Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Poltan pilveä ja viihdekäytän alkoa ja lääkkeitä sekaisin lähes joka viikonloppu. Rakastan tissutella ja viettää koko viikonlopun yöpaidassa tukka pystyssä mökillä. Olen hyvässä virassa ja kovinkin huoliteltu arkena ja oikeasti vihaan työtäni. Teen sitä vain jotta voin kustantaa nuo kalliit vapaa-ajan harrastukseni.
Olen joutunut vakavien rikosten kohteeksi, mutta pokka pitää. On sen tyyppisiä rikoksia, että tekijät joutuisi linnaan, mutta niiden tuominen esiin saattaisi tuoda lisää vaikeuksia eikä selvyyttä. Sellanen "ylivoima" vastassa, ei älykyydessä, mutta rahallisesti ja ihmismäärältään että ei ihan näin alakynnestä voi lähteä.
Ja pokka pitää sanoin sen vuoksi että rikosten tarkoutus on nimenomaan rageeminen ja hullulta näyttäminen varsinkin kun ei ole todisteita.
Olen välillä todella ujo ja hieman ehkä varautuneen oloinen, mutta sängyssä ihan täysi perverssi, ei ole hirveästi asioita, joita en suostuisi ainakin kokeilemaan. Siis nyt tietty lapset, eläimet tms. poislukien.
Olen koulukiusattu. Sen johdosta mulla on edelleen, lähes 20 vuoden, jälkeen huono itsetunto ja masennuskausia sekä vaikeutta luottaa muihin ihmisiin.
Näköjään se, että painan melkein 80 kg. Tapailen satunnaisesti kevyellä otteella yhtä kundia vähän niinkuin FWB mielessä. Häen "uhoilee", ettei panisi yli 70 kg naista. Ehkä joskus vielä paljastan, että on jo tehnyt sitä muutaman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Poltan pilveä ja viihdekäytän alkoa ja lääkkeitä sekaisin lähes joka viikonloppu. Rakastan tissutella ja viettää koko viikonlopun yöpaidassa tukka pystyssä mökillä. Olen hyvässä virassa ja kovinkin huoliteltu arkena ja oikeasti vihaan työtäni. Teen sitä vain jotta voin kustantaa nuo kalliit vapaa-ajan harrastukseni.
Sama! Mulla on myös vaativa julkinen työ, olen usein lehtien palstoilla asiantuntevana ammattilaisena. Kuitenkin todellisuudessa olen erittäin kyllästynyt työhöni enkä panosta siihen juuri lainkaan ja monesti työpäiväni menee joutaviin turhanpäiväisyyksiin.
Vierailija kirjoitti:
olen pedofiili
Piti kertoa asioita, joita muut eivät arvaa tai tiedä.
No tuota. Oon kantanut mukanani yhtä kipeää salaisuutta oikeastaan koko ikäni. Kerran tein sen virheen että kerroin se ystävälle, johon luulin voivani luottaa. Mutta se oli virhearvio, ja tämä vuoti salaisuuden muualle. SIinä meni kertaheitolla usko ihmisiin pitkäksi aikaa. Tästä viisastuneena päätin, että pidän tuon kipeän salaisuuteni hautaan saakka, enkä kerro sitä enää koskaan kenellekään. Enkä ole kertonut.
Eikä se kertomalla poistu. Kyseessä todella on asia jota joudun kantamaan aina eikä sitä ole mahdollista saada pois nykyaikanakaan. Edes puoliso ei tiedä sitä enkä aio kertoa hänellekään.
Kamalasti nistejä täällä ja ne muutamat pakolliset "toivon että kaikki kuolisivat" hyypiöt, kuka näitäkin yläpeukuttaa. Muut ovat aika hauskoja.
Otan pro tasoisia eroottisia kuvia joissa pukeudun eri asuihin jne. Poseeraan ja saan kaikki innostumaan. Oikeasti seksi ei voisi vähempää kiinnostaa(oikeastaan se ällöttää minua). Tuntuu joskus huijarilta mutta pidän poseerauksesta:)
Kylläpä on monilla tarve päihteille.
Minulla ei ole yhtää ystävää. Ei ole ollut nyt vuosiin. Ikävuodesta 13 (olen nyt 28 v) olen ollut ilman ystäviä. Kiusattiin paljon. Samoin en ole koskaan seurustellut. Olen päällepäin ihan tavallinen ja kivassa ryhmässä ihan puheliaskin.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään se, että painan melkein 80 kg. Tapailen satunnaisesti kevyellä otteella yhtä kundia vähän niinkuin FWB mielessä. Häen "uhoilee", ettei panisi yli 70 kg naista. Ehkä joskus vielä paljastan, että on jo tehnyt sitä muutaman vuoden.
Täytyy olla hyvä pano koska siedät noin tyhmää miestä.
Että olen väitellyt tohtori. Ujo ja hiljainen homssuinen meikkaamaton keski-ikäinen nainen, köyhäkin vielä.
Vaaleat hiukset, siniset silmät, hyvin vähän meikkiä. Kiltti ja avulias ihminen. Ja pidän hyvin, hyvin paljon seksistä. Kiihotun sekä naisista, että miehistä ja vaikka olen muuten varsin hillitty ja mietin paljon tekemisiäni niin seksin aikana kaikki itsehillintä unohtuu. Myös selvinpäin.
Olen päällepäin sosiaalinen, iloinen ja kauniiksikin haukuttu, töissä olen se joka jaksaa raataa koko työpäivän täydellä teholla.
Todellisuudessa olen todella yksinäinen, viimeksi minun luonani kävi ystävä vuosi sitten keväällä lapsen syntymäpäivillä, kukaan ei soita eikä kysele kuulumisia, ja en itsekään jaksa enää yksipuolisesti pitää keneenkään yhteyttä. Käytän paljon alkoholia kotona, mutta silti selviän aamulla töihin. Raadan kovasti siksi, että työpäivät kuluisivat nopeammin, ja iltaisin kärsin kovista lihas- ja nivelkivuista. Mieheni hakkaa minua. Itsetuntoni on nollassa, en pysty enää luottamaan keneenkään, hyvä että voin katsoa edes peilistä itseäni, kun inhottaa niin paljon. Ainoa asia mitä toivon, on kuolema, mutta lasten takia en uskalla tehdä sitä itse. Joskus salaa olen toivonut, että mieheni hakkaisi minut hengiltä, niin tämä helvetti loppuisi.
Että minulla on juhlakunnossa 23 senttinen penis. Löysänäkin toki 16 senttiä. Moni nainen tuntuu välillä tosin katsovan housujen pullotusta.
Uskoisikohan kukaan, että en ole nero?
Teen keikkaa dominana, muuten olen erityislastentarhanopettaja.