Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Työpaikkani on todella likainen ja miesvaltainen duunarihomma. Näytän enimmän ajasta ylimeikatulta salikissalta (juu tiedostan itsekin sen ja kerään rohkeutta luopua hiuksenpidennyksistä)
Suurin haaveeni on elää omavaraisesti ja kasvattaa eläimiä perheen kanssa. Useimmat ihmiset pitävät minua kylmänä uraohjuksena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pienikokoinen nainen, punapigmenttinen kalpeanaama ja minulla on uneliaan näköiset silmät. Olen myös todella rauhallinen ja hiljainen. Olen pitkän linjan vegaani. Töissä minua pidetään heikkona ja aneemisena ituhippinä.
Olen treenannut 8 vuotta juoksua ja lihaskuntoa, treenaus on intohimoni. Lähes joka aamu käyn juoksemassa ja kolistelen painoja 4-5 kertaa viikossa omalla pikkuisella "kotipunttiksella". Peitän löysillä vaatteilla urheilullisen vartaloni ja pidän töissä olevaa harhakuvaa yllä. Meillä on ensi kuussa töissä tykyt johon liittyy urheilullinen aktivointiosio. Olen miettinyt, että pitäisikö repäistä ja ihan näytösluontoisesti esitellä kuinka leuanveto yhdellä kädellä onnistuu.
Tee se! Kuulostaa aika ikimuistettavalta tempaukselta.
Pelkästään tämän kuvitteleminen tuottaa minulle tyydytystä <3
Vierailija kirjoitti:
Olen ulospäin kiltti ja rauhallinen mutta sisimmässäni tunnen usein valtavaa raivoa. Vihaan sitä että elämäni on mennyt pilalle koska muut ihmiset ovat kohdelleet minua huonosti lapsuudesta lähtien. Vihaan omaa rooliani ja muiden ihmisten rooleja tässä elämässä. Moni luulee että olen sopeutunut kohtalooni mutta oikeasti olen katkera ja vihainen todella usein.
Lisäksi pidän useimpia tapaamiani ihmisiä yksinkertaisina ja epäkiinnostavina.
Uutinen: suurin osa ihmisistä on yksinkertaisia / epäkiinnostavia. Suurin osa ihmisistä vaan teeskentelee ja esittää kivaa tyyppiä, että verkostot säilyy, siitä on etua. Pään sisällä ihminen sitten haukottelee ja pitää kasvoilla "voi ei, todellako" -ilmettä.
minua ainakin pidetään hyvinkin erilaisena kun mitä todellisuudessa olen, porukka järkyttyy yleensä kun ennakkoluulot rikkoutuukin.
Olen aika älykäs, tiedän vähän turhan paljon asiaa sanotaan vaikka näin. Ikääni mietittynä ainakin. Olen muuttanut hyvin nuorena omilleen, sinnitellyt rahattomana ja raatanut niska limassa paskaduuneja koulun ohessa että pystyn maksamaan elämiseni. Ihmiset pitää ulkonäön perusteella hemmoteltuna ja tyhjäpäisenä. Olen ollut koulukiusattu. Olen sairastanut 12 vuotiaasta saakka masennusta ja myöhemmin diagnosoitu myös ahdistuneisuushäiriö. Olen myös todella ystävällinen ja pyrin aina tekemään muille hyvän olon, en ikinä satuttaisi ketään. Ihmiset pitää silti ylimielisenä ennen kuin edes saan mahdollisuutta avata suutani.
Tosiaan. En itse ainakaan ole mitään miltä näytän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pienikokoinen nainen, punapigmenttinen kalpeanaama ja minulla on uneliaan näköiset silmät. Olen myös todella rauhallinen ja hiljainen. Olen pitkän linjan vegaani. Töissä minua pidetään heikkona ja aneemisena ituhippinä.
Olen treenannut 8 vuotta juoksua ja lihaskuntoa, treenaus on intohimoni. Lähes joka aamu käyn juoksemassa ja kolistelen painoja 4-5 kertaa viikossa omalla pikkuisella "kotipunttiksella". Peitän löysillä vaatteilla urheilullisen vartaloni ja pidän töissä olevaa harhakuvaa yllä. Meillä on ensi kuussa töissä tykyt johon liittyy urheilullinen aktivointiosio. Olen miettinyt, että pitäisikö repäistä ja ihan näytösluontoisesti esitellä kuinka leuanveto yhdellä kädellä onnistuu.
Pelkästään tämän kuvitteleminen tuottaa minulle tyydytystä <3
:) Se voi olla oikeasti kiva juttu ainakin sinulle että ihmiset hämmästyvät! Miksi pidätellä?
Olen helkutinmoinen satanisti-sovinisti, joka haaveilee lottovoitosta vain ja ainoastaan siksi että voisi kustantaa mukacan loppuelämän erakkona. Ja kun vanhainkotiin joskus joutuis, niin polttaisi seteleitä ettei kukaan pääsisi hyötymään.
Vierailija kirjoitti:
Olen päälle 5-kymppinen mies jota kukaan ei huomaa. En käy töissä, kuljen julkisilla, vaatteet on melkein aina samat ja on päiviä etten puhu kenenkään kanssa.
Se mitä muut ihmiset eivät tiedä, että puhun sujuvasti kolmea, kohtuullisesti kolmea muuta ja opiskelen paraikaa yhtä Aasian kieltä. Olen harrastanut historiaa koko ikäni ja väitän, että tiedän siitä enemmän kuin monet alan opettajat. Olen myös väitellyt tekniikan alalta ja ollut alani huippuja maailmalla. Nimi löytyy helposti LinkedInistä ja scholar googlesta. Omaisuuttakin on kertynyt päälle miljoona.
En ole varsinaisesti introvertti mutta en vain jaksa smalltalkkia enkä ihmisiä jotka eivät ole mielenkiintoisia.
Elämässäni on ollut yksi nainen jonka kanssa todella viihdyin. Saatoin matkustaa toiselle puolelle maailmaa häntä tapaamaan ja juttelimme aina kaikesta läpi yön. Häntä ei enää ole.
Ah. Joskus harvoin keskustelufoorumeilla tulee muutamasta lauseesta ja tarinasta se tunne, kuinka olisit juuri lukenut (hyvän) kirjan. Joka perustuu tositapahtumiin.
Että todellisuudessa meillä on aika paljonkin rahaa.
Olen käyttänyt säännöllisesti huumeita viimeisten kuukausien aikana.
Minulla on hyvä ja arvostettu työ. Olen siisti ja "tasokas", järkevä ja terveellinen. Minuun luotetaan - ja syystä!
Kukaan ei koskaan uskoisi että puollan huumeiden viihdekäyttöä ja pidän niitä alkoholia parempana vaihtoehtona.
Olen päällisin puolin huoliteltu, iloinen, ystävällinen, sosiaalinen, huumorintajuinen, ahkera ja ammattitaitoinen. Oikeasti koko elämäni olen vetänyt roolia ja teeskennellyt kaiken. Olen masentunut erakko ja minulla on syömishäiriö, vihaan itseäni ja oikeastaan muitakin ihmisiä. Minua ajaa lähes kaikessa huonommuuden tunne; haluan vain tulla hyväksytyksi (tai oikeastaan huijariksi paljastumisen pelko). Tämän lisäksi olen pettänyt miestäni lähes jokaisen minua haluavan miehen kanssa. Minulla on ollut vuosia suhde ystäväni mieheen ja olen ihastunut itseäni 15 vuotta nuorempaan mieskollegaani.
Tiedän olevani huono ja arvoton ihminen. Mutta ihmetellä täytyy kuinka tyhmiä ihmiset ovatkaan, kun eivät näe lävitseni.
Vietin 15 vuotta sisällä käymättä ulkona montaakaan kertaa (kolmesti hammaslääkärissä, muutaman kerran vuodessa vein roskapussin ulos)
Töissä olen kertonut lopettaneeni alkoholin käytön ja sitä ihmetellään. Kotona kuitenkin masennukseeni vedän pikkupöhnät silloin tällöin koska olen korviani myöden ihastunut työtoveriin mutta en saa häntä kiinnostumaan itsestäni enkä pois mielestä. Nytkin korkkasin viskin.
Minua pidetään äärimmäisen ahkerana ja aikaansaavana. Oikeasti olen patalaiska ja menen sieltä mistä aita on matalin.
Kuvittelevat että olen lapsirakas ja viihdyn lasten kanssa. En viihdy, rakastan vain omia lapsia vaikka työkseni hoidan lapsia. Olisin vaihtanut alaa jo kauan sitten ellen olisi niin laiska, en saa aloitettu opiskelua.
Vierailija kirjoitti:
Töissä olen kertonut lopettaneeni alkoholin käytön ja sitä ihmetellään. Kotona kuitenkin masennukseeni vedän pikkupöhnät silloin tällöin koska olen korviani myöden ihastunut työtoveriin mutta en saa häntä kiinnostumaan itsestäni enkä pois mielestä. Nytkin korkkasin viskin.
Mulla vähän samaa.. mikään muu kuin työkaveri ei ole kiinnostanut yli 10 vuoteen. En voi mitään tälle, ehkä rakastan häntä? Ikä eroa yli 10v en voi tehdä mitän. Teen kaiken tiptop mutta ei hän ole minusta kiinnostunut. Tätä tietoa en oikeasti kestä ja itken joka päivä. Pakko varmaan vain lopettaa töiossä, ei mitään järkeä tässä kidutukessa. Lähden heti maanantaina pois.
En jaksa pirteitä, ylisosiaalisua ihmisiä. Inhoan ns. akkalaumoja, vaikka olen nainen itsekin.
Inhoan laihdutusjuttuja, sisustusjuttuja ja lastenvaatepohdintoja.
Inhoan välillä ihan kaikkia ihmisiä.
Että olin hyvä koulussa ja nuorena jotkut pitivät mua älykkäänä. Se oli monta vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Pidn vain s/m seksistä.
Minä myös ja haluaisin oikein kunnon dominoivan naisen
Näytän ulkoisesti kiltiltä naapurintytöltä, mutta oikeasti tykkään tosi rajusta seksistä