Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Pettääköhän mies?

Vierailija
10.05.2017 |

Löysin tänään minun omasta puhelimestani kuvan, jossa miehen naispuolinen työkaveri ottaa etukameralla kuvaa itsestään sänkyämme vasten. Kuvassa näkyy siis työkaverin naama ja sitten petaamatonta sänkyä. Mieheni ei ole siinä kuvassa. Kuva on todennäköisesti peräisin miehen työpaikan juhlien jatkoista, jotka järjestettiin meillä. Olin tuolloin ystäväni luona ja olin jättänyt työpuhelimeni kotiin, jolla kuva oli otettu. En tiedä, mitä ajatella ja miksi tuo nainen olisi ottanut tuollaisen kuvan minun työpuhelimella ja vielä sänkyä vasten. Näkeekö jostain, että milloin kuva on otettu tarkalleen? Mies ei tiedä, että olen nähnyt tälläisen kuvan ja tietääköhän edes koko kuvasta. Tulee mieleen, että mitä jos tuo nainen on halunnut näpäyttää minua jostain syystä ottamalla tuollaisen kuvan.

Kommentit (193)

Vierailija
1/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jos hän on halunnut ottaa itsestään kuvan niin, miksi tuo nainen on ottanut sen minun puhelimella. Tietenkin jos meillä on samanlaiset puhelimet ja luullut vain omakseen ja ottanut kuvan.

- Ap

Vierailija
2/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että miehesi pettää, ja nainen ehkä haluaa saada miehen kokonaan itselleen, ja näin ollen ottanut "vahingossa" kuvan itsestään, että saisit selville siitä, koska ei ole halunnut kertoa suoraan sinulle koska pelkää miehen suuttuvan siitä.

Tai sitten kyseessä voi olla jotain täysin viatonta. Parempi, että alat esittää kysymyksiä mieheltä ja tältä naiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ne päivämäärät näy jos kuvan siirtää koneelle?

Vierailija
4/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykälläkin pitäisi pystyä näkemään kuvan tiedot, josta näkyy milloin kuva on otettu tarkalleen.

Vierailija
5/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännykälläkin pitäisi pystyä näkemään kuvan tiedot, josta näkyy milloin kuva on otettu tarkalleen.

Okei, kiitos tiedosta. Täytyy tarkistaa, koska jos kuva on otettu vaikka yöllä kahden aikoihin niin eiköhän peli ole jo selvä. Naurattaa ja itkettää samaan aikaan jos vuosien suhde on ohi.

- Ap

Vierailija
6/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pettää tai sitten tuo nainen haluaa kuvalla saada sinut uskomaan että näin olisi, ja miehen itselleen.

Vierailija
7/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos ammetestin oot tehnyt miehelles?

Vierailija
8/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että miehesi pettää, ja nainen ehkä haluaa saada miehen kokonaan itselleen, ja näin ollen ottanut "vahingossa" kuvan itsestään, että saisit selville siitä, koska ei ole halunnut kertoa suoraan sinulle koska pelkää miehen suuttuvan siitä.

Tai sitten kyseessä voi olla jotain täysin viatonta. Parempi, että alat esittää kysymyksiä mieheltä ja tältä naiselta.

Mies tällä hetkellä työmatkalla, palaa huomenna. Naiseen voisin kyllä ottaa yhteyttä, jos uskallan.

- Ap

Vierailija
9/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä?

- Ap

Vierailija
10/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskotte?

Vierailija
11/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, eikö sulla oo salasanaa työpuhelimessasi? Joku vieras tosta noin vaan pääsee sitä käyttämään?

Vierailija
12/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä?

- Ap

Kai nyt sen tiedät, että tyhjät munat kelluu ammeessa, muuten uivat upissa. Testaapa heti kun tulee, varppi ollut se narttu seurana.

Vierailija
13/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, eikö sulla oo salasanaa työpuhelimessasi? Joku vieras tosta noin vaan pääsee sitä käyttämään?

On kyllä, mutta kameran pystyy saamaan päälle ja sillä ottamaan kuvia ilman puhelimen lukituksen avaamista eli ilman salasanaa.

- Ap

Vierailija
14/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tällä hetkellä työmatkalla, palaa huomenna. Naiseen voisin kyllä ottaa yhteyttä, jos uskallan.

- Ap

Kannattaa ottaa yhteyttä, niin saatat saada mielenrauhan, voihan olla, että nainen otti vain tylsyydessään itsestään selfieitä, ja unohti poistaa kuvat. Itsekkin joskus saatan ottaa kaverin puhelimella kuvia, koska omassani ei edes ole etukameraa.

Vierailija
15/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monilla puhelinmalleilla pystyy ottamaan kuvia ilman sisäänkirjautumista.

Ap:lle tsempit tilanteen selvittämiseen

Vierailija
16/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sellainen kuuluisa tarkoituksella jätetty vihje toiselta naiselta. Ei kukaan erehdy omasta ja vieraasta kännystä noin ja missä sun kännysi oli jatkojen aikaan?

Vierailija
17/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Kannattaa ottaa yhteyttä, niin saatat saada mielenrauhan, voihan olla, että nainen otti vain tylsyydessään itsestään selfieitä, ja unohti poistaa kuvat. Itsekkin joskus saatan ottaa kaverin puhelimella kuvia, koska omassani ei edes ole etukameraa.

Joo, voisin laittaa hänelle viestiä. No, eiköhän tähänkin sotkuun saada joku selvyys.

- Ap

Vierailija
18/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo puolisot onkin just aina silloin matkalla kun jotain pitäisi selvittää.

Vierailija
19/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla sellainen kuuluisa tarkoituksella jätetty vihje toiselta naiselta. Ei kukaan erehdy omasta ja vieraasta kännystä noin ja missä sun kännysi oli jatkojen aikaan?

Kännykkä tais olla vaan pöydällä tai muualla näkyvällä paikalla. Ehkä tämä nainen vaan halusi ottaa kuvan itsestään miehen luvalla, jos vaikka hänen omassaan ei ole etukameraa.

- Ap

Vierailija
20/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo puolisot onkin just aina silloin matkalla kun jotain pitäisi selvittää.

Huomenna aamulla onneksi tulee.

- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan