Mies valmisti äitienpäivän päivällisen :(
Odotin päivällistä kovasti. Päivällisenä oli: keitetyt perunat, italianpataa pussista ja kaupan punajuurisalaatti. Pakko sanoa, että oon vähän kyllä pettynyt, ei mitään juhlavampaa vaan pussiruokaa :(
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain puolikkaan grillatun saakelin sitkeän naudanpihvin (joku grilliloota valmismarinaadissa) ja kourallisen ranskiksia.
En tehnyt eilen ruokaa kun vitutti miehen käytös johon kilahdin ihan tyystin (vituttaa edelleen) vaan hain kaupasta itselleni thaikuution.
Eipä täällä toivoteltu hyvää äitienpäivääkään.
Vituttaa kun pientä oravaa.Onko teillä siis lapsia? Eikö nekään toivotellu äitienpäivää?
Yksi lapsi on, 14v. Eipä näköjään sekään muistanut että on äitienpäivä.
Ihan sama. Suunnittelen eroa, mies pitäköön lapsen.
Paskat fiilikset kaikenkaikkiaan.
-nro 9
Itse ruoassahan nyt ei ole mitään vikaa sinällään, mitä kiukkuat?
Onneksi en ole naimisissa. On niin vi_un herkkää tuo parisuhteilu.
Vierailija kirjoitti:
Osaako miehesi tehdä ruokaa?
Eikö se tuosta sinulle vielä valjennut?
Vierailija kirjoitti:
Sinkö syöt tuollaista sekasotkua hyvillä mielin?
Katsopa kuule ap nyt peiliin ja tarkkaan.
Ei ihme jos ensi vuonna et saisi mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ois kelvannu. Ei se sun miehes oo sun lapsi.
Ei mieskään oo mun isä, mutta silti mä isänpäivänä kokkasin sille naudan paistia ja annoin suikkarin. Mä saan pussiruokaa. Ap
Sä et saa suikkaria kun olet niin vi_un pahalla päällä, että ei uskalla edes samaan huoneeseen tulla. Sitä saa mitä tilaa.
(Iltahan olisi vielä nuori.)
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö täällä äiditkään osaa erottaa perusarkiruokaa ja juhlavaa ruokaa? Eikö äidit osaa valmistaa muuta kuin eineksiä tai puolivalmiita? Just niin wt:tä kuin olla ja voi!
Ota vaan idea käyttöön ja tarjoile samanlaista isänpäivänä. Mies ilahtuu, jos tuo on hänestä hyvää ruokaa juhlapäiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain puolikkaan grillatun saakelin sitkeän naudanpihvin (joku grilliloota valmismarinaadissa) ja kourallisen ranskiksia.
En tehnyt eilen ruokaa kun vitutti miehen käytös johon kilahdin ihan tyystin (vituttaa edelleen) vaan hain kaupasta itselleni thaikuution.
Eipä täällä toivoteltu hyvää äitienpäivääkään.
Vituttaa kun pientä oravaa.Onko teillä siis lapsia? Eikö nekään toivotellu äitienpäivää?
Saa_anan 2-vuotias ei osaa keittää.
Sekään.
Ap
Muistakaa: - nälkäänsä syö vaikka pieniä kiviä! Ei nyt ihan..
Mä sain miehen tekemän hyvän aamiaisen ja sitten mentiin koko porukka äitienpäivälounaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-aloittaja on ihan varmaan itse miehensä valinnut
-aloittajalle tulee yllätyksenä vasta äitienpäivänä, että mies ei ole gourmetkokki
-aloittaja ei ole ottanut miestään mukaan ilmeisesti koskaan keittiöön
-aloittajan kaapista nuo sekasotkut löytyivät, aloittaja itse harrastaa niitä samoja eväitä
-aloittajan mies ei ole ajatustenlukija
Vinkukaa, vinkukaa ja uliskaa. Uliuliuu.
Vierailija kirjoitti:
Odotin päivällistä kovasti. Päivällisenä oli: keitetyt perunat, italianpataa pussista ja kaupan punajuurisalaatti. Pakko sanoa, että oon vähän kyllä pettynyt, ei mitään juhlavampaa vaan pussiruokaa :(
no kuinka rutinoituneesta kokista on kyse? jos ei ollenkaan hallitse ruoanlaittoa ja kyseessä on ihan ekat yritelmät, niin kyllä pitää hänen suoritustaan arvostaa ja sanoa kiitos. jos taas kyseessä on mies, joka osaa kokata vähän vaativampaakin settiä, niin sitten kyllä ymmärrän että harmittaa tuollainen oikaisu.
Vierailija kirjoitti:
Ota vaan idea käyttöön ja tarjoile samanlaista isänpäivänä. Mies ilahtuu, jos tuo on hänestä hyvää ruokaa juhlapäiväksi.
Palstamammojen passiivisaggressiivisuus, kiukuttelu, raivomaminen ja kostaminen on parisuhteiden ehdoton liima <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no kuinka rutinoituneesta kokista on kyse? jos ei ollenkaan hallitse ruoanlaittoa ja kyseessä on ihan ekat yritelmät, niin kyllä pitää hänen suoritustaan arvostaa ja sanoa kiitos. jos taas kyseessä on mies, joka osaa kokata vähän vaativampaakin settiä, niin sitten kyllä ymmärrän että harmittaa tuollainen oikaisu.
Tämä. Toi on ihan hyvä setti siltä joka ei ruokaa tee, tai tekee vähän ja perus. Michelin kokilta ehkä hieman alavireinen, mutta sattuuhan sitä huonoja päiviä kaikille. Buahahhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-aloittaja on ihan varmaan itse miehensä valinnut
-aloittajalle tulee yllätyksenä vasta äitienpäivänä, että mies ei ole gourmetkokki
-aloittaja ei ole ottanut miestään mukaan ilmeisesti koskaan keittiöön
-aloittajan kaapista nuo sekasotkut löytyivät, aloittaja itse harrastaa niitä samoja eväitä
-aloittajan mies ei ole ajatustenlukija
Vinkukaa, vinkukaa ja uliskaa. Uliuliuu.
Kukaan ei valintaansa tehdessään tiedä välttämättä, osaako tuleva puoliso esmes kokata ja aika usein se puoliso oppii kokkaamaan käytännön pakosta. Keittiöstä ei löytynyt tarvikkeita, koska täysijärkinen olettaa, että kokki myös täyttää jääkaapin aineksilla, josta aikoo yllätyksensä kokata. Jos miehelle on vihjattu, että veisikö hän äitienpäivän lounaalle, ei tarvitse olla ajatuksenlukija vaan hän on samanlainen taukki kuin sinäkin.
T: se kokkaava mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin söisin ja perhe myös. Yleensä ei kyllä ole tuohon keitettyjä perunoita laitettu vaan lisätty pastaa. Jos mies olisi tuon tehnyt, ihan tyytyäinen olisin ollut.
Ilmeisesti rouva prinsessa sai nyt ansionsa mukaan.