Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö ihminen huomaa omaa vanhenemistaan?

Vierailija
18.05.2017 |

Kauhistelen miten ihmiset rupsahtaa ympärillä. Pakko kai munkin on ollut rupsahtaa mutta en vaan näe sitä itse.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme se 5kymppisten rupsahtaminen sitten on? Se on ihan luonnollista ettei 5kymppinen näytä enää nuorelta. Toki voi nykyään leikellä ja täytellä itseään mutta lopuksi näyttää ihan jokerilta...esim. Ruotsin kuningatar.

Nii muuten näyttää!

Vierailija
22/27 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen huomannut. Polvikipuja on tullut ja kasvot on rypistynyt. Minulla on vaan vaikea henkisesti sopeutua siihen että olen todellakin nyt keski-ikäinen. Tuntuu että pitäisi käyttäytyä erilain, mutta sama lapsellinen persoona olen yhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ei tee siitä numeroa vaikka tajuaa vanhenevansa. Se, että vanhenee ei ole myöskään yhtäkuin sille, että alkaa juoda suruunsa lähibaarissa.

Vierailija
24/27 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen huomannut. Polvikipuja on tullut ja kasvot on rypistynyt. Minulla on vaan vaikea henkisesti sopeutua siihen että olen todellakin nyt keski-ikäinen. Tuntuu että pitäisi käyttäytyä erilain, mutta sama lapsellinen persoona olen yhä.

Mulla on samat tuntemukset. Odotan vieläkin, että koska musta tulee aikuinen. T:ap

Vierailija
25/27 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittailussa tapahtuu aika usein sitä että ihminen laittaa itsestään vanhoja kuvia koska luulee vielä näyttävänsä samalta.

Veikkaisin että useimmiten se on kyllä päinvastoin. Niitä vanhoja kuvia laitetaan, koska tiedetään että näyttää paremmilta niissä.

Juu, tuota juuri tarkoitinkin, että näyttää samalta mitä nuorempana eli paremmalta :D

Vierailija
26/27 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa rupsahtaa 30 jälkeen, koska eivät tajua pitää huolta kehostaan ja kiinnittää enempää huomiota ruokavalioonsa. Olen nähnyt yli 40 naisia joilla naama roikkuu ja posket rusottaa punaisina. Sitten on samanikäisiä, jotka näyttää vain vähän päälle parikymppisiltä. Vanhenemiseen ei voi vaikuttaa, mutta terveyteen kyllä.

Kuivilla fitness-tyypeillä on usein vanhan näköinen naama. Miksi se olisi yhtään sen paremman näköistä kuin rusottavat posket? Vai ajatteletko, että huonoryhtisen naamaa saa arvostella, mutta kuntoilijan ei?

En ajattele vaan sanon ja niin se asia on. Kehossa ei saa olla läskia tai huonoa ryhtiä. Ei laiskoja ja huonokuntoisia pidä millään tavalla hyysätä. Laiskuuden piikkiin laitettava. Ihmisoikeudet pois. Ja sit kaikki salille ja protskua mukaan!

Vierailija
27/27 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa rupsahtaa 30 jälkeen, koska eivät tajua pitää huolta kehostaan ja kiinnittää enempää huomiota ruokavalioonsa. Olen nähnyt yli 40 naisia joilla naama roikkuu ja posket rusottaa punaisina. Sitten on samanikäisiä, jotka näyttää vain vähän päälle parikymppisiltä. Vanhenemiseen ei voi vaikuttaa, mutta terveyteen kyllä.

Kuivilla fitness-tyypeillä on usein vanhan näköinen naama. Miksi se olisi yhtään sen paremman näköistä kuin rusottavat posket? Vai ajatteletko, että huonoryhtisen naamaa saa arvostella, mutta kuntoilijan ei?

En ajattele vaan sanon ja niin se asia on. Kehossa ei saa olla läskia tai huonoa ryhtiä. Ei laiskoja ja huonokuntoisia pidä millään tavalla hyysätä. Laiskuuden piikkiin laitettava. Ihmisoikeudet pois. Ja sit kaikki salille ja protskua mukaan!

Onko sulla huono päivä?