lukittiin huoneeseen päiviksi, pidettiin nälässä jne. Monta lasua tehtiin, monta kertaa puhuin eri ihmisten kanssa, mutta kotoa ei viety lopullisesti ennen kuin olin 11.
Ainoa mistä nämä päivät näkyvät vielä ovat tupakoiden jättämät arvet.
Elän seksittömässä parisuhteessa miehen kanssa, jonka kanssa hädin tuskin tulemme toimeen. Olemme jo eronneet, mutta asumme edelleen yhdessä. Erosta eivät tiedä edes perheemme.
Töissä kiidän paikasta paikkaan esimiestehtävissä. Olen 195cm pitkä ja suht treenattu 32v mies. Olen TODELLA masentunut. Ensimmäinen oikea tyttöystäväni/rakkauteni kuoli kun olin 25v enkä ole sen jälkeen tuntenut mitään ketään tai mitään kohtaan. En ole hänen jälkeensä edes harrastanut seksiä, eli siis 7 vuotta taukoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt kovia huumeita.
Niin minäkin. Nykyään olen korvaushoidossa. Päältäpäin ei uskoisi ollenkaan
Olen todella yksinäinen ja henkisesti huonossa kunnossa. Periaatteessa minulla on opiskelupaikka, mutta opiskelu tuottaa minulle suuria vaikeuksia näiden mt- ongelmien takia, muisti pätkii jne. Joten kuten saan vaaditut kurssit täyteen, mutta luentojen ulkopuolella olen täysi ihmisraato ja tulevaisuus näyttää toivottomalta.
Ketjusta näkee, että ihmiset nykyään kuvittelevat että Jumala ei näe mitään.
Olen pienikokoinen nainen, punapigmenttinen kalpeanaama ja minulla on uneliaan näköiset silmät. Olen myös todella rauhallinen ja hiljainen. Olen pitkän linjan vegaani. Töissä minua pidetään heikkona ja aneemisena ituhippinä.
Olen treenannut 8 vuotta juoksua ja lihaskuntoa, treenaus on intohimoni. Lähes joka aamu käyn juoksemassa ja kolistelen painoja 4-5 kertaa viikossa omalla pikkuisella "kotipunttiksella". Peitän löysillä vaatteilla urheilullisen vartaloni ja pidän töissä olevaa harhakuvaa yllä. Meillä on ensi kuussa töissä tykyt johon liittyy urheilullinen aktivointiosio. Olen miettinyt, että pitäisikö repäistä ja ihan näytösluontoisesti esitellä kuinka leuanveto yhdellä kädellä onnistuu.
Pöllin kaupoista joskus. Ihan mitä vain, huvikseni. Olen äiti-ihminen, joka ei saa itselleen muuten mitään kuin pöllimällä. Vaikka korvakorut tai muuta. Eräs tuttavani on töissä ison kaupan vartijana, joten tiedän niksit, miten yleensä jäädään kiinni, kun kameroilla seurataan. Vältän siis.