Apua! Pettääköhän mies?
Löysin tänään minun omasta puhelimestani kuvan, jossa miehen naispuolinen työkaveri ottaa etukameralla kuvaa itsestään sänkyämme vasten. Kuvassa näkyy siis työkaverin naama ja sitten petaamatonta sänkyä. Mieheni ei ole siinä kuvassa. Kuva on todennäköisesti peräisin miehen työpaikan juhlien jatkoista, jotka järjestettiin meillä. Olin tuolloin ystäväni luona ja olin jättänyt työpuhelimeni kotiin, jolla kuva oli otettu. En tiedä, mitä ajatella ja miksi tuo nainen olisi ottanut tuollaisen kuvan minun työpuhelimella ja vielä sänkyä vasten. Näkeekö jostain, että milloin kuva on otettu tarkalleen? Mies ei tiedä, että olen nähnyt tälläisen kuvan ja tietääköhän edes koko kuvasta. Tulee mieleen, että mitä jos tuo nainen on halunnut näpäyttää minua jostain syystä ottamalla tuollaisen kuvan.
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Miehet on just noin tyhmiä etttä harrastavat omassa kodissa ja yhteisessä sängyssä työkaverin kanssa seksiä.
Tämän tehneenä. Oli tyhmää tai ei niin upeita kokemuksia kuitenkin. Antaa jotain lisäpotkua panna omassa sängyssä vierasta.
Tyhmää harrastaa seksiä omassa kodissaan vieraan kanssa, sillä naisilla on aina tarve paljastaa asioita. Kuvaamalla tai muutoin jättämällä vihjeitä. Jätin tahallaan korvakorun miehen luo...no mies sen kyllä löysi ennen puolisoaan. Toisen vihjeen paljastuminen on vain ajan kysymys kun kerran kuukaudessa tarvittavien tuotteiden käyttö alkaa....lähtölaskenta on alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on just noin tyhmiä etttä harrastavat omassa kodissa ja yhteisessä sängyssä työkaverin kanssa seksiä.
Tämän tehneenä. Oli tyhmää tai ei niin upeita kokemuksia kuitenkin. Antaa jotain lisäpotkua panna omassa sängyssä vierasta.
Niin mutta onko elämä vain jotain kicksien metsästystä? Eikö kumppania pitäisi kunnioittaa ja arvostaa niin paljon, ettei veisi ketään hänen omaan sänkyynsä naitavaksi, lisäpotkut sinne tai tänne? Että voisi kieltää itseltään edes jotain, vetää itselleen mitään rajoja?
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää harrastaa seksiä omassa kodissaan vieraan kanssa, sillä naisilla on aina tarve paljastaa asioita. Kuvaamalla tai muutoin jättämällä vihjeitä. Jätin tahallaan korvakorun miehen luo...no mies sen kyllä löysi ennen puolisoaan. Toisen vihjeen paljastuminen on vain ajan kysymys kun kerran kuukaudessa tarvittavien tuotteiden käyttö alkaa....lähtölaskenta on alkanut.
Saanko kysyä miksi toimit noin? Miksi haluat kertoa miehen puolisolle että olet ollut paikalla?
Muusa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä miksi toimit noin? Miksi haluat kertoa miehen puolisolle että olet ollut paikalla?
Jännitystä kolmiodraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Muusa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännitystä kolmiodraamaan.
Mutta jos puoliso ei edes tiedä olevansa keskellä kolmiodraamaa, niin edelleen miksi haluat siitä hänelle kertoa? Haluatko miehen itsellesi?
Minä ihmettelen sitä miksi nainen ja ap:n mies keskustelivat ongelmasta WA:ssa, jolloin ap:kin näkee näiden keskustelevan. Oikeasti olisivat soittaneet mitä tehdä ja miettineet selityksen asialle. Ja miksei ap soittanut miehelleen?
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikä tilanne?
Juttelin vielä miehen kanssa ja sanoin, että jos hänellä on vielä jotain kerrottavaa niin kerro. Kuulemma mies on ollut täysin rehellinen. Nainen kuulemma on pakkomielteinen ja minä vainoharhainen kun epäilen. Sanoin miehelle, että uskon häntä, vaikka oikeasti en tiedä. Mietin, että pitäisikö minun sopia tapaaminen tämän naisen kanssa vaikka lounaan merkeissä? Vai kutsunko hänet meille selvittämään asian kolmestaan. En jaksa kuunnella muutenkaan enää noita provo-huuteluja. Se, että teidän elämässänne ei ole ikinä tapahtunut mitään tälläistä ei tarkoita, että minunkaan elämässä ei tapahtuisi. Tiedän, että tällä palstalla on noita provoja ja tarinoita mitkä vaan jatkuu jatkuu, mutta valitettavasti tämä ei ole sellainen. Mieli on ollut maassa viime aikoina tämän tapauksen, joten siksikään en halua kuunnella provo-huuteluja. Olen mielestäni yrittänyt selittää tilanteen mahdollisimman hyvin. Ajattelin sopivani lounastapaamisen naisen kanssa huomenna.
- Ap
Naaraat merkitsevät reviirejään. Kuvaaja tavoittelee AP:n miestä tai on vain ilkeä sadisti,joka haluaa aiheuttaa mielipahaa tuntemattomalle.
No tossa on jotain outoa, jos mies alkaa sanomaan vainoharhaiseksi tapauksessa, jossa on täysin pätevät syyt olla epäileväinen.
Tuo vainoharhaiseksi syyttäminen on klassikko.
Mua kiinnostaa kovasti tässä kuviossa - ja ihmetyttää suuresti - eikö MIES aio tehdä mitään? Jos mulle joku tekisi tuollaisen tempun, kuten mies väittää itselleen tehdyn, en todellakaan jättäisi asiaa siihen! Voisin vaikka tehdä rikosilmoituksen. Vaatisin naista kotiini selvittämään ja pyytämään anteeksi. Olisin suunniltani raivosta. En todella odottaisi kumppanini sopivan mitään lounastreffejä ja alkavan selvitellä asiaa, vaan tekisin sen totta vie itse!! Ehkä myös työpaikallani.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa kovasti tässä kuviossa - ja ihmetyttää suuresti - eikö MIES aio tehdä mitään? Jos mulle joku tekisi tuollaisen tempun, kuten mies väittää itselleen tehdyn, en todellakaan jättäisi asiaa siihen! Voisin vaikka tehdä rikosilmoituksen. Vaatisin naista kotiini selvittämään ja pyytämään anteeksi. Olisin suunniltani raivosta. En todella odottaisi kumppanini sopivan mitään lounastreffejä ja alkavan selvitellä asiaa, vaan tekisin sen totta vie itse!! Ehkä myös työpaikallani.
Hyvä pointti. Mies vaan sanoi, että haluaa unohtaa koko jutun, eikä tehdä asiasta suurempaa meteliä.
- Ap
Tuota miäki ihmettelin,tosi outo työpaikka
Ihan kun mies vähän pelkäisi tuota naista.
Kysy mirheltä, miksi ennen vieraiden tuloa pedattu sänky oli kuvassa reuhallaan?
En jaksaisi enää vastata näihin provoepäilyihin. Oikeassakin elämässä voi sattua tälläistä, minä jos joku sen tiedän. Nainen ei ollut ottanut tätä sänkykuvaa peilin kautta, vaan löysin facebookista hänen ottamansa kuvan peilistä eli puhelin näkyy siinä ja se oli sama puhelin kuin minulla.
- Ap