Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Pettääköhän mies?

Vierailija
10.05.2017 |

Löysin tänään minun omasta puhelimestani kuvan, jossa miehen naispuolinen työkaveri ottaa etukameralla kuvaa itsestään sänkyämme vasten. Kuvassa näkyy siis työkaverin naama ja sitten petaamatonta sänkyä. Mieheni ei ole siinä kuvassa. Kuva on todennäköisesti peräisin miehen työpaikan juhlien jatkoista, jotka järjestettiin meillä. Olin tuolloin ystäväni luona ja olin jättänyt työpuhelimeni kotiin, jolla kuva oli otettu. En tiedä, mitä ajatella ja miksi tuo nainen olisi ottanut tuollaisen kuvan minun työpuhelimella ja vielä sänkyä vasten. Näkeekö jostain, että milloin kuva on otettu tarkalleen? Mies ei tiedä, että olen nähnyt tälläisen kuvan ja tietääköhän edes koko kuvasta. Tulee mieleen, että mitä jos tuo nainen on halunnut näpäyttää minua jostain syystä ottamalla tuollaisen kuvan.

Kommentit (193)

Vierailija
161/193 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko pyysit nähdä miehen puhelimen eli viestit, whatsapp- ja face-keskustelut?

Aamulla kysyin ennen töihin lähtöä miestä näyttämään viestit, mutta kuulemma siellä on keskusteltu luottamuksellisista firmaan liittyvistä asioista, jota minä en saa ulkopuolisena nähdä. Pian mies tulossa kotiin. Tulee varmaan mukava viikonloppu :/

- Ap

Case closed. Mies pettää.

Aivan nauru paska selitys. Viivalla on oma parisuhde, vaimon paha olo ja luottamus vs 'firman salaisuudet' joita ei muutenkaan see missään whatsappissa jakaa. Tottakai 'firman salaisuudet' ovat ykkös prioriteetti xD

Mutta joo, eiköjän oo keskustelut jo siivottu... jos tämä ei ole provo, niin tämä on AP perus esimerkkitapaus pettämisestä, siitä että nainen haluaa sun miehen ja miehen epätoivoisista peittely yrityksistä selityksineen...

Vierailija
162/193 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin nyt itseäni niskasta kiinni ja nainen on tulossa käymään meillä. Mieheni oli aluksi naisen kutsumista vastaan, mutta sitten suostui, kun vihjailin erolla jollei asiaa saada selvitettyä. Nainen tulossa ihan pian. Kiva kun saatiin tapaaminen niin nopeasti järjestettyä, koska en jaksa enää vaivata päätäni tällä asialla. Kaduttaa kun annoin miehelle mahdollisuuden tuhota viestit, mutta tein jo suunnitelman heidän paljastamiseksi. Jännittää hemmetisti naisen tapaaminen.

- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/193 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin nyt nainen tuli...

- Ap

Vierailija
164/193 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi yhtään keksityn oloinen tarina

Vierailija
165/193 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt kyllä usko tähän juttuun pätkääkään. Tietty ihmisiä on erilaisia, mutta että tällä intensiteetillä homman Av:lle raportointi... 0/5

Vierailija
166/193 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on jo näänyt kiinni. Olen lukenut kaikki viestit ajatuksella. Uskokaa minua älkääkä langetko provoon.

Vierailija
167/193 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että viimeiset ap:n viestit on provoja. Sellaisiahan tällaisiin ketjuihin aina tulee ja lopulta kukaan ei tiedä, kuka on oikea ap. Harmi.

Vierailija
168/193 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää harrastaa seksiä omassa kodissaan vieraan kanssa, sillä naisilla on aina tarve paljastaa asioita. Kuvaamalla tai muutoin jättämällä vihjeitä. Jätin tahallaan korvakorun miehen luo...no mies sen kyllä löysi ennen puolisoaan. Toisen vihjeen paljastuminen on vain ajan kysymys kun kerran kuukaudessa tarvittavien tuotteiden käyttö alkaa....lähtölaskenta on alkanut.

Heh, oletko siitä yhdestä ketjusta missä mies ihmetteli kun löysi rakastajattaren korvakorun matolta...

Kaikilla ei ole mitään kerran kuussa käytettäviä tuotteita. No, joillain on. Lapsellista ja ilkeää vihjailla jotain. Sanoo suoraan jos on sanottavaa.

Vierailija
169/193 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää harrastaa seksiä omassa kodissaan vieraan kanssa, sillä naisilla on aina tarve paljastaa asioita. Kuvaamalla tai muutoin jättämällä vihjeitä. Jätin tahallaan korvakorun miehen luo...no mies sen kyllä löysi ennen puolisoaan. Toisen vihjeen paljastuminen on vain ajan kysymys kun kerran kuukaudessa tarvittavien tuotteiden käyttö alkaa....lähtölaskenta on alkanut.

Heh, oletko siitä yhdestä ketjusta missä mies ihmetteli kun löysi rakastajattaren korvakorun matolta...

Kaikilla ei ole mitään kerran kuussa käytettäviä tuotteita. No, joillain on. Lapsellista ja ilkeää vihjailla jotain. Sanoo suoraan jos on sanottavaa.

Saatanpa ollakin. Milloin tällainen ketju oli ja mikä oli lopputulos?

Naiset toimivat tavallaan ja vihjailu on todellisen pelinaisen tapa. Ja miehet on niin tolleroita.

Vierailija
170/193 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi joku täällä esittää apta... ja loppuun voi tulla ties mitä juonenkäänteitä

Vierailija
171/193 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas kerro lisää mitä tapahtui

Vierailija
172/193 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että viimeiset ap:n viestit on provoja. Sellaisiahan tällaisiin ketjuihin aina tulee ja lopulta kukaan ei tiedä, kuka on oikea ap. Harmi.

Mitkäs noista viesteistä on muka provoja?

Vierailija
173/193 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä niittää mitä kylvää. Kohta on sinun vuorosi....

Vierailija
174/193 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännykälläkin pitäisi pystyä näkemään kuvan tiedot, josta näkyy milloin kuva on otettu tarkalleen.

Okei, kiitos tiedosta. Täytyy tarkistaa, koska jos kuva on otettu vaikka yöllä kahden aikoihin niin eiköhän peli ole jo selvä. Naurattaa ja itkettää samaan aikaan jos vuosien suhde on ohi.

- Ap

Tätä ihan samaa lausetta käytti muuten se palstailija, jonka miehelle oli naispuolinen työkaveri lähettänyt alapääkuvan. En siis väitä että ap olisi provo, tuli vaan hassu deja vu.

Vierailija
175/193 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita nyt ap joku lopetus tälle tarinalle.

Vierailija
176/193 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No laita nyt ap joku lopetus tälle tarinalle.

juu ei saa lopettaa kesken

Vierailija
177/193 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni tapaaminen naisen kanssa?

Vierailija
178/193 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarnalle ei kerrottu loppua

Vierailija