Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Että olen ollut vielä vuosi sitten sairaalloisen lihava (bmi 49).
Tämä ärsyttää etenkin silloin kun miehet tulevat iskemään. Vaikka ymmärränkin sen, se ärsyttää silti.
Vierailija kirjoitti:
Jepulis kirjoitti:
Harrastanut sijoittamista heti kun tulin täysi-ikäiseksi. Näin 35v sen verran iso asuntosalkku, että ainakin naapurin mummot olisivat ihmeissään jos tietäisivät. He siis luulevat mua n 25 vuotiaaksi😆
Tietenkin luulevat.🤣🤣
Tietenkin luulevat ja tietenkin heitä kiinnostaa, oletko Sinä 25- vai 35-vuotias ja paljonko sinulla mahtaa olla varallisuutta. Tuo on oikein ajanvietettä naapuruston mummoille heidän tylsään elämäänsä, jossa ei ole mitään muuta sisältöä, kuin kytätä naapureitaan.
Vierailija kirjoitti:
Että olen 46-vuotias.
Sinua luullaan tietenkin paljon nuoremmaksi, kuten kaikkia palstalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen alle 30 v nainen joka ei ole koskaan harrastanut seksiä. En tiedä pystynkö koskaan siihen. Minua on kiusattu ja kiusaaminen ollut paljon ulkonäön arvostelua sekä myös seksuaalisiin asioihin painottuvaa pilkkaa. Toisen läheisyys pelottaa ja en pysty luottamaan. Jos mietin asiaa niin en kuitenkaan kovin paljon edes osaa kaivata seksiä toisen kanssa. Läheisyyttä sitäkin enemmän. Toki sekin asia pitäisi opetella, että osaisi päästää toisen lähelle. Samalla tuon ekan seksikokemuksen saaminen on itselleni jotenkin ihan hirveän vaikea saavuttaa. Tuntuu ihan älyttömän vaikealta. Niin vaikealta, että moni varmaan nauraisi jo minua. Pitäisi tuntea toinen hyvin ennen kuin uskaltaisin. Sitten taas jos mokaisin kaiken niin en välttämättä enää kehtaisi nähdä sitä ihmistä. Näin voisi mennä pitkäaikainen tuttavuus hukkaan. Sitten taas joku tuntematon jännittäisi minua vielä enemmän. Toisaalta häntä en edes tapaisi enää. Kuitenkin tämä tuntuu niin vaikealta, että minusta ei taida olla siihen. Siihen ei auta puheet, että kyllä nainen aina seksiä saa jos vika on itsessäni ja samalla toisaalta ensimmäisen kerran merkitys olisi niin iso, että se voisi vaikuttaa siihen tuleeko toista koskaan.
Jokin aika sitten oli lehdessä eräs maksullisia palveluita tarjoava mies. Moni oli sitä mieltä täälläkin, että ällöttävää touhua. Itse taas mietin asiaa paljon. Jotenkin se, että toimii maksullisena antaa minusta tietyn vastuun hänelle, että se kaikki menisi hyvin ja hän ei ainakaan voisi pilkata minua. Samoin uskon, että hänellä on kuitenkin vaitiolovelvollisuus asiakkaistaan. Näin ei ainakaan puhuisi minusta muille, vaikka käynti menisi jotenkin pieleen ja miten sattuu jos ajattelee minua. Toisaalta itseäkin silti häiritsee ajatus siitä kuinka monia ihmisiä hän on tavannut. En voi sitä kieltää. Ymmärrän silti ihmisiä jotka voivat niitä palveluita käyttää. En tiedä silti jos tuollaisen palvelun ottaisin niin tulisiko edes sen myötä asiasta yhtään mitään. Sekin voisi päättyä miten vaan. Uskon, että jo siinä vaiheessa kun pitäisi riisuutua niin olisi jo vaikeaa. Uskon ettei moni sitä ymmärrä, mutta ehkä itse voisin jopa maksaa seksistä. Tämä siinä mielessä kun en ns tiedä seksistä mitään ja olen ihan kokematon. Jos en löytäisi samassa tilanteessa olevaa ja kärsivällistä ihmistä niin minusta olisi ikävää olla niin kokematon ja vaatia toiselta niin hidasta tutustumista. Toisaalta jos mietin tätä hetkeä niin minusta ei taida olla siihen koskaan.
Suosittelen kyllä jotakin ammattilaista, niin ei olisi niin paljon paineita miesten suhteen. Itse kävin seksuaaliterapeutilla, kun eka kertani ei millään onnistunut (olin joutunut lapsuudessani pelkäämään isääni ja se haittasi alitajuisesti, enkä pystynyt rentoutumaan). Mieheni oli hyvin kärsivällinen eikä hermostunut, mutta halusin itse nopeuttaa asiaa ja siksi menin seksuaaliterapeutille. Kaksi tai kolme käyntiä riitti. Ns. seksin ammattilainenkin voisi ehkä olla hyvä. Heidän kanssaan voi sopia, mitä teette ja sinä päätät etenemisen, vaikka se olisi vain halailua tms. Pystyisit ehkä saamaan suosituksia joltakin alan ihmiseltä, esim. Tiialta (googleta Aistien Talo), hän on myös seksuaaliterapeutti.
Minä teen meidän perheen remontit ja kaikki vähänkin fyysisemmät jutut.
T: Hento laiha runotytön näköinen kalpea nainen
Vierailija kirjoitti:
Minä teen meidän perheen remontit ja kaikki vähänkin fyysisemmät jutut.
T: Hento laiha runotytön näköinen kalpea nainen
Ja myös kaikki tietotekniikka ja asennukset hoituu.
Kommentteja luettuani pakko todeta, että se on totta mitä sanotaan - mikään ei ole sitä miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksi niistä naisista joista ei todellakaan näe päällepäin eikä edes arvaisi että äänestän ja kannatan perussuomalaisia.
En kuulu puolueeseen eikä politiikka kiinnosta, mutta jaan suurimman osan ps arvoista.
Moni varmasti veikkaisi että äänestäisin kokoomusta ulkoisen olemukseni, koulutukseni ja elämäntyylini johdosta.
Täällä on puhuttu paljon terapiasta. Suosittelen hakeutumaan sinne.
Vierailija kirjoitti:
Olen urheiluvalmentaja ja vasta valmistunut PT. Käytän päivittäin kannabista.
N32
Se kyllä näkyy ja haisee päälle päin. Ihmiset ei vaan koe tarpeelliseksi sanoa asiasta.
Hyvä että löysin tämän ketjun, sillä mieleni on tehnyt kertoa salaisuus jo pitkään jollekin. Olen komea ja hyvätuloinen mies, ehkä jonkunlainen narsisti tai joku muu persoonallisuushäiriö. Teen töitä kun huvittaa, mutta olen silti todella hyvätuloinen. Olen tietynlaisissa piireissä ja tapaan paljon ihmisiä. Harrastan seksiä varattujen naisten kanssa, jopa rumien. Teen tätä lähinnä sellaisten vaimojen kanssa, joiden aviomiehistä en tykkää.
Esimerkki: en voi sietää perussuomalaisia, joten olen harrastanut monen perussuomalaisen aktiivin vaimon kanssa seksiä. Jopa yhden kansanedustajan vaimon. En kuitenkaan aio kertoa kuka tämä edustaja on, sillä mies saattaa olla "yllätys yllätys" väkivaltainen. Oli mies kuka tahansa, niin yleensä naiset kertovat kuinka tarvitsivat SITÄ. Ehkä jotenkin aistin epäonnellisessa suhteessa elävän naisen
Vierailija kirjoitti:
Meistä ei näy päälle päin että ollaan melko varakkaita. Meillä ei ole mitään statussymboleita, eikä mitään merkkivaatteita, mutta rahaa on sen verran ettei töissä edes tarvitsisi käydä. Ja ollaan amiksia. Puoliso on harrastanut sijoittamista 30 vuotta. Ajelee 15 vuotta vanhalla pappatoyotalla.
Ja tässä hienoa oli.? Kituutatte tulot sijoituksiin joista ei edes voi nauttia. Oletko kuullut sanontaa: Käärinliinoissa ei ole taskuja.
Ps.Elämästä saa ja kannattaa nauttia.
Kaikki deittailemani miehet ovat luulleet, että olen vanilja & suht konservatiivinen ja basic ennen tuntemistani.
Olen oikeasti outo, kinky ja tietyin osin anarkisti, jolla on korkeakoulututkinto ja päivätyö, ns. Kunnon kansalainen siis.
teistä ei päältäpäin uskoisi, että asfaltin alla on soraa
Töissä tutun työporukan kesken olen sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut. Todellisuudessa olen hyvin ujo ja epävarma introvertti, eikä minulla ole yhtäkään ystävää, jonka kanssa viettää vapaa-aikaa tai edes soitella. Olen henkisesti aivan loppu. Kukaan ei uskoisi tätä minusta päällepäin.
Olen tappanut ihmisen ja kärsinyt siitä tuomion. Nyt olen opettanut nuoria jo kymmenen vuotta yläkoulussa.
Olen lähes sairaalloisen lihava. Hämmästelen ihmisten ruokailutottumuksia ja mitä he lapsille syöttävät. Pizzaa ja herkkuja töissä, söisin ihan muuta jos saisin valita palaveritarjoilut. Lapsilla ei karkkipäivää, ostan perusruoka-aineita ja kokkailen noin puolet kasvista. Jos lapset menevät kylään, kauhistelen kun siellä on taas sokeripitoiset herkut. Itse laitan pitkälti lämmintä ruokaa tarjolle vieraille. Leipänä enimmäkseen 100% ruis ja kauraleipää.
En siis ole nipo, mutta olen tarkka ja katson ruokien sokeri/rasva/suolamäärät ja moni tuote jää hyllyyn noiden takia. Jos en katsoisi, niin painaisin varmaan 200kg.
En tiedä miten sanoisin sen nätisti, että älä laita herkkuja tarjolle kun tulemme kylään. Ihan voileivät ovat ok. Ja ei sokerisia juomia, vesi/kaurajuoma käy.
Tätä on päällepäin mahdotonta tietää, koska olen lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen alle 30 v nainen joka ei ole koskaan harrastanut seksiä. En tiedä pystynkö koskaan siihen. Minua on kiusattu ja kiusaaminen ollut paljon ulkonäön arvostelua sekä myös seksuaalisiin asioihin painottuvaa pilkkaa. Toisen läheisyys pelottaa ja en pysty luottamaan. Jos mietin asiaa niin en kuitenkaan kovin paljon edes osaa kaivata seksiä toisen kanssa. Läheisyyttä sitäkin enemmän. Toki sekin asia pitäisi opetella, että osaisi päästää toisen lähelle. Samalla tuon ekan seksikokemuksen saaminen on itselleni jotenkin ihan hirveän vaikea saavuttaa. Tuntuu ihan älyttömän vaikealta. Niin vaikealta, että moni varmaan nauraisi jo minua. Pitäisi tuntea toinen hyvin ennen kuin uskaltaisin. Sitten taas jos mokaisin kaiken niin en välttämättä enää kehtaisi nähdä sitä ihmistä. Näin voisi mennä pitkäaikainen tuttavuus hukkaan. Sitten taas joku tuntematon jännittäisi minua vielä enemmän. Toisaalta häntä en edes tapaisi enää. Kuitenkin tämä tuntuu niin vaikealta, että minusta ei taida olla siihen. Siihen ei auta puheet, että kyllä nainen aina seksiä saa jos vika on itsessäni ja samalla toisaalta ensimmäisen kerran merkitys olisi niin iso, että se voisi vaikuttaa siihen tuleeko toista koskaan.
Jokin aika sitten oli lehdessä eräs maksullisia palveluita tarjoava mies. Moni oli sitä mieltä täälläkin, että ällöttävää touhua. Itse taas mietin asiaa paljon. Jotenkin se, että toimii maksullisena antaa minusta tietyn vastuun hänelle, että se kaikki menisi hyvin ja hän ei ainakaan voisi pilkata minua. Samoin uskon, että hänellä on kuitenkin vaitiolovelvollisuus asiakkaistaan. Näin ei ainakaan puhuisi minusta muille, vaikka käynti menisi jotenkin pieleen ja miten sattuu jos ajattelee minua. Toisaalta itseäkin silti häiritsee ajatus siitä kuinka monia ihmisiä hän on tavannut. En voi sitä kieltää. Ymmärrän silti ihmisiä jotka voivat niitä palveluita käyttää. En tiedä silti jos tuollaisen palvelun ottaisin niin tulisiko edes sen myötä asiasta yhtään mitään. Sekin voisi päättyä miten vaan. Uskon, että jo siinä vaiheessa kun pitäisi riisuutua niin olisi jo vaikeaa. Uskon ettei moni sitä ymmärrä, mutta ehkä itse voisin jopa maksaa seksistä. Tämä siinä mielessä kun en ns tiedä seksistä mitään ja olen ihan kokematon. Jos en löytäisi samassa tilanteessa olevaa ja kärsivällistä ihmistä niin minusta olisi ikävää olla niin kokematon ja vaatia toiselta niin hidasta tutustumista. Toisaalta jos mietin tätä hetkeä niin minusta ei taida olla siihen koskaan.
Suosittelen kyllä jotakin ammattilaista, niin ei olisi niin paljon paineita miesten suhteen. Itse kävin seksuaaliterapeutilla, kun eka kertani ei millään onnistunut (olin joutunut lapsuudessani pelkäämään isääni ja se haittasi alitajuisesti, enkä pystynyt rentoutumaan). Mieheni oli hyvin kärsivällinen eikä hermostunut, mutta halusin itse nopeuttaa asiaa ja siksi menin seksuaaliterapeutille. Kaksi tai kolme käyntiä riitti. Ns. seksin ammattilainenkin voisi ehkä olla hyvä. Heidän kanssaan voi sopia, mitä teette ja sinä päätät etenemisen, vaikka se olisi vain halailua tms. Pystyisit ehkä saamaan suosituksia joltakin alan ihmiseltä, esim. Tiialta (googleta Aistien Talo), hän on myös seksuaaliterapeutti.
No hyvä, että moni näyttää ymmärtävän viestiäni. Kirjoitin tuon ekan pitkän. Ajattelin, että moni ihmettelee. Itse luin vaan vähän aikaa sitten jostain Adam tai Alex tms nimimerkillä toimivasta ja sen jälkeen aloin miettiä asiaa tarkemmin. Toki miehiä alalla on varmaan aika vähän. Joku terapeutti voisi tietysti myös auttaa, mutta toisaalta en kaipaa ns sääliä ja mitään sellaista asian takertumistakaan. Tulisi paine taas yrittää liikaa. Hyvä juttu sinulle, että miehesi oli valmis etenemään hitaammin ja sait hänen kanssaan edetä. Itsellä ei ainakaan nyt ole ketään läheisiä muutenkaan joten luotettavan kumppanin löytyminen ja näiden seksiasioiden kanssa eteneminen on hyvin vaikeaa. Se pistää miettimään kaikkea. Hinta näytti olevan muistaakseni tuolla yhdellä mistä luin 200 euroa kahdelta tunnilta. No, tämä nyt vaan on ajatuksen tasolla ja en täältä kaukaa pystyisi ns palveluiden piiriin edes helposti lähtemään 😅
Aivan kuin minä olisin kirjoittanut 😩 Tapaan myös hölöttää jatkuvasti ja aivan kaikesta, liiankin avoimesti. Sitten jälkikäteen ahdistun siitä. Heitän jatkuvasti mustaa huumoria ja sarkastista juttua, eritoten itsestäni.[/quote]
Olen aivan samanlainen. Ja joka ilta ajattelen et HUOMENNA olen muuttunut nainen.
Ikinä vaan ei muisti siltä osin pelaa.
Tapani koski kirjoitti:
Hyvä että löysin tämän ketjun, sillä mieleni on tehnyt kertoa salaisuus jo pitkään jollekin. Olen komea ja hyvätuloinen mies, ehkä jonkunlainen narsisti tai joku muu persoonallisuushäiriö. Teen töitä kun huvittaa, mutta olen silti todella hyvätuloinen. Olen tietynlaisissa piireissä ja tapaan paljon ihmisiä. Harrastan seksiä varattujen naisten kanssa, jopa rumien. Teen tätä lähinnä sellaisten vaimojen kanssa, joiden aviomiehistä en tykkää.
Esimerkki: en voi sietää perussuomalaisia, joten olen harrastanut monen perussuomalaisen aktiivin vaimon kanssa seksiä. Jopa yhden kansanedustajan vaimon. En kuitenkaan aio kertoa kuka tämä edustaja on, sillä mies saattaa olla "yllätys yllätys" väkivaltainen. Oli mies kuka tahansa, niin yleensä naiset kertovat kuinka tarvitsivat SITÄ. Ehkä jotenkin aistin epäonnellisessa suhteessa elävän naisen
Jotenkin ei kuulosta kovin uskottavalta, että pystyisit noin vain poimimaan perussuomalaisten puolisoja. Sitten tietenkin vähän helpompaa, jos kuulut itse persuihin ja pyörit niissä tilaisuuksissa.
Ottakaa huomioon, että nämä kaikki arviot siitä, millaisena muut ihmiset pitävät, ovat kirjoittajien omia mielikuvia siitä millaisena muut heitä pitävät. Ne saattavat olla toiveita siitä, millaisena haluaisi tulla nähdyksi, tai uskomuksia siitä, millaisen kuvan luulee itsestään antavansa (ei välttämättä edes pidä paikkaansa ulkopuolisten silmissä)
Vähän jopa pistää huvittamaan nämä "Minua pidetään naapurintyttömäisenä, kunnollisena, uskovaisena, tiukkapipona, siveellisenä, hyväuskoisena... Minun ajatellaan nauttivan työstäni ja haluavan edetä urallani.. Ihmiset luulevat, että pidän makuuhuoneessa vain hempeästä vaniljaseksistä..".
Siis oikeasti, ovatko ihmiset sanoneet teille nämä, vai mistä päättelette? Tästä ketjusta huomaa, että ihmisillä on tapana ajatella, että muut ajattelisivat ja analysoisivat heitä hirveästi. Todellisuus on, etteivät ne muut ajattele välttämättä teistä oikein mitään. Muut ihmiset, kuten tekin, keskittyvät lähinnä ajattelemaan itseään ja sitä, mitä muut mahtavat heistä ajatella...