Uusi ihastus onnistui selvittämään muutaman ex:ni
Ja todelliset syyt miksi ja minkä takia aiemmat suhteeni olivat päättyneet.
Vähän yllätti tuollainen salapoliisi toiminta, mutta pahinta oli että jäin kiinni valehtelusta ja se loppui sitten siihen.
Onko muilla käynyt jotain vastaavaa ?
Kommentit (29)
Hyvä, että pääsit eroon tuosta kyylästä ja kontrolloijasta. Tuohan oli vasta alkua, noille tyypeille pitäisi joka askel selittää, eikä edes ajatuksiaan saa pitää ominaan.
Miksi valehtelit alunperin entisistä? Nolottiko vai vaistositko jo silloin, että tyyppi ei ehkä katselisi sellaista suopeasti?
Hyvä, että pääsit eroon kyylästä, ties mitä omistushalua/kontrollointia sieltä olisi ollut tulossa
Mitäpä jos et perustaisi seuraavaa suhdettasi sitten valheelle?
Varmasti olet puhunut itsesi jotenkin pussiin ja tyyppi alkoi epäillä. Kyllä mäkin ottaisin selvää vähän taustoista, jos jutut alkavat kuullostaa epätodellisilta.
Mun eksä otti yhteyttä selkäni takana kahteen ystäväksi jääneeseen eksään ja keitti varsinaisen sopan ja valheiden verkon, jotta eivät olisi enää kanssani tekemisissä.
Ei siinä mitään väärää ole, että ottaa mahdollisen tulevan kumppaninsa taustoista selvää jos tämä itse selvästi valehtelee. Tottakai ihmisen pitää tietää millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä. Itse ainakin kysyn kaikilta tapailemastani naisesta kaveriltani jos ajattelen, että hän voisi tämän tuntea. Parempi tietää hyvissä ajoin, että mihin sontaan sitä tuli astuttua jos tuli astuttua. En minä ainakaan loukkaantuisi jos tapailemani nainen kyselisi minusta, kunhan ei nyt ala vanhemmilleni soittelemaan tai jotain muuta vastaavaa.
Minulle ihastus olisi ex siinä vaiheessa, kun hän alkaisi selvittää jotain, mitä en itse ole hänelle halunnut kertoa.
Ainoastaan totuutta piilottelevat loukkaantuvat siitä jos heistä kysellään. Ehkä kannattaisi pitää ne huosut vähän useammin jalassa jos pitää tekemisiään hävetä jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ihastus olisi ex siinä vaiheessa, kun hän alkaisi selvittää jotain, mitä en itse ole hänelle halunnut kertoa.
Hyvä, että ymmärrät päästää miehen pälkähästä noin nopeasti, jotta hänen ei tarvitse jättää sinua siinä vaiheessa kun saa likaisen taustasi selville.
Jokseenkin huvittavaa, että ihmiset eivät ota teoistaan vastuuta. Pitää saada jakaa itseään ympäriinsä, mutta sitten loukkaannutaan jos joku kuulee tuosta. Teoilla on seuraukset ja pitää hyväksyä se tosiasia, että noin toimimalla moni mies ei ole enää sinusta kiinnostunut.
Onnistuiko selvittämään myös kotiosoittee:si? Varo, lähettää vielä sinulle kukki:a!
Mikä se juttu siis oli? Se että olet ollut Siwan kassana, vai se että olet hakannut entisen miehesi sairaalakuntoon? Toki palstamammat tuomitsevat aina miehen tekemiset, mutta on niillä omilla teoillasikin jonkinlainen merkitys asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin huvittavaa, että ihmiset eivät ota teoistaan vastuuta. Pitää saada jakaa itseään ympäriinsä, mutta sitten loukkaannutaan jos joku kuulee tuosta. Teoilla on seuraukset ja pitää hyväksyä se tosiasia, että noin toimimalla moni mies ei ole enää sinusta kiinnostunut.
Juuri näin + ajanhenki ja international luonne
No eihän uudessa suhteessa ikinä voi kertoa täysin rehellisesti menneisyydestäään. Eihän se varsinaista valehtelua ole. Monihan mm. kertoo itse jättäneensä; jätetyksi tuleminen on aina rankempaa, nolompaa.
AP kyllä saa olla onnellinen, että pääsi moisesta kontrolloijasta eroon noin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se juttu siis oli? Se että olet ollut Siwan kassana, vai se että olet hakannut entisen miehesi sairaalakuntoon? Toki palstamammat tuomitsevat aina miehen tekemiset, mutta on niillä omilla teoillasikin jonkinlainen merkitys asian suhteen.
Mitä sinä paltstamammana olet tässä nyt heittämässä sitä ensimmäistä kiveä?
0/5. Pelotteluprovo: Älkää naiset harrastako seksiä tai että saa ikinä kunnon miestä :-DDD
Vierailija kirjoitti:
0/5. Pelotteluprovo: Älkää naiset harrastako seksiä tai että saa ikinä kunnon miestä :-DDD
..ette saa ikinä kunnon miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, että AP olisi toiminut prostutuoituna?
Itse en esim. kovin herkästi kerro, että setä ja veli ja serkku ovat olleet vankilassa ja äidilläkin ehdollinen tuomio. Saa olla melkoisen tuttu ja pitkä suhde, joka nuo kuulee.
Virheet ja mahdolliset lukuisat huonot valinnat ovat osa elämää mutta silti niiden kanssa pitäisi pystyä elämän.
Totuudella on joskus inhottava tapa tulla ilmi jonkun suusta, vaikka se on nykyään vanhanaikaista ja yliarvostettua.
Herran jestas, kuulostaa kammottavalta kyylältä.
Mielipiteeni on että kannattaa olla onnellinen että suhde päättyi.