Apua! Pettääköhän mies?
Löysin tänään minun omasta puhelimestani kuvan, jossa miehen naispuolinen työkaveri ottaa etukameralla kuvaa itsestään sänkyämme vasten. Kuvassa näkyy siis työkaverin naama ja sitten petaamatonta sänkyä. Mieheni ei ole siinä kuvassa. Kuva on todennäköisesti peräisin miehen työpaikan juhlien jatkoista, jotka järjestettiin meillä. Olin tuolloin ystäväni luona ja olin jättänyt työpuhelimeni kotiin, jolla kuva oli otettu. En tiedä, mitä ajatella ja miksi tuo nainen olisi ottanut tuollaisen kuvan minun työpuhelimella ja vielä sänkyä vasten. Näkeekö jostain, että milloin kuva on otettu tarkalleen? Mies ei tiedä, että olen nähnyt tälläisen kuvan ja tietääköhän edes koko kuvasta. Tulee mieleen, että mitä jos tuo nainen on halunnut näpäyttää minua jostain syystä ottamalla tuollaisen kuvan.
Kommentit (193)
No, päättelepä itse, mitä tuo nainen vihjailee... Tarjoilut taitavat tarkoittaa miehesi antamaa seksiä ja vielä suihkun käytöstä kiittelee horo... Ehkäpä olisi vakavan keskustelun paikka, kun miehesi kotiutuu! Valitettavasti tämä tapaus voi olla ihan tosi, eikä provo! Vastaavan tyyppinen episodi oli tuttavapiirissä hiljattain! Naiset jättävät mielellään todisteita "kaadoistaan"... Kai se kohottaa jonkun bimbon itsetuntoa , kun voi näyttää, että sainpas miehesi!
Miksi sinulla on tuon naisen puhelinnumero? Eikö hän ole miehesi työkaveri, ei yhteinen tuttunne?
Miksei tämä nainen sitten ottaisi sinun työpuhelintasi mukaan jos luuli omakseen? Ja jos sulla oli siinä salasana niin eiköhän nainen ois huomannu että hetkonen ei saa puhelinta auki, onko tämä sittenkään mun? Kaiken päälle kellonaika, petaamaton peti ja suihkuvihjaus. Eiköhän oo selvä peli.
Jos itse lähtisin vaikka vahingossa varatun miehen matkaan, ja saisin tietää että hän on varattu, luultavasti jättäisin jotain mistä nainen saisi tietää. Mutta luulempa että tämä nainen on tiennyt että olette yhdessä, jos ihan työkavereitakin ovat.
Mä en ainakaan saisi johonki tuntemattomaan yhteyttä whatsapilla, kertokaa mulle, miten se tapahtuu, jos ei oo numeroa tiedossa?
No alapeukuttajat, kertokaa. En minäkään tiedä, miten saada whatsapp-viesti menemään ihmiselle, jonka puhelinnumero ei ole tiedossani. Voisiko joku kertoa? Minulle olisi tästä tiedosta hyötyä, jos pitäisi saada vaikka joku lapsen kaverin vanhempi kiinni tms.
Ihan viihdyttävä provo, mutta liian selkeä ja loppu vähän lässähti. Peruskoululaisen kirjoittama. 2/5
No niin, nyt odotellaan WhatsApp selostusta täälläkin :)
Miksi teidän sänky on petaamatta, kun tulee vieraita? Ja onko asunto niin pieni, että vieraat vyöryvät jo makkarinkin puolelle?
Älkää vielä lopettako. Lapset viedään kohta mummolaan, ero vireille ja mies soittelee ja ilmaantuu työpaikalle. Ja tämä kaikki parin tunnin sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan että mitä varten otti kuvan, sitten soita välittömästi miehelle ja kysy samaa ja katso täsmääkö selitykset
Nyt he ovat molemmat paikalla Whatsappissa eli sopivat varmaankin, mitä kertovat minulle.
- Ap
Siltä ikävästi vaikuttaa.. mut en ymmärrä miks se nainen on ylipäätään ottanu semmosen kuvan jos EI halua paljastua...? Pysy vahvana äläkä usko mitä sattuu!
Juu. Nyt nainen kommentoi, että luuli omaksi puhelimekseen, koska hänellä on samanlainen puhelin. Kävin sitten katsomassa facebookista ja kyllä hänelläkin on tämä sama puhelin. Eli tilanne selvitetty. Kiitos vinkeistä kaikille :)
- Ap
Ei helvetti tää on paskin provo vähään aikaan.. työpuhelimessasi on salasana ja silti luuli että on oma puhelin. Ja joo vaikka voisikin ottaa kuvan ilman salasanan laittoa, niin kyllä se salasanan pyytäminen tulee näytölle kun avaa näppäinlukon, eli kyllä sen huomaa onko oma puh. vai ei. Koitappa keksiä parempi provo. Ja siis ei pelkästään tuo asia, vaan koko paska on niin huono. Ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan että mitä varten otti kuvan, sitten soita välittömästi miehelle ja kysy samaa ja katso täsmääkö selitykset
Nyt he ovat molemmat paikalla Whatsappissa eli sopivat varmaankin, mitä kertovat minulle.
- Ap
Siltä ikävästi vaikuttaa.. mut en ymmärrä miks se nainen on ylipäätään ottanu semmosen kuvan jos EI halua paljastua...? Pysy vahvana äläkä usko mitä sattuu!
Juu. Nyt nainen kommentoi, että luuli omaksi puhelimekseen, koska hänellä on samanlainen puhelin. Kävin sitten katsomassa facebookista ja kyllä hänelläkin on tämä sama puhelin. Eli tilanne selvitetty. Kiitos vinkeistä kaikille :)
- Ap
Ei helvetti tää on paskin provo vähään aikaan.. työpuhelimessasi on salasana ja silti luuli että on oma puhelin. Ja joo vaikka voisikin ottaa kuvan ilman salasanan laittoa, niin kyllä se salasanan pyytäminen tulee näytölle kun avaa näppäinlukon, eli kyllä sen huomaa onko oma puh. vai ei. Koitappa keksiä parempi provo. Ja siis ei pelkästään tuo asia, vaan koko paska on niin huono. Ei jatkoon
Kyllä mun Samsungissa pystyy ilman salasanaa siis lukitusta avaamatta, ottamaan kameralla kuvia ja jopa niitä sillä hetkellä otettuja kuvia katsomaan.
Ottamatta sen enempää kantaa onko aloitus provo vai ei. Tämä fakta sitä ei kuitenkaan paljasta.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että miehesi pettää, ja nainen ehkä haluaa saada miehen kokonaan itselleen, ja näin ollen ottanut "vahingossa" kuvan itsestään, että saisit selville siitä, koska ei ole halunnut kertoa suoraan sinulle koska pelkää miehen suuttuvan siitä.
Tai sitten kyseessä voi olla jotain täysin viatonta. Parempi, että alat esittää kysymyksiä mieheltä ja tältä naiselta.
Tämä todennäköisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
- Ap
Kyllä mun Samsungissa pystyy ilman salasanaa siis lukitusta avaamatta, ottamaan kameralla kuvia ja jopa niitä sillä hetkellä otettuja kuvia katsomaan.
Ottamatta sen enempää kantaa onko aloitus provo vai ei. Tämä fakta sitä ei kuitenkaan paljasta.
Mutta myös lähettelemään WhatsApp-viestejä tälle pelkästään miehen työkaveriksi, ei yhteiseksi ystäväksi mainitulle ihmiselle menee jo vähän yli.
Mun mies ei ainakaan anna mulle työkaverinsa numeroa tyyliin "ota säkin luuriis tää Peran numero tästä", "ai kenen?", " no tän Peran, mun työkaverin" ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
- Ap
Ei tarvitse ainakaan iphonessa salasanaa kuvien ottamiseen. Itselläni on sormenjälkitunnistin/salasana, mutta lapset ottavat aina kuvia puhelimellani. Eli kuvia saa ilman salasanaa, se on tarkoituksellinen pikavalinta, muuta ei sitten voikaan tehdä.
Jos on oikeasti tapahtunut, niin on kyllä härski nainen. Kiittelee tarjoiluista ja suihkun lainasta, voiko vielä selvemmin kiertoilmaista että 'panin miestäsi'.
Edelleenkin kysyin mieheni työkaverilta, joka on yhteinen ystävämme tämän kyseisen naisen puhelinnumeroa. Lisäsin hänet yhteystietoihin ja Whatsapp tunnistaa henkilöt ketä on yhteystiedoista ja ketkä on WhatsAppissa eli helppoa oli laittaa viestiä hänelle. Meidän sänky ainakin oli pedattu, kun minä sieltä lähdin ystävieni luo. Eli en tiedä itsekään, miksi sänkyä ei ollut pedattu. Ja nainen kertoi minulle, että hän luuli puhelintani omakseen ja siksi otti kuvan. Turha syytellä minua provoksi jos nainen valehtelee. En sitten tiedä nyt mieheni osuutta asiaan, saattaa olla, että nainen on mieheeni ihastunut ja siksi vihjailee ja yrittää saada meidät eroamaan. Mies tulossa klo 12 kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin kysyin mieheni työkaverilta, joka on yhteinen ystävämme tämän kyseisen naisen puhelinnumeroa. Lisäsin hänet yhteystietoihin ja Whatsapp tunnistaa henkilöt ketä on yhteystiedoista ja ketkä on WhatsAppissa eli helppoa oli laittaa viestiä hänelle. Meidän sänky ainakin oli pedattu, kun minä sieltä lähdin ystävieni luo. Eli en tiedä itsekään, miksi sänkyä ei ollut pedattu. Ja nainen kertoi minulle, että hän luuli puhelintani omakseen ja siksi otti kuvan. Turha syytellä minua provoksi jos nainen valehtelee. En sitten tiedä nyt mieheni osuutta asiaan, saattaa olla, että nainen on mieheeni ihastunut ja siksi vihjailee ja yrittää saada meidät eroamaan. Mies tulossa klo 12 kotiin.
- Ap
Ai sorry, en huomannut ollenkaan, että kysyit tuon naisen puhelinnumeroa toiselta henkilöltä. Toivoin tätä kovasti huolimattomaksi tehdyksi provoksi, koska ei toivoisi kenellekään tapahtuvan mitään näin kamalaa.
Siinä tapauksessa tuo nainen taitaa olla miehesi hoito ja halusi sinun tietävän sen näin ikävällä tavalla kuin ohimennen kommentin heittäen :(
Älä usko miehen selityksiä äkillisesti sairastuneesta työkaverista, joka nukkui pari tuntia sängyssänne ja meni sitten suihkuun ja poistui muiden vieraiden kanssa yhtaikaa asunnosta ym.ym. Heillä on ollut aikaa sepittää tarina...
Auts. Hirveen hyvä provo. Leikit kovin sinisilmäistä jotta draaman käänne jatkuu. Ei siihen olisi mitään järkevää selitystä miksi
.peti olis petaamatta
-miksi ottaa herutuskuva sängyn vieräs
- käyty suihkussa
jne. Älä esitä tyhmää!
Trololoo