Siinä se sitten oli nyhtökaura :)
Onneksi kehittäjät kerkesivät rahastamaan Pauligia (51% osuus) ennenkuin buumi meni ohi. Oli isot röykkiät myynnissä tarjouksessa. Normaali kilohinta 15 e nyt tarjouksessa 10 e kilo.
Eihän tämmöistä korviketta köyhät osta tämmöiseen hintaan.
Kommentit (32)
Suolisto ei kestä härkistä ja nyhtökauraa en halua edes kokeilla.
Kun syö paljon viljatuotteita, elimistöön kertyy maaperän raskasmetalleja, etenkin täysjyvästä. Onko tuo edes kovin terveellistä, yliprosessoitua mössöä?
Vierailija kirjoitti:
Kun syö paljon viljatuotteita, elimistöön kertyy maaperän raskasmetalleja, etenkin täysjyvästä. Onko tuo edes kovin terveellistä, yliprosessoitua mössöä?
Ilmassa leijuenko ne muut kasvit kasvavat?
Minä pidän nyhtökaurasta. Ihan ymärrettävää, etteivät kaikki pidä.
En tunne järjetöntä katkeruutta siitä, jos joku toinen pitää lihasta.
Syön kalaa, joskus kalkkunaa tai broileria, mutta en pidä punaisesta lihasta tai suostu syömään sisäelimiä.
Mielenkiintoisen katkera purkaus menestyneestä tuotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmassa leijuenko ne muut kasvit kasvavat?
Kaikki kasvit eivät käyttäydy keskenään samoin.
Kokeilin tovi sitten ekaa kertaa nyhtistä kun ilmaiseksi satuin samaan. Olen klassinen lihaa syövä grillaileva heteromies.
Ihan positiivinen kokemus se oli, kuin jauhelihaa. Eihän maustamatonta jauhelihakaan maistu yhtään miltään joten nyhtökaurasta saa sen makuista kuin haluaa, maustamalla.
Mutta en minä siitä kaksinumeroisia hintoja ala maksaa niin kauan kuin vastaavalla hinnalla saa laadukasta kokolihaakin.
M
Vierailija kirjoitti:
Niinpä... aika monen mankelin läpi on kaurajyvä kulkenut, ennen kuin se on "lihaksi" muuttunut.
Mitä hauskaa siinä on, jos ei meinaa enää mennä kaupaksi? Harmillistahan se on.
Jos empatiakyky ei riitä kehittäjien tsemppaamiseen, kannattais asiaa ajatella edes Suomen kannalta. Kotimaisia innovaatioita ja niiden menestystä tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hauskaa siinä on, jos ei meinaa enää mennä kaupaksi? Harmillistahan se on.
Jos empatiakyky ei riitä kehittäjien tsemppaamiseen, kannattais asiaa ajatella edes Suomen kannalta. Kotimaisia innovaatioita ja niiden menestystä tarvitaan.
Jos tuote ei meinaa mennä kaupaksi on hintaa tarkistettava.
Minulla on rahaa, joten hinta ei kiinnosta, mutta valtavalla määrällä ihmisiä on suolisto-ongelmia enkä usko tällaisten tuotteiden auttavan asiassa lainkaan - päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla nyhtökauran hinnalla saa jo ihan lihaakin ostettua. Miksi maksaisin jostain epämääräisestä kauramössöstä enemmän kuin lihasta tai sisäelimistä?
Ja kaikki ovat kuin sinä, eikä kasvissyöjiä ole. nih.
No, minä olen kasvissyöjä ja silti lainaamasi kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Voi toki johtua siitäkin, että kun lopetin lihan syönnin (vuonna 1996), ei mitään tuollaisia "korvikkeita" oltu keksittykään. En ole maistanut nyhtistä enkä härkistä, ei kiinnosta. Tofua ostan ehkä pari kertaa vuodessa, soijarouhepussikin kestää kuukausia. Minä syön niitä KASVIKSIA. Ehkä olen sitten vanhanaikainen, mene ja tiedä.
No, olen ollut kasvissyöjä paljon kauemmin kuin sinä. Sinä syöt sellaista ruokaa kuin haluat, samoin me muut. Kerroit että syöt KASVIKSIA. Samoin, olenhan KASVISSYÖJÄ. Nyhtis on KASVISRUOKAA.
T. Sama
Mifu ja nyhtökaura on järkkyjä. Epäonnistuneita tekeleitä. Mifusta riitti yksi kerta, nyhtikselle annoin monta mahdollisuutta eri aterioina. Viimeksi eilen ja nyt en enää osta. Kuivaa mössöä, joka maistuu ja tuntuu tympeältä. Ihan keisarin uudet vaatteet - juttu. Kaikki ostaa ja kukaan ei kuitenkaan oikeasti tykkää.
Jos kirjoittajalla kestää k.o. pussi kuukausia, tuskin syö sitä soijarouhetta joka päivä, joten typerä kysymys. Proteiinia saa muualtakin.