Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Pettääköhän mies?

Vierailija
10.05.2017 |

Löysin tänään minun omasta puhelimestani kuvan, jossa miehen naispuolinen työkaveri ottaa etukameralla kuvaa itsestään sänkyämme vasten. Kuvassa näkyy siis työkaverin naama ja sitten petaamatonta sänkyä. Mieheni ei ole siinä kuvassa. Kuva on todennäköisesti peräisin miehen työpaikan juhlien jatkoista, jotka järjestettiin meillä. Olin tuolloin ystäväni luona ja olin jättänyt työpuhelimeni kotiin, jolla kuva oli otettu. En tiedä, mitä ajatella ja miksi tuo nainen olisi ottanut tuollaisen kuvan minun työpuhelimella ja vielä sänkyä vasten. Näkeekö jostain, että milloin kuva on otettu tarkalleen? Mies ei tiedä, että olen nähnyt tälläisen kuvan ja tietääköhän edes koko kuvasta. Tulee mieleen, että mitä jos tuo nainen on halunnut näpäyttää minua jostain syystä ottamalla tuollaisen kuvan.

Kommentit (193)

Vierailija
181/193 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten meni tapaaminen naisen kanssa?

En ole ehtinyt tälle palstalle raportoimaan, kun on ollut niin paljon muuta viime aikoina tämän asian kanssa. Nainen siis kävi meillä perjantaina ja pyysin heitä kahta näyttämään viestinsä toistensa kanssa. Viesteissä ei ollut mitään erikoista, vaan perus työhön liittyvää keskustelua esim. tulevasta seminaarista. Kumma kyllä viestit tuolta ajalta jolloin he molemmat olivat paikalla WhatsAppissa silloin keskiviikko iltana oli poistettu ilmeisesti, kun mitään viestejä ei löytynyt siltä illalta. No se tapaaminen oli siinä ja vakuutin nyt uskovani. Sitten tapahtui kaikenlaista mieheni kanssa vielä sen jälkeen, mutta en ala siitä nyt sen enempää avautumaan, kun kokoajan väitetään provoksi.

- Ap

Vierailija
182/193 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että viimeiset ap:n viestit on provoja. Sellaisiahan tällaisiin ketjuihin aina tulee ja lopulta kukaan ei tiedä, kuka on oikea ap. Harmi.

Ihan tiedoksi, että kaikki Ap merkityt viestit ovat minun tässä ketjussa.

- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/193 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olitko ap sittenkin provo?

En ole provo, kaikki kertomani on ollut totta. Se on tietysti ikävää, jos te ette sitä usko.

- Ap

Vierailija
184/193 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännykälläkin pitäisi pystyä näkemään kuvan tiedot, josta näkyy milloin kuva on otettu tarkalleen.

Okei, kiitos tiedosta. Täytyy tarkistaa, koska jos kuva on otettu vaikka yöllä kahden aikoihin niin eiköhän peli ole jo selvä. Naurattaa ja itkettää samaan aikaan jos vuosien suhde on ohi.

- Ap

Tätä ihan samaa lausetta käytti muuten se palstailija, jonka miehelle oli naispuolinen työkaveri lähettänyt alapääkuvan. En siis väitä että ap olisi provo, tuli vaan hassu deja vu.

Jep, luin kyllä tuon alapääketjun ja tuo lause kuvaili täysin fiiliksiäni tuolloin.

- Ap

Vierailija
185/193 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt miehenikin on paikalla WhatsAppissa, samoin tuo nainen. Onpas erikoinen tilanne. Oon varma, että he nyt sopivat keskenään mitä kertovat. Voi herranjumala, taitaa tulla ero.

Vai onko tälle enää muuta selitystä...

- Ap

No on onkos se sitten Herra Jumalan syy???

Vierailija
186/193 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro Ap vain mitä oikein tapahtui. Älä välitä muutamista trollaajista, jotka hokevat provoilua.

Kyllä meitä jotka sinua uskoo on täällä enemmistö. Ketjua alusta seuranneita on runsaasti, joten kiinnostaa kyllä tietää miten sinulla menee.

Vierailija
187/193 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus totuus on tarua ihmeellisempää.

Vierailija
188/193 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen selvittäminen on sinulle ap täysin mahdoton tehtävä, koska vastassa on tuo "pariskunta", jolla on ollut aikaa sopia ties mistä. Ihmetyttää vain, miksi miehesi (ja tuo toinen nainen) haluaa pitää noin vimmatusti kulissit pystyssä, mm. avioliittonne. Eikö ole tapahtunut mitään oikeasti, vai onko tapahtunut, mutta päättivät, ettei se toistu, onko tapahtunut, mutta päättivät olla vain salasuhteessa jostain syystä. Joka tapauksessa voit vaatia lukemaan vaikka mitä viestejä ja kutsua naisen luoksenne vaikka joka ilta, mutta mitään et saa enää selville, koska heillä on ollut aikaa ihan liiankin kanssa siivota kaikki jäljet. Ehkä tuo nainen nauttii tilanteesta jollain kummallisella tavalla :(

Vierailija
189/193 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tapahtui kaikki tämä. Kun minä ja lapset olimme poissa aviomieheni toi taloomme minun sänkyyni toisen enempi pakkomielteisen työpaikan naikkosen. Jouduin muuttamaan lasten kanssa pois ja he asuu nyt siellä yhdessä. Jos vähänkin olen ilkeä tai muuta niin mies uhkaa katkaista välit ja hylätä myös lapsemme täysin. Menee välillä kuukausia että isä ei tapaa lapsiaan ollenkaan, myös elatuksesta jatkuva vääntö. Jos vien elariasian oikeuteen niin hylkää lapset/katkaisee välit. Tämä naiskammotus on aina vahdissa kun isä tapaa lapsia, kahdenkeskistä aikaa ei ole. On jopa autolla tullut exän kanssa kiertämään meidän pihaa. Lapsia uhkaillaan hiljaisiksi sillä että muuten katkaistaan välit. Onko ideoita mitä tehdä?

Vierailija
190/193 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon ap sinua! T. 191/189

Vierailija
191/193 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro Ap vain mitä oikein tapahtui. Älä välitä muutamista trollaajista, jotka hokevat provoilua.

Kyllä meitä jotka sinua uskoo on täällä enemmistö. Ketjua alusta seuranneita on runsaasti, joten kiinnostaa kyllä tietää miten sinulla menee.

Kiva, kun joku uskoo :). No tuolloin samana iltana, kun tapasin tuon naisen meillä, niin vakuutin uskovani nyt miestä viestien katsomisen jälkeen jne. Sitten illalla ennen nukkumaanmenoa kehuin vielä miestä ylistäen hänen uskollisuuttaan ja rehellisyyttään. Sanoin vielä jotain, että " Luotan ettet koskaan valehtelisi minulle ", ja yritin siis saada miehen tunnustamaan. Ja lopulta se tunnustus sieltä tulikin. Kuulemma he olivat panneet kaksi kertaa aikaisemminkin ennen noita työpaikan juhlia. Nainen kuulemma oli ihastunut mieheen ja mies oli käskenyt naista vaikenemaan heidän touhuistaan. Nainen sitten oli ilmeisesti saanut tarpeekseen heidän salaisesta suhteestaan ja halusi jättää minulle näitä johtolankoja. Nukuin sitten vielä yön miehen vieressä ja seuraavana päivänä lähdin. Nyt olen ollut ystäväni luona muutaman viikon ja etsin parhaillaan omaa asuntoa. Mies yrittänyt soittaa useita kertoja ja kerran törmäsinkin häneen. Mies yrittänyt siis saada mua takas, mutta en suostu. Nainen kävi jotain ilkkumassa, kuin törmäsin häneen kaupungilla, mutta en jaksanut välittää.

- Ap

Vierailija
192/193 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä miehen luottaa salapanoon. Vieläkö olet kaverillasi?

Vierailija
193/193 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran pettämisprovo ja yllätys yllätys, mies on tietenkin työmatkalla, ettei saa heti selvitettyä asiaa. Liian monta huonoa yksityiskohtaa, jotta olisi uskottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän