Uusi ihastus onnistui selvittämään muutaman ex:ni
Ja todelliset syyt miksi ja minkä takia aiemmat suhteeni olivat päättyneet.
Vähän yllätti tuollainen salapoliisi toiminta, mutta pahinta oli että jäin kiinni valehtelusta ja se loppui sitten siihen.
Onko muilla käynyt jotain vastaavaa ?
Kommentit (29)
Jos on tarpeeksi rakastunut, niin ehkä jotkut pystyy olemaan ajattelematta toisen likaista menneisyyttä, mutta monesti se tiettyt menot ja opitut tavat, kaavat vaan jatkuu vaikka olisi uudessa parisuhteessa.
Pohjimmiltaan vain harva pystyy muuttumaan vain toisen ihmisen vuoksi.
Exillä on yleensä se omanlaisensa kertomus suhteesta ja saattaa olla myös helposti valhetta varsinkin jos ero on mennyt huonosti. Yritä siinä sitten selittää, että asia ei mennyt tod. niin. Ei kenellekkään kuulu edelliset suhteet kuin asianomaisille ja tollanen tongiminen on ehdoton miinus. Jos ei kerran jaksa tutustua ihmiseen kunnolla ilman toisten huhupuheita niin antaa olla.
Jopas puistattaa tällaisten lukeminen. Ex alkoi yhdessä ollessamme stalkata miespuolisten ystävieni, eksieni ja epäilemiensä säätöjen nettielämää, mm. teki salatunnuksia foorumeille ja selvitti kaikki näiden kirjoittamat viestit ym. Tämä kävi pikkuhiljaa ilmi, kun hän alkoi yllättäen kertoa minulle yksityiskohtia eksäni (jota hän ei ollut koskaan tavannut tai ollut mitenkään yhteydessä) ja tämän nyksän intiimielämästä, josta oli lukenut erään harrastenettifoorumin "suljetulta", vain jäsenille avoimelta osiolta. Hän itse ei siis tosiaan tätä lajia harrastanut, oli vain seurannut miespuolisten tuttujeni jälkiä netissä ja jäljestänyt heistä kaiken, minkä saisi ehkä liitettyä minuun tai millä saisi ehkä provosoitua minua, jos vaikka sattuisin olemaan salaa ihastunut johonkuhun kavereistani. :)
Ninna kirjoitti:
Exillä on yleensä se omanlaisensa kertomus suhteesta ja saattaa olla myös helposti valhetta varsinkin jos ero on mennyt huonosti. Yritä siinä sitten selittää, että asia ei mennyt tod. niin. Ei kenellekkään kuulu edelliset suhteet kuin asianomaisille ja tollanen tongiminen on ehdoton miinus. Jos ei kerran jaksa tutustua ihmiseen kunnolla ilman toisten huhupuheita niin antaa olla.
Mutta jos 3 exää kertoo kaikki samanlaisen tapahtuneen, niin se tuskin on sattumaa.
Mielestäni yli puolen vuoden säännöllisen tapailun jälkeen pitäisi jo pikkuhiljaa oppia puhumaan totta vaan eivät kaikki opi sitä koskaan, kroonisia valehtelijoita on niin paljon + international luonteisia ihmisiä ilman mitään moraalia (kunniattomia paskiaisia).
Vierailija kirjoitti:
Ja todelliset syyt miksi ja minkä takia aiemmat suhteeni olivat päättyneet.
Vähän yllätti tuollainen salapoliisi toiminta, mutta pahinta oli että jäin kiinni valehtelusta ja se loppui sitten siihen.
Onko muilla käynyt jotain vastaavaa ?
Kuulostaa todella creepyltä :(
Kai sä dumppasit sen samantien?
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin huvittavaa, että ihmiset eivät ota teoistaan vastuuta. Pitää saada jakaa itseään ympäriinsä, mutta sitten loukkaannutaan jos joku kuulee tuosta. Teoilla on seuraukset ja pitää hyväksyä se tosiasia, että noin toimimalla moni mies ei ole enää sinusta kiinnostunut.
Olet oikeassa.
Harmi, että monilta miehiltä puuttuu moraali täysin. Pippeliä jaetaan ympäriinsä ja jonkun naisen pitäisi myöhemmin huolia kiertopippeliäijä puolisokseen. YÄK!
Vierailija kirjoitti:
Ninna kirjoitti:
Mutta jos 3 exää kertoo kaikki samanlaisen tapahtuneen, niin se tuskin on sattumaa.
Mielestäni yli puolen vuoden säännöllisen tapailun jälkeen pitäisi jo pikkuhiljaa oppia puhumaan totta vaan eivät kaikki opi sitä koskaan, kroonisia valehtelijoita on niin paljon + international luonteisia ihmisiä ilman mitään moraalia (kunniattomia paskiaisia).
Suomennapa tämä "international luonne". Kerro myös miksi pitäisi avautua kaikesta samantien ihmiselle jota ei itse vielä kunnolla tunne?
Ihmiset oppivat (toivottavasti) edellisistä suhteistaan asioita mutta se ei tarkoita sitä että on velvollinen kertomaan ketä on deittaillut 15-vuotiaana kolme kertaa.
En usko että sinä olet yhtään sen puhtoisempi kuin muutkaan.Kuulostat aika ikävältä ihmiseltä.
Tuo slutsheimaaja kuulostaa eksältäni, jonka mielestä olin epäluotettava ja likainen pettäjähuora, koska kaksikymppisenä olin ollut rakastunut kaksi kertaa aikaisemminkin.
Valinnoilla on väliä AINA.