Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään kaupungilla tosi kivan näköisesti pukeutuneen naisen, vaikkei mitään ns erityistä kai ollutkaan päällänsä

Vierailija
01.07.2023 |

Siis aikuinen 35-45v nainen jolla oli päällään musta ohutta kangasta oleva maksimekko joka liehui ihanasti, sivuilla halkiot, pienet napit alhaalta ylös asti, vyötärön kohdalla kiristykset ja niiden nauhojen rusetit roikkui siinä vyötärön sivuilla, hihat oli jännät eli epäsymmetriset 3/4 pituudella ja hieman pussimaiset.
Mustat siistit ja varmaan nahkaa olevat "kaupunki tennarit" ja pitkiä koruja kaulassa, olalla hiekan värinen punottu korilaukku.

Miksi mä en osaa, eihän tuossakaan kokonaisuudessa mitään niin "ihmeellistä" ollut, mutta minusta näytti hyvälle. Vai miltä se teistä kuulostaa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa

Vierailija
2/34 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on tarkka kuvaus. Näit ehkä kyseisen naisen mekkoineen peilistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on usein tyylikkäämpi kuin mikään muu väri tai vielä eri värien yhdistäminen. Lisäksi on ilmeisesti ollut tismalleen oikean kokoinen vaate ettei purista eikä kiristä.

Näitä itsekin käytän usein tyylissäni ja voisin pukeutua em. tavalla, tai ehkä ne nahkalenkkarit vaihtaisin Converseihin mutta muuten.

Vierailija
4/34 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on tarkka kuvaus. Näit ehkä kyseisen naisen mekkoineen peilistä.

Ihan kävin kahvilassa jossa hän seisoi edelläni jonossa.

Ap

Vierailija
5/34 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap lesbo?

Vierailija
6/34 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap lesbo?

?

En ole, mutta esteetikko olen ja aina tykännyt katsella niin vaatetuksia kuin vaikkapa taidetta, luontoa ym ja sisustaa, mulla on kuulema taiteellisuutta ja värisilmää.

Mutta jotenkin tuntuu ettei se silti aina omaa pukeutumista helpota..

Ap

Vierailija
7/34 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap lesbo?

?

En ole, mutta esteetikko olen ja aina tykännyt katsella niin vaatetuksia kuin vaikkapa taidetta, luontoa ym ja sisustaa, mulla on kuulema taiteellisuutta ja värisilmää.

Mutta jotenkin tuntuu ettei se silti aina omaa pukeutumista helpota..

Ap

Siksi onkin kätevää kopioida muiden tyylejä. Oli sitten kyseessä työkaveri, ventovieras kaduntallaaja tai zalandon vaatemalli.

Vierailija
8/34 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän on enemmän. Toimiva kokonaisuus.

Näin kerran niin tyylikkään nuoren miehen, että henki salpaantui. Hänellä oli yllään, proosallisesti, hattu ja löysähkö puku, väritys musta-tummanharmaa. Vaatteet olivat niin hyvin leikattuja ja istuvia kuin hän olisi syntynyt ne yllään.

Mies itse oli melkein poika eli alle 20. Hyvää makua osoittava tyyli nuorella lisäsi karismaa.

Vierailija
9/34 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä ja hoikalla asu kuin asu näyttää hyvältä.

Toista tämmöisellä puolitoistametrisellä pyylevällä tätillä.

Vierailija
10/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mikään pitkä, itseni mittainen suurinpiirtein, kun tosiaan siinä edelläni seisoi ja olen 168cm pitkä.

Ap

Vierailija
11/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pelkkä radio päällä?

Vierailija
12/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on usein tyylikkäämpi kuin mikään muu väri tai vielä eri värien yhdistäminen. Lisäksi on ilmeisesti ollut tismalleen oikean kokoinen vaate ettei purista eikä kiristä.

Näitä itsekin käytän usein tyylissäni ja voisin pukeutua em. tavalla, tai ehkä ne nahkalenkkarit vaihtaisin Converseihin mutta muuten.

En ymmärrä mustan värin hehkutusta. Itselläni ei ole mustia vaatteita, koska olen vaaleaihoinen ja -tukkainen. Pukeudun erityisesti ihanaan keväänvihreään.

Vierailija
13/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimekot on ihania, mutta tosi toimimattomia esimerkiksi töissä. Osa on jotenkin läpikuultavia tms. ja pellava rypistyy epäsiistiksi ja myös kuluu ( ainakin värillinen) nopeasti. Tuollainen isojen korujen ja liehuvien helmojen yhdistelmä ei vaan toimi arjessa.

Vierailija
14/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Musta mekko voi olla ankea tai sitten täydellisen tyylikäs. Kuulostaa siltä, että tästäkin mekosta erityisen tekee sen leikkaus. Ehkä myös materiaali? 

Itsekin rakastan katsella tyylikkäitä ihmisiä. Kehun myös ääneen tuntemattomien asuja. Ainoastaan kerran sain nuivan vastauksen. 

Vierailija
15/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pukeutuvia naisia ei juuri enää näe. On käynyt harvinaisemnaksi.

Mä näin kuitenkin viikonloppuna yhden, jolla oli konjakin ruskea pliseerattu hame ja sininen jakku. Se näytti tosi kivalle.

Vierailija
16/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mikään pitkä, itseni mittainen suurinpiirtein, kun tosiaan siinä edelläni seisoi ja olen 168cm pitkä.

Ap

No onhan tuo jo aika pitkä. T. alle 160 cm

Vierailija
17/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän naiset ei enää edes yritä?

Vierailija
18/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt. Kesällä moni mekko ja toppikin näyttää hyvältä meillä pyylevilläkin, kun rinnat pääsee esille, eikä oo topattuina tuhannen kerroksen alle.

Vierailija
19/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mustan värin hehkutusta. Itselläni ei ole mustia vaatteita, koska olen vaaleaihoinen ja -tukkainen. Pukeudun erityisesti ihanaan keväänvihreään.

I feel you.

Mulle sopii musta ainoastaan näin kesällä, kun olen ruskettunut. Pienen hetken. Muuna aikana vuodesta se saa mut aivan haamun väriseksi.

T. toinen vaalea

Vierailija
20/34 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihailen nuorten naisten hiuksia. Ne jaksaa väkertää joka päivä hiuksensa sen näköiseksi, kun mulla on ainoastaan, kun astun ulos kampaajan ovesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme