Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
521/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut fwb-suhteessa. Kukaan ei uskoisia, jos kertoisin.

Father without balls?

Vierailija
522/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän nuhjuisen oloinen kotiäiti, sellainen collareissa kulkeva rasvanuttura kuin aina täällä haukutaan. Teininä olin kuitenkin malli. En nyt mitään Milanon runwaytä kävellyt, mutta kotimaassa sain tasaisesti pienimuotoista työtä. 

Kerron asiasta todella harvoin koska en todellakaan ole enää mallin mitoissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä. 

Vierailija
524/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta näkee, että ihmiset nykyään kuvittelevat että Jumala ei näe mitään.

Nuolten määrien välinen suhde osoittaa, että olin tuota kirjoittaessani oikeassa. Ihmiset kammoksuvat sitä ajatustakin, että joutuisivat vastuuseen teoistaan Jumalalle. Mutta niin he vaan joutuvat, elleivät ota tarjottua armoa vastaan.

Vierailija
525/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä olen kertonut lopettaneeni alkoholin käytön ja sitä ihmetellään. Kotona kuitenkin masennukseeni vedän pikkupöhnät silloin tällöin koska olen korviani myöden ihastunut työtoveriin mutta en saa häntä kiinnostumaan itsestäni enkä pois mielestä. Nytkin korkkasin viskin.

Tanja, I Love You!

Vierailija
526/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miten hyvin mummo on pystynyt pitämään kaiken salassa.

Kerro lisää?

Vierailija
527/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syrjäytynyt

Vierailija
528/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuolten määrien välinen suhde osoittaa, että olin tuota kirjoittaessani oikeassa. Ihmiset kammoksuvat sitä ajatustakin, että joutuisivat vastuuseen teoistaan Jumalalle. Mutta niin he vaan joutuvat, elleivät ota tarjottua armoa vastaan.

Elämä on tarpeeksi raskasta ilman uskoa pikkumaiseen, inhottavaan ukkeliin, joka kyttää mun ajatuksia ja rankaisee niistä ja teeskentelee sitten armeliasta.

Vierailija
529/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni läheinenkin luulee minua optimistiseksi menestyjäksi. Oikeasti pelkään ihmisiä ja piiloudun aina voidessani. Naisia en enää päästä lähelle etten paljastu. Ystävä ovat valikoituneet niin, että sopiva etäisyys säilyy.

Vierailija
530/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä, että olen lesbo. En ole koskaan kertonut sitä kenellekään. En ole koskaan seurustellut, vaikka olen jo 32. Muut varmaan ajattelevat, että olen jälkeenjäänyt vanhapiika. Olen jäänyt ilman parisuhdetta, koska asun pienellä paikkakunnalla enkä tiedä, mistä löytäisin itselleni naisystävän. 

En mitenkään häpeä lesbouttani ja ihan avoimesti olen esim. Facebookissa laittanut sellaisen sateenkaarikuvan profiilikuvaani tai sen tahdon-tekstin silloin kun oli se kampanja.  Mutta kukaan ei tiedä, että teen sen siksi, että olen itse lesbo. 

Vierailija
531/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tässä viestin 91.lle.  Käy nyt lääkärissä ja pyydä lääkkeet tuohon paniikkihäiriöön. Se on ihan terv.keskus- lääkärin tuttua asiaa.  Toivon parempaa huomista ja elämää sinulle. Ulkoile myös.

Vierailija
532/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja uskovaiset kuvittelevat voivansa tehdä mitä tahansa, kunhan vaan rukoilevat jälkeenpäin anteeksiantoa. Olen varma, että jos helvetti on olemassa, siellä on uskovaiset aika suuressa määrin edustettuna. Nämäkin ovat niitä ajatuksia, joita minusta ei usko päälle päin. 

Vierailija
533/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkätukkainen tatuoitu mies, poltan,  huumorintaju luokkaa south park ja olen viime aikoina tullut uskoon pettämisten ja muuten kaatuneiden ihmissuhteiden vuoksi. tätä en aio edes ketoa kenellekkään koska tiedän ettei kaverit ja perhe ymmärtäisi, ja siksi olen tullut uskoon koska on kavereita lähtenyt viime aikoina ja enempää en kestäisi. otan olutta siinä missä muutkin ja festaroin mutta elämän katsomukseni on muuttunut täysin. mies 32v

Vierailija
534/2821 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli-ihminen

Vierailija
535/2821 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ihan älyttöämän kiltiltä ja olen naimisissa oleva 3 lapsen äiti.

Todellisuudessa tykkään kinkystä seksistä ja ole jo mulla on 3,5 vuoden ajan ollut seksisuhde varatun miehen kanssa.

Vierailija
536/2821 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdekäytössä kaikki romppeet. Olen alkoholisti. Luottotiedoton. Tuomittu väkivaltarikoksista.

Kukaan töissä ei ikinä uskoisi =)

Vierailija
537/2821 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äärimmäisen kiltti, mutta kun aggressiot nousee pintaan, olen todellinen ihmishirviö. Ääliöt (lapset/aikuiset) jotka syrjivät toisia, saavat yllättäen viiltävän julmaa ja väheksyvää vittuilua osakseen. Ja teen sen lempeällä sävyllä äiti teresamainen lämmin hymy kasvoillani. Hämmentävää. Mutta kostan kiusaamisen. Ja teen sen yllättäen ja takavasemmalta ja keinoja kaihtamatta

Okei. Ja arvelet, ettei kukaan ole havainnut tätä ominaisuuttasi? Että se on totuus, jota kukaan ei arvaisi sinusta?

Vierailija
538/2821 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satanisti. Muut luulevat minun olevan ateisti, mutta olen kyllä ihan pesunkestävä nihilisti satanisti. Olen 43-vuotias hyvässä ammatissa oleva perheenäiti.

Vierailija
539/2821 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinilipitysmääriä ja lukuisia muoruuden yhdenillansuhteita 😇.

Kukaan ei ikinä uskoisi !

Ikäihmisten alkoholinkäyttö on kasvussa. Moni nainen palaa eläkkeelle päästyään nuoruusvuosiensa promiskuiteettiin. Muorina ollessa eli muoruusvuosina tapahtuu kaikkea yllättävää.

Vierailija
540/2821 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen naimisissa oleva mies, kaksi lasta ja ne perinteiset. Käyn antamassa viikoittain suuseksiä parikymppiselle työkaverilleni (sinkkunainen) ja hän maksaa siitä. Emme kumpikaan edes halua penetraatiota koska hän on neitsyt. Nautimme molemmat suuresti, mitähän tästäkin vielä tulee, huhhuh....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi