Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

46v ja vihdoinkin pukeudun kesällä rohkeasti niin kuin itseäni huvittaa

Vierailija
27.05.2024 |

En tiedä miksi, mutta ensimmäistä kertaa elämässäni minua ei yhtään ahdista, enkä stressaa kesä-pukeutumista. Tuntuu ihanalta laittaa kaapista päälle rohkeasti ihan mitä sattuu huvittamaan. Kerrottakoon, että tähän saakka koko elämäni aina laihduttanut kesäksi ja laihtuneenakin sitten ahdistunut kauheasti, kun olen itseni mielestä näyttänyt kauhealta ja liian lihavalta joka vaatteessa. Nyt meni laihdutukset ihan penkin alle. En laihtunut kesäksi ollenkaan, mutta silti jotain tapahtui mielessäni ja yhtäkkiä en yhtään välitä siitä jos joku vaate on  vähän kireä tai näkyy makkaraa vatsassa ym. Mitä sitten? Se olen minä sellaisena, kuin olen. Hyväksyn itseni täysin ja itsevarmuus on noussut kohisten. Mielestäni näytän ihan hyvältä. Tyylini on naisellinen ja nuorekas, sporttinen. Pitkät hiukset, meikkaan, tykkään hajuvesistä, käytän paljon ihan nuorten vaatteitakin. Mitat 164/75. Eli jonkin verran on ylipainoa, mutta nautin kun on naisellisia muotoja. Olen pukeutunut rohkeasti sellaisiin vaatteisiin, mihin en ennen olisi voinut ahdistumatta pukeutua. En tarkoita paljasta pintaa vaan esim. vartalon myötäisiä, nuorekkaita vaatteita. Ehkä päänsisäinen muutos tuli äitini sairastuttua vakavasti ja pysyvästi. Tajusin vihdoin, että kerran täällä vain ollaan ja jos en nyt hyväksy itseäni ja ala elää vapaasti ja täysillä niin se voi olla joku päivä myöhäistä. En yhtään tiedä mitä muut ajattelevat minusta, mutta ensimmäistä kertaa elämässäni en oikeasti välitä. En hajoa siitä jos joku ei pidä tyylistäni  ja koskaan ei voi miellyttää kaikkia, joten se on ihan turhaa. Ihanaa tuntea itsensä ihan hyväksi omana itsenään, onhan se ihan uusi tunne minulle. Hyvää kesää kaikille! Ei ollenkaan välitetä muiden mielipiteistä vaan ollaan rohkeasti vain ihan mitä itse haluamme. 

-N46-

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan kiinnittää huomiota. 

Vierailija
2/16 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Ja toivottavasti äitisi voi paremmin.

Toivottavasti se ei hirveästi haittaa että pitää kuvailemaasi pukeutumista hyvännäköisenä naisella :-)

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta 

nykyään voi käyttää vaikka mitä kaapuja kun ei tartte olla sexy kuin nuorena 

Vierailija
4/16 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu, mutta mitä arvoa tuolla sepustuksellasi on kenellekään? Kirjoita päiväkirjaa jos tekee mieli kirjoittaa.

Vierailija
5/16 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi myöhään kun milloinkaan.

484

Vierailija
6/16 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et kuvittele olevasi nyt jotenkin parempi ihminen kuin kaikki ne muut jotka myös pukeutuu just niin rohkeasti kuin itseään huvittaa, mutta eivät silti näytä irvokkaalta porsaalta kuten sä?

Vierailija
7/16 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä sinä v :ttu päähäsi ja hyppää kaivoon.

Vierailija
8/16 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten?

Vierailija
9/16 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva juttu, mutta mitä arvoa tuolla sepustuksellasi on kenellekään? Kirjoita päiväkirjaa jos tekee mieli kirjoittaa.

Miehenä minä luen mieluummin eläväisenä kirjoituksena jonkun naisen "emansipoitumiskokemuksen" kuin jostain iltalehdestä että taas julkku X on heittäytynyt nakuksi.

Vierailija
10/16 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 41v ja vuosi vuodelta opin paremmin omaksumaan tuon asenteen. Mä ulotin tän pukeutumisessa alusvaatteisiin asti, heitin sloggit roskiin ja ostin paljon nätin värisiä cheeky-mallisia alushousuja. Tuntuvat niin kevyiltä mekon kanssa! 

Vierailija
11/16 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti pervo, keksi jo jotain muuta sisältöä elämääsi kuin provoilu palstalla. Mene vaikka sinne papakokeeseen squirttaamaan ja supistelemaan.

Vierailija
12/16 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

44v ja sama. Eräs mummo-ihminen neuvoi ottamaan itselle mieluisat juhla-astiat arkikäyttöön, hän joi aina maitonsa jalallisesta lasista. Arvelin saman toimivan vaatteiden kanssa. Tervetuloa värikkäät mekot ja hellehatut, ihan arjen kauppareissuilla.

Vierailija
13/16 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas kuljen ulkona yöpaidassa ja verkkareissa. Ei muhun kiinnitetä mitään huomiota enää tässä iässä niin voi todellakin pukeutua miten vaan. 

Vierailija
14/16 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

44v ja sama. Eräs mummo-ihminen neuvoi ottamaan itselle mieluisat juhla-astiat arkikäyttöön, hän joi aina maitonsa jalallisesta lasista. Arvelin saman toimivan vaatteiden kanssa. Tervetuloa värikkäät mekot ja hellehatut, ihan arjen kauppareissuilla.

Kuulostaa hyvältä tuo mummon neuvo astioista. Mietin joku päivä sitten ihan samaa että miksi syön arkiruokani tylsiltä arkilautasilta ja ne paremmat pölyttyy kaapissa vuodesta toiseen. 

.ohis

Vierailija
15/16 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu. Ja toivottavasti äitisi voi paremmin.

Toivottavasti se ei hirveästi haittaa että pitää kuvailemaasi pukeutumista hyvännäköisenä naisella :-)

M

Kiitos ihanasta kommentista, josta tuli hyvä mieli. Olet varmasti mukava ihminen. Kivaa kesää sinulle! 

-N46-

Vierailija
16/16 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haet räväköillä ja tiukoilla vaatteilla, yritätkö metsästää miestä, vai mitä mielessä? Käyttäisit peilin edessä pyörimis- ja naaman maalaamisajan kunnon hikilenkkiin, parantaisi sun hyvinvointia huomattavasti - ylipainoa sulla tosiaan on Paljon ja todnäk äitisi sairastuminenkin johtui ylipainosta joten ota neuvosta vaari ja laihduta Ajoissa. Miehet juoksevat sinua karkuun kun  näkevät läs***i... lenkkarit jalkaan vaan ja menoksi ja nakkaa herkut roskikseen.