Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valmisti äitienpäivän päivällisen :(

Vierailija
14.05.2017 |

Odotin päivällistä kovasti. Päivällisenä oli: keitetyt perunat, italianpataa pussista ja kaupan punajuurisalaatti. Pakko sanoa, että oon vähän kyllä pettynyt, ei mitään juhlavampaa vaan pussiruokaa :(

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin,jos ei osaa tehdä juhlavaa ruokaa niin silloin viedään ulos syömään! Sympatiat ap:lle!

No sitä toivoin ja vihjailinkin. Ap

Näin vinkkinä, älä vihjaile vaan sano suoraan, tarvittaessa väännä rautakangesta.

M37

Vierailija
82/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota vaan idea käyttöön ja tarjoile samanlaista isänpäivänä. Mies ilahtuu, jos tuo on hänestä hyvää ruokaa juhlapäiväksi.

Palstamammojen passiivisaggressiivisuus, kiukuttelu, raivomaminen ja kostaminen on parisuhteiden ehdoton liima <3

Olet siis sitä mieltä, että aloittajan mies on tehnyt tarjotut ruuat ihan kiusallaan. Itse luulen, että hän on teehnyt sellaista ruokaa, mistä itse pitää. Mitä vikaa siinä on, että vaimo kokkaa miehelle tämän lempiruokaa? Jos ei osaa tai halua tehdä ruokaa itse, kodin ulkopuolella on valtavan paljon paikkoja, joista ruokaa saa valmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet pointsit yrityksestä olisi paikallaan...

Jos tietää miehensä tumpeloksi keittiössä, ruoan olisi voinut ehkä tehdä yhdessä tai neuvoen. Olisi tullut kaikille parempi mieli. :)

Vierailija
84/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ruoassahan nyt ei ole mitään vikaa sinällään, mitä kiukkuat?

Sinkö syöt tuollaista sekasotkua hyvillä mielin?

-aloittaja on ihan varmaan itse miehensä valinnut

-aloittajalle tulee yllätyksenä vasta äitienpäivänä, että mies ei ole gourmetkokki

-aloittaja ei ole ottanut miestään mukaan ilmeisesti koskaan keittiöön

-aloittajan kaapista nuo sekasotkut löytyivät, aloittaja itse harrastaa niitä samoja eväitä

-aloittajan mies ei ole ajatustenlukija

Vinkukaa, vinkukaa ja uliskaa. Uliuliuu.

Kukaan ei valintaansa tehdessään tiedä välttämättä, osaako tuleva puoliso esmes kokata ja aika usein se puoliso oppii kokkaamaan käytännön pakosta. Keittiöstä ei löytynyt tarvikkeita, koska täysijärkinen olettaa, että kokki myös täyttää jääkaapin aineksilla, josta aikoo yllätyksensä kokata. Jos miehelle on vihjattu, että veisikö hän äitienpäivän lounaalle, ei tarvitse olla ajatuksenlukija vaan hän on samanlainen taukki kuin sinäkin.

T: se kokkaava mies

Aloittaja on ollut sellaisen kolmisen vuotta miehensä kanssa yhdessä, ja tämä tuli vasta nyt yllätyksenä aloittajalle? Ihan itseään saa syyttää.

t. sinua huomattavasti paremmin kokkaava mies

Mikään järjenjättiläinen et kyllä ole: miehelle oli vihjattu ulkona syömisestä. Kaikille muille se kertoo, että ap kyllä tiedosti miehensä taidot.

Jos aloittaja haluaa ulos syömään, niin aloittaja on hyvä ja menee sinne ulos syömään.

Ääliö

Eihän aloittajakaan ollut vienyt miestään ulos syömään isänpäivänä.

Sulla on aina vaan typerämmät kommentit. Ap osaa kokata, miksi siis viedä ulos syömään.

Aloittajahan sanoi tehneensä lihapataa, mitään takeita sen onnistumisesta sinullakaan tuskin on.

Kyllä on. Et taida juuri kokkailla mikrossa lämmitystä lukuunottamatta. Lihapataa et edes sinä pystyisi pilaamaan muuten kuin karrelle polttamalla.

Av-mammoilta sekin onnistuu, jos palstalla kysytään jopa ihan perusasioita ruokaan liittyen.

Jo pelkästään väärän lihan valitseminen. lihan väärin leikkaaminen , kalvojen putsaamattomuus ja liian lyhyt kypsennysaika saa padasta kamalaa purukumia aikaiseksi. Olen kokkailut itse jopa haita, alligaattoria ja kengurua. Olen mennen tullen kokeneempi kokki, kuin kaapeissaan italianpataa säilöviä ( kuten aloittaja) ja kalapuikkoja uunissa lämmittävät palstamammat.

Kerro lisää lihan väärän leikkauksen tai kalvojen poistamattomuuden vaikutuksesta lihan sitkeyteen.

Et oikeasti ole tosissasi? =D

No, av-mammat kyselee muutenkin tyhmiä palstalla, sinänsä ei yllätä.

Sinäkö kuvittelit olevasi älykäs. No, nyt on se hetki, kun kannattaa lopettaa kuvittelu.

Nolasit jo itsesi. Eiköhän se jo riitä.

Vierailija
85/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala tätä touhua. Olisin todellakin loukkaantunut, jos aikuinen ihminen on muka NIIN kyvytön, ettei osaa muuta laittaa kuin pussiruokaa. Motivaation ja kiinnostuksen puutehan tuohon on syynä eikä mikään muu. Ja uskokaa tai älkää, niin jopa mieheltä saa parisuhteessa toivoa hieman enemmän panostusta ja viitseliäisyyttä. Jos kerran on niin käsi ja onneton tunari aikuiseksi mieheksi, ettei muuta osaa niin silloin on joko a. Pakko opetella tai b. viedä ulos syömään. 

Jotenkin älytöntä tämä vaatimattomuuden ihannointi. Vaatimattomuus ei ole koskaan kaunistanut ketään vaan marttyyriasenne, jossa äiti ei edes äitienpäivänä voi toivoa erityistä huomiota, on naurettava ja säälittävä. Isänpäivänäkin isä saa kunnon päivällisen, kakun ja lahjat. Sama pitää mennä toistepäin. 

Vierailija
86/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta juuri seurasin yhtä äitienpäivää. Isä ryyppäsi pitkälle yöhön, joten äitienpäivän aamuna äiti nousi kukonlaulun aikaan lasten kanssa ylös. Isä könysi sängystä joskus päivällä, sen jälkeen kun pieni oli mennyt päiväunille. Ruuan laittoi äiti. Pyysi isää auttamaan, mutta isä ei jaksanut nousta sohvalta. Vieraat (eli me) katsoivat lasten perään, kun isä ei jaksanut. En tiedä miksi he ovat yhdessä.

Vierailija
87/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut mitään. En edes onnitteluja. En ole kuulemma miehen äiti. Sen viitsi kuitenkin sanoa.

Isänpäivää odotellessa...

Vierailija
88/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain mieheltä äitienpäivänä aamulla jo niin hyvää seksiä ettei siinä paljon sen jälkeen enää välittänyt vaikka ruoka vähän kärähti eikä kakkukin oli kuivakka, ajatus aina tärkein <3

Vierailija
89/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kiitollinen, että miehesi edes teki ruokaa äitienpäiväksi. Ajatus on kaikkein tärkein<3 minusta keitetyt perunat ja italianpata on ihan hyvä yhdistelmä.

Vierailija
90/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta juuri seurasin yhtä äitienpäivää. Isä ryyppäsi pitkälle yöhön, joten äitienpäivän aamuna äiti nousi kukonlaulun aikaan lasten kanssa ylös. Isä könysi sängystä joskus päivällä, sen jälkeen kun pieni oli mennyt päiväunille. Ruuan laittoi äiti. Pyysi isää auttamaan, mutta isä ei jaksanut nousta sohvalta. Vieraat (eli me) katsoivat lasten perään, kun isä ei jaksanut. En tiedä miksi he ovat yhdessä.

Kymppi vetoa, että tuokin mies hämmästyy suuresti, miksi vaimo haluaa erota. Heillä kun on kaikki niin hyvin, mieskin muistaa ostamansa kukkapuskan viiden vuoden takaa.

Vierailija
91/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjia kokemuksia. Minun isäni leipoi äidilleni voileipäkakun ja minä hankin kortin ja lahjaksi sydämenmuotoisen palapelin, jossa on valokuva äidin lapsuudenkaupungin järvestä.

Vierailija
92/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kiitollinen, että miehesi edes teki ruokaa äitienpäiväksi. Ajatus on kaikkein tärkein<3 minusta keitetyt perunat ja italianpata on ihan hyvä yhdistelmä.

Sinua on kyllä helppo miellyttää. Oletko kiitollinen, jos mies ostaa sinulle lahjaksi euron sukkahousut ja sinä olet panostanut miehen lahjaan sata euroa?

Vierailija
93/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni teki ihanan, meillä harvinaisen kala-aterian: ruijanpallasta, sitruunayrttisalaattia, puikulaperunoita ja omatekoista valkokastiketta, jälkkäriks marjaisaa täytekakkua, kyllä kelpas :) En vaihda ainakaan vielä..

Vierailija
94/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko miesten on kokata äitienpäivänä?? Mikä sääntö tää on?? Ainut sääntö, minkä keksin on: Mutku MÄ haluun. Mä mä mulle niin mä haluun.

Mä leivoin itse lasten kanssa kakun. Ruuaksi riisipuuroa ja kiisseliä. En oikein ymmärrä näitä naisten vaatimuksia. Voi voi. Kuulkaa, kaikilla ei edes oo miestä. Mä oon totaaliyh ja seuraan huvittuneena näitä vaimojen mies teki sitä eikä tehnyt tätä yhyy mutku mulle mulle. Oisit tehnyt toivelistan, että tätä haluun. Mulle ois kelvannut keitetyt perunat ja kaupan punajuurisalaatti. Miehelle riittänee omaa äitiään tervehtiminen. Minä tein lasten kanssa yhdessä meille kivan päivän. Ja juu, tilillä oli muutama euro, tänään tuli palkka, riisipuuro oli halpa ruoka lounaaksi.

Kertokaa niille miehille tarkasti ranskalaisilla viivoilla paperille, mitä haluatte. Jos se kerran on niin tärkeää.

Vierailija
95/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

käpykakku kirjoitti:

Mikä pakko miesten on kokata äitienpäivänä?? Mikä sääntö tää on?? Ainut sääntö, minkä keksin on: Mutku MÄ haluun. Mä mä mulle niin mä haluun.

Mä leivoin itse lasten kanssa kakun. Ruuaksi riisipuuroa ja kiisseliä. En oikein ymmärrä näitä naisten vaatimuksia. Voi voi. Kuulkaa, kaikilla ei edes oo miestä. Mä oon totaaliyh ja seuraan huvittuneena näitä vaimojen mies teki sitä eikä tehnyt tätä yhyy mutku mulle mulle. Oisit tehnyt toivelistan, että tätä haluun. Mulle ois kelvannut keitetyt perunat ja kaupan punajuurisalaatti. Miehelle riittänee omaa äitiään tervehtiminen. Minä tein lasten kanssa yhdessä meille kivan päivän. Ja juu, tilillä oli muutama euro, tänään tuli palkka, riisipuuro oli halpa ruoka lounaaksi.

Kertokaa niille miehille tarkasti ranskalaisilla viivoilla paperille, mitä haluatte. Jos se kerran on niin tärkeää.

Onhan se ihan eri asia, kun sinulla ei ole sitä puolisoa. Olisitko ihan yhtä iloisesti tehnyt ruuan, jos mies huutelisi sohvalta, että milloin se ruoka on valmiina? Minä teen meillä lähes aina ruuan, joten minua ei haittaa, vaikka joskus on miehen kokkausvuoro. Mies osaa laittaa ruokaa, mutta harvoin viitsii. Viime vuosina olen ottanut kannan, että äitienpäivänä en kokkaa enkä siivoa. Jos mies ei tee ruokaa eikä vie minua ulos syömään, mennään voileivillä. Se sitten tarkoittaa, että isänpäivänä menun taso on samaa luokkaa.

Vierailija
96/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä erikoisen kuuloinen annos, mutta eikö ajatus oo tärkein? Ei tässä nyt kyse mistään sen kummemmasta juhlapäivästä kuitenkaan ole.

Mun mielestä on aina tosi sydäntä lämmittävää nähdä kun toinen on yrittänyt, vaikka se yrityksen tasolle olisin jäänyt.

Kerran sain synttärilahjaksi mieheltäni itse poimitun pienen, nuupahtaneen kukkakimpun ja hirvittävän huonosti tehdyn kortin mitä oli koristettu kiharretulla lahjanarulla. Vieläkin tulee ihan tippa linssiin kun mietin niitä, olin jotenkin niin otettu vaikka vähän rumia ne olivatkin...

Vierailija
97/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ruoka määrittele toisesta välittämistä tai rakastamista. Olisi karmeaa elää suhteessa, jossa ruoalla jotain merkitystä..

Vierailija
98/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua on kyllä helppo miellyttää. Oletko kiitollinen, jos mies ostaa sinulle lahjaksi euron sukkahousut ja sinä olet panostanut miehen lahjaan sata euroa?

Tätä voidaan miettiä vähän pidemmällekin.Kuka nainen olisi tyytyväinen uuteen imuriin tai muihin siivousvälineisiin? Mies on voinut kuluttaa paljonkin rahaa noihin ja sitten vaan voidaan sanoa,et "oon ostanut sulle kalliin lahjan!" Ajatus on tärkein.Yeah right..

Vierailija
99/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä hän ei osaa. Uusi harrastus yhdessä - kokkaus ja/tai kokkauskurssit?

Vierailija
100/114 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ei ole edes varaa ruokaan, miettikää miltä slummissa asuvasta lapsesta tuntuis kuulla tällasta ruikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän