Apua! Pettääköhän mies?
Löysin tänään minun omasta puhelimestani kuvan, jossa miehen naispuolinen työkaveri ottaa etukameralla kuvaa itsestään sänkyämme vasten. Kuvassa näkyy siis työkaverin naama ja sitten petaamatonta sänkyä. Mieheni ei ole siinä kuvassa. Kuva on todennäköisesti peräisin miehen työpaikan juhlien jatkoista, jotka järjestettiin meillä. Olin tuolloin ystäväni luona ja olin jättänyt työpuhelimeni kotiin, jolla kuva oli otettu. En tiedä, mitä ajatella ja miksi tuo nainen olisi ottanut tuollaisen kuvan minun työpuhelimella ja vielä sänkyä vasten. Näkeekö jostain, että milloin kuva on otettu tarkalleen? Mies ei tiedä, että olen nähnyt tälläisen kuvan ja tietääköhän edes koko kuvasta. Tulee mieleen, että mitä jos tuo nainen on halunnut näpäyttää minua jostain syystä ottamalla tuollaisen kuvan.
Kommentit (193)
Pitäisikö sopia kahdenkeskinen tapaaminen naisen kanssa?
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikä tilanne?
Juttelin vielä miehen kanssa ja sanoin, että jos hänellä on vielä jotain kerrottavaa niin kerro. Kuulemma mies on ollut täysin rehellinen. Nainen kuulemma on pakkomielteinen ja minä vainoharhainen kun epäilen. Sanoin miehelle, että uskon häntä, vaikka oikeasti en tiedä. Mietin, että pitäisikö minun sopia tapaaminen tämän naisen kanssa vaikka lounaan merkeissä? Vai kutsunko hänet meille selvittämään asian kolmestaan. En jaksa kuunnella muutenkaan enää noita provo-huuteluja. Se, että teidän elämässänne ei ole ikinä tapahtunut mitään tälläistä ei tarkoita, että minunkaan elämässä ei tapahtuisi. Tiedän, että tällä palstalla on noita provoja ja tarinoita mitkä vaan jatkuu jatkuu, mutta valitettavasti tämä ei ole sellainen. Mieli on ollut maassa viime aikoina tämän tapauksen, joten siksikään en halua kuunnella provo-huuteluja. Olen mielestäni yrittänyt selittää tilanteen mahdollisimman hyvin. Ajattelin sopivani lounastapaamisen naisen kanssa huomenna.
- Ap
Minä myös ihmettelen, eikö miehesi aio tehdä mitään. Ihan kuin tällaisia nyt sattuisi ihmisille tämän tästä.
Minustakin naisen kuuluisi (miehesi kutsumana) tulla käymään teillä kotona niin että olette kaikki kolme paikalla! Kyllä sinä miehesi ja tämän tyäkaverin käytöksestä näet mikä se tilanne oikeasti on.
Minä en valitettavasti ihan heti uskoisi ettei mitään ole tapahtunut.
Eikö sinusta olisi nöyryyttävää sopia tapaaminen naisen kanssa, ap? Hän hymyilisi sisäänpäin, että työkaveri antaa asian olla, mutta vaimo lähtee vyörymään kohti. Minusta ainakin olisi. Selvittäisin asian kotona. Miehesi pitäisi todellakin olla kiinnostuneempi vakuuttamaan sinut kuin nuo vainoharhaisuuspuheet. Voit sanoa hänelle kuivasti, että tilanne on sinusta ja olisi kenestä tahansa todella omituinen, etkä ihan helposti pysty sinulle esitettyä versiota nielemään. Sitten jatkatte elämäänne, mutta tarkkaile tilannetta ja ole kuulolla. Jos vielä jotain uutta epäilyttävää tapahtuu, sinuna sanoisin, että tämä leikki loppui nyt tähän.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sopia kahdenkeskinen tapaaminen naisen kanssa?
- Ap
Ei. Sopisiko miehesi kahdenkeskeisen tapaamisen työkaverisi kanssa vastaavassa tilanteessa? Ei sopisi.
Parisuhdeasiat selvitetään parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa kovasti tässä kuviossa - ja ihmetyttää suuresti - eikö MIES aio tehdä mitään? Jos mulle joku tekisi tuollaisen tempun, kuten mies väittää itselleen tehdyn, en todellakaan jättäisi asiaa siihen! Voisin vaikka tehdä rikosilmoituksen. Vaatisin naista kotiini selvittämään ja pyytämään anteeksi. Olisin suunniltani raivosta. En todella odottaisi kumppanini sopivan mitään lounastreffejä ja alkavan selvitellä asiaa, vaan tekisin sen totta vie itse!! Ehkä myös työpaikallani.
Hyvä pointti. Mies vaan sanoi, että haluaa unohtaa koko jutun, eikä tehdä asiasta suurempaa meteliä.
- Ap
Tämä haiskahtaa. Jos ajattelen itseni miehesi asemaan ja olisin oikeasti syytön, tekisin kaikkeni selvittääkseni tilanteen niin ettei puolisolleni jäisi mitään epäilystä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa kovasti tässä kuviossa - ja ihmetyttää suuresti - eikö MIES aio tehdä mitään? Jos mulle joku tekisi tuollaisen tempun, kuten mies väittää itselleen tehdyn, en todellakaan jättäisi asiaa siihen! Voisin vaikka tehdä rikosilmoituksen. Vaatisin naista kotiini selvittämään ja pyytämään anteeksi. Olisin suunniltani raivosta. En todella odottaisi kumppanini sopivan mitään lounastreffejä ja alkavan selvitellä asiaa, vaan tekisin sen totta vie itse!! Ehkä myös työpaikallani.
Rikosilmoituksen? Mikä rikos mielestäsi on tapahtunut?
Mielummin keskustellette asiasta kolmistaan teillä kotona. Jos heillä on suhde, tai ollut jotain säpinää tuona iltana, mies on puun ja kuoren välissä, etenkin jos ei haluaisi satuttaa teistä kumpaakaan. Jos tapaat naisen kahdestaan, hän voi kertoa sinulle ummet ja lammet, etenkin jos hän on vain ihastunut mieheesi eikä mitään ole tapahtunut. Minä haluaisin ainakin nähdä miten mies selviytyisi tilanteesta, jossa molemmat naiset ovat paikalla.
Höpö höpö ja loput huomenna. Jos aidon oikeasti olet noin naiivi ja typerä aikuiseksi naiseksi niin älä suotta hiillosta sitä miestä enempää koska tolla älykkyysosamäärällä mikä sulla on ap niin tuskin tulet tuon parempaa suhdetta löytämään. Nyt herää oikeasti. Lue oma kirjoittama tekstisi ja mieti, ihan oikeasti ota hetki sille että mietit mitä juuri on tapahtunut jos ei ole provo. Ole hyvä ja pyydä naiselta screenshot hänen ja miehesi välisistä whats app keskusteluista. Sen jälkeen pyydät miestä näyttämään keskustelun ja katsot onko miehesi poistanut viestejä.
Se mikä mua raivostuttaa aivan suunnattomasti tällä palstalla on se kun ei osata käyttää puhelimia. Kun ei tiedetä edes perus asioita niistä perkuleen kalliista iphoneista ja killuttimista mitä kuitenkin pitää ostaa ja ostaa mutta ei mitään hajua miten käyttää. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni. Tai hommatkaa saamlari nokian halko ei tarvitse arvuutella kuka oli kenenkin kanssa samaan aikaan whats apissa paikalla. Kasvatteko tynnyrissä te kaikki jotka teette mieheni ehkä pettää - aloituksen mutta kuitenkin tekstistä tulee raivostuttavalla tavalla ilmi että jos vähän hallitsisi yleistä tekniikan tietoa niin ei tarvitsisi av:lla arvuutela ja natista kun haukutaan provoksi. Tiedoksenne että 99%ajasta kun provoksi haukutaan johtuu varmasti yleissivistyksen puutteesta koskien juurikin näitä älykilluttimia. Sen verran kyllä älytään että tongitaan Facebook sivuilta että oliko jollain vampilla nyt samanlainen iphone abcd 4567. Xd kun mulla. Mutta ei tule mieleenkään Sanoa miehelle että näytä viestit. Ja nyt kun tulet natisemaan että millä verukkeella voit naiselta screenshotteja pyytää niin sanot miehesi sanoin että sinulla on kuulemma pakkomielle ja keksit kaiken näyttäisitkö pätkän keskusteluanne.
Tai voit myös jatkaa elämääsi noin mutta sanonpahan vaan että näytät tässä kohtaa todella typerältä tuossa asemassa. Nainen heittää vihjeitä kuin kiviä "kiitos suihkun lainaamisesta"'miksi luulet että se sinua siitä kiittäisi kun et ollut edes paikalla. HERÄÄ.
olen puhunut.
Kyllä näitä juttuja ihan tosielämässä tapahtuu, vieläpä paljon pahempiakin. Työkaveri on varmasti se yleisin tyyppi jonka kanssa lähdetään pettämään. Ihminen näkee työkavereita useasti enemmän kuin omaa perhettä. Minä pyytäisin sinuna ap vaan miestä näyttämään whatsappin keskustelut tämän naisen kanssa. Jos väittää että niitä ei ole, sano että tiedät varmaksi niitä olevan. Siellä tän naisen pitäisi yhteystiedoissa olla, jos keskustelua ei näy tai hänet on poistettu niin hälytyskellojen pitäisi soida. En kuitenkaan jättäisi asiaa tähän jos mitään raskauttavaa ei löydy. Sanoisin minäkin miehelle, että se on hänen tehtävänsä nyt todistaa että mitään ei ole tapahtunut. Ei sinun. Muussa tapauksessa lähdet liikkeelle siitä, että pettäminen on tapahtunut oikeasti.
Toivottavasti asia selviää, tsemppiä!
Voitko ap kysyä keneltäkään muulta paikalla olleelta kuin tältä naiselta tai mieheltäsi, että mihin aikaan vieraat ovat poistuneet? Jos paikalla on vielä ollut useampia samaan aikaan kun kuva on otettu, kaikki voi olla ihan hyvin. Mutta jos kaikki ovat poistuneet teiltä ennen kuvan ottamista, olisin huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti. Mies vaan sanoi, että haluaa unohtaa koko jutun, eikä tehdä asiasta suurempaa meteliä.
- Ap
haluaa unohtaa sen panon mikä sinä yönä tuli tehtyä vai mitä se haluaa unohtaa?
Joko pyysit nähdä miehen puhelimen eli viestit, whatsapp- ja face-keskustelut?
Vierailija kirjoitti:
Voitko ap kysyä keneltäkään muulta paikalla olleelta kuin tältä naiselta tai mieheltäsi, että mihin aikaan vieraat ovat poistuneet? Jos paikalla on vielä ollut useampia samaan aikaan kun kuva on otettu, kaikki voi olla ihan hyvin. Mutta jos kaikki ovat poistuneet teiltä ennen kuvan ottamista, olisin huolissani.
Kysyin jo aiemmin miehen toiselta työkavereita, ketä on myös ystäväni, ja hän sanoi, että itse lähti puoli kahdentoista aikaan. Kuva oli siis otettu hieman ennen puolta yhtä. Ilmeisesti pieni osa vieraista vielä jäi sen jälkeen kun tämä ystävä oli lähtenyt.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Aamulla kysyin ennen töihin lähtöä miestä näyttämään viestit, mutta kuulemma siellä on keskusteltu luottamuksellisista firmaan liittyvistä asioista, jota minä en saa ulkopuolisena nähdä. Pian mies tulossa kotiin. Tulee varmaan mukava viikonloppu :/
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla kysyin ennen töihin lähtöä miestä näyttämään viestit, mutta kuulemma siellä on keskusteltu luottamuksellisista firmaan liittyvistä asioista, jota minä en saa ulkopuolisena nähdä. Pian mies tulossa kotiin. Tulee varmaan mukava viikonloppu :/
- Ap
Ei ne kovin salaista tavaraa ole jos whatsappissa tai facessa keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan että mitä varten otti kuvan, sitten soita välittömästi miehelle ja kysy samaa ja katso täsmääkö selitykset
Nyt he ovat molemmat paikalla Whatsappissa eli sopivat varmaankin, mitä kertovat minulle.
- Ap
Siltä ikävästi vaikuttaa.. mut en ymmärrä miks se nainen on ylipäätään ottanu semmosen kuvan jos EI halua paljastua...? Pysy vahvana äläkä usko mitä sattuu!
Juu. Nyt nainen kommentoi, että luuli omaksi puhelimekseen, koska hänellä on samanlainen puhelin. Kävin sitten katsomassa facebookista ja kyllä hänelläkin on tämä sama puhelin. Eli tilanne selvitetty. Kiitos vinkeistä kaikille :)
- Ap
Ei helvetti tää on paskin provo vähään aikaan.. työpuhelimessasi on salasana ja silti luuli että on oma puhelin. Ja joo vaikka voisikin ottaa kuvan ilman salasanan laittoa, niin kyllä se salasanan pyytäminen tulee näytölle kun avaa näppäinlukon, eli kyllä sen huomaa onko oma puh. vai ei. Koitappa keksiä parempi provo. Ja siis ei pelkästään tuo asia, vaan koko paska on niin huono. Ei jatkoon
Kyllä mun Samsungissa pystyy ilman salasanaa siis lukitusta avaamatta, ottamaan kameralla kuvia ja jopa niitä sillä hetkellä otettuja kuvia katsomaan.
Ottamatta sen enempää kantaa onko aloitus provo vai ei. Tämä fakta sitä ei kuitenkaan paljasta.
Jos ottaa itsestään kuvan niin nykypäivänä käyttää etukameraa, jotta näkee minkälaisen kuvan ottaa. Eli siis miksi tekisi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Ja vastasit, että ok mikäs siinä?
Tuohan on aivan älytön selitys. Harvassa firmassa nyt niin luottamuksellisia asioita kollegoiden kesken puhellaan, että ei vaimolle voi näyttää yhden henkilön kanssa käytyjä keskusteluja. Ja ei mies siitä ainakaan kiinni jäisi kenellekään.. paitsi sinulle, kun näet mistä siellä on oikeasti keskusteltu.
Nyt mies käy töissä ja ehtii poistamaan wazzapista viestit naisen kanssa ja sitten suostuukin puhuttelusi jälkeen puhelimensa sinulle paljastamaan.
Anteeksi vain ap, mutta ihmiset epäilevät tätä keksityksi (minä mukaan lukien), koska vaikutat et niin terävältä. Mitä ihmeen lounastreffejä naisen kanssa? Miksi? Jotta hän saisi puhua sinut pyörryksiin ja jatkaa "vihjailuja"? Siis mitä ihmettä?? Ei kukaan sinun tilanteessasi oleva nainen tee noin. Ainoa järkevä tapaamistapa olisi teillä kotona ja miehesi täytyisi olla myös läsnä. Silloin näkisit helposti kehonkielestä ja ilmeistä, missä todellisuudessa mennään ja mitä on tekeillä. Toisekseen missään firmassa ei käydä luottamuksellisia keskusteluja wa:ssa, ihan tietoturva syistä. Kun mies ei suostunut näyttämään keskusteluja, niin aika selvä peli. Jos olet tosissasi tän jutun kanssa niin pahoittelen.
Pettäminen sinällään on jo paha asia, ja vielä pahempaa on sillä retostelu, ei älyä edes (ap:n mies siis) salata kunnolla pettämistään,antaa lorttonsa kiusata lastaan
^ mieheltä