Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1800-luvun aihe vapaa

Vierailija
19.05.2017 |

Siis hitto mä en jaksa enää tyhjentää noita herrasväen yöpottia! Heillä on niin kammottavat jätteet siellä että. Eikä mulla ole edes aikaa syödä kun pitää olla koko ajan passaamassa herrasväkeä ja vahtimassa heidän lapsia tai lakaisemassa tai laittamassa jo seuraavaa ruokaa!

Mä jäin tänäänkin ilman suurusta ja ehdin vain työntää leivänkannikan esiliinaan. En jaksa. Iltaisin kaadun kuolleena heinäpatjalleni ja pian taas rouva huutaa hyssyttelemään vauvaa ja herra tyhjentämään pottaansa.

Kun viimein saan vauvan nukkumaan ja vien rouvalle niin joku taas huutaa vettä tai tyhjentämään pottaa.

Aamulla on noustava ensimmäisenä sillä vedet pitää lämmittää ja puuro keittää. Ja kahvipavut jauhaa... Olen jo miettinyt siirtyisinkö Jaakkolaan, onko joku ollut siellä? Pestini loppuu lokakuussa että jos en jatkaisi? Paljonko siellä Jaakkolassa tienaa? Onko siellä riettaita renkejä? Meillä on kaksi renkiä mutta ne on jo niin vanhoja ettei ahdistele minua eikä lypsypiikoja.
Heillä on kuulemma Jaakkolassa kolme (!!!!) sisäpiikaa ettei tarvisi yksin kaikkea tehdä.
T. Salmelan Eeva-piika 16 v.

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herre gud! Det här är finsktalande jävel!

Tämä näkyypi olevan provokatsioni l. peikko!

Vierailija
142/142 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme