Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Pettääköhän mies?

Vierailija
10.05.2017 |

Löysin tänään minun omasta puhelimestani kuvan, jossa miehen naispuolinen työkaveri ottaa etukameralla kuvaa itsestään sänkyämme vasten. Kuvassa näkyy siis työkaverin naama ja sitten petaamatonta sänkyä. Mieheni ei ole siinä kuvassa. Kuva on todennäköisesti peräisin miehen työpaikan juhlien jatkoista, jotka järjestettiin meillä. Olin tuolloin ystäväni luona ja olin jättänyt työpuhelimeni kotiin, jolla kuva oli otettu. En tiedä, mitä ajatella ja miksi tuo nainen olisi ottanut tuollaisen kuvan minun työpuhelimella ja vielä sänkyä vasten. Näkeekö jostain, että milloin kuva on otettu tarkalleen? Mies ei tiedä, että olen nähnyt tälläisen kuvan ja tietääköhän edes koko kuvasta. Tulee mieleen, että mitä jos tuo nainen on halunnut näpäyttää minua jostain syystä ottamalla tuollaisen kuvan.

Kommentit (193)

Vierailija
41/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo! Miksi sulla olis sun miehen työkaverin numero?

Oisko siksi, että tunnen miehen toisen työkaverin, ketä antoi minulle tämän numeron. Ihan turha edelleenkin syytellä provoksi.

Vierailija
42/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin provo.

Huonosti vielä tehty...tsempatkaa edes!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan että mitä varten otti kuvan, sitten soita välittömästi miehelle ja kysy samaa ja katso täsmääkö selitykset

Vierailija
44/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt miehenikin on paikalla WhatsAppissa, samoin tuo nainen. Onpas erikoinen tilanne. Oon varma, että he nyt sopivat keskenään mitä kertovat. Voi herranjumala, taitaa tulla ero.

Vai onko tälle enää muuta selitystä...

- Ap

Vierailija
45/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy suoraan että mitä varten otti kuvan, sitten soita välittömästi miehelle ja kysy samaa ja katso täsmääkö selitykset

Nyt he ovat molemmat paikalla Whatsappissa eli sopivat varmaankin, mitä kertovat minulle.

- Ap

Vierailija
46/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita miehelle! Kuinka tyhmä oikein oot!

Vierailija
47/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt he ovat molemmat paikalla Whatsappissa eli sopivat varmaankin, mitä kertovat minulle.

- Ap

Siltä ikävästi vaikuttaa.. mut en ymmärrä miks se nainen on ylipäätään ottanu semmosen kuvan jos EI halua paljastua...? Pysy vahvana äläkä usko mitä sattuu!

Vierailija
48/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuta jo, oli niin huono, että vatipäisinkään ei enää viitsi sulle kommentoida. Toki voit laittaa vaikkapa "up" seuraavaksi...

Vierailija
49/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Odota ensin mitä nainen vastaa, tai sitten laita ryhmäkeskusteluun miehen ja työkaverin kanssa puhutte kolmisteen siitä kuvasta. Yritä pysyy pää kylmänä ja turhaa yli reakoit kun mitään varmaa ei ole vielä tapahtunut.

Vierailija
50/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provondeeroshan tässä.

Huuaano!

Vierailija
51/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin provo!! Mietitään hetki mitä tapahtuisi jos joku oikeasti olisi tässä tilanteessa: Kirjoitteli miehelle tiukkaa textiä/soittaisi.. Ei todellakaan kirjoitteli vauvapalstalle!!!

Vierailija
52/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovuta jo, oli niin huono, että vatipäisinkään ei enää viitsi sulle kommentoida. Toki voit laittaa vaikkapa "up" seuraavaksi...

Oon erittäin vatipää että kiinnostaa mitä tässä tapahtuu, ja sinisilmäinen haluan olla koska oon utelias.

Vierailija
53/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Siltä ikävästi vaikuttaa.. mut en ymmärrä miks se nainen on ylipäätään ottanu semmosen kuvan jos EI halua paljastua...? Pysy vahvana äläkä usko mitä sattuu!

Juu. Nyt nainen kommentoi, että luuli omaksi puhelimekseen, koska hänellä on samanlainen puhelin. Kävin sitten katsomassa facebookista ja kyllä hänelläkin on tämä sama puhelin. Eli tilanne selvitetty. Kiitos vinkeistä kaikille :)

- Ap

Vierailija
54/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin provo!! Mietitään hetki mitä tapahtuisi jos joku oikeasti olisi tässä tilanteessa: Kirjoitteli miehelle tiukkaa textiä/soittaisi.. Ei todellakaan kirjoitteli vauvapalstalle!!!

😔 Ilonpilaaja... Harvoin näitä draamoja tapahtuu omassa elämässä kiinnostaa tietää miten päin helvettiä muilla menee

Vierailija
55/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennän vielä, että hän oli ottanut peilistä itsestään kuvan niin, että puhelin näkyy ja siinä oli tämä puhelin. Ihan selvennän ettei provoksi huudella joka kommentin jälkeen.

- Ap

Vierailija
57/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Juu. Nyt nainen kommentoi, että luuli omaksi puhelimekseen, koska hänellä on samanlainen puhelin. Kävin sitten katsomassa facebookista ja kyllä hänelläkin on tämä sama puhelin. Eli tilanne selvitetty. Kiitos vinkeistä kaikille :)

- Ap

Tähänkö tämä sitten jäi? Löysit naisen fb:stä samanlaisen puhelimen kuin sulla mutta mistä sitten myöhemmin tiesi ei ollut oma puhelin eikä voinut jo silloin kertoa mitä oli tehnyt sun puhelimella?

Vierailija
58/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Luultavasti nainen on kuvitellut ottavansa miehelle yllärikuvan jonka mies sitten löytäisi puhelimestaan myöhemmin. Mutta kännykkä olikin sinun...

Vierailija
59/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin kysyä neuvoa vaan, että mitä te ajattelisitte. En myöskään halua antaa miehelle vainoharhaista kuvaa, joten ehkä oli parempi kysyä ensin ulkopuolisten mielipidettä. Mutta asia nyt selvisi jo. Onneksi en suoraan mennyt syyttämään mieheä pettämisestä.

- Ap

Vierailija
60/193 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.. Mistähän Facebookista näkee mikä puhelin hänellä on? Tää oli jo ihan vitun huono.

Niin kuin sanoin jo niin hän oli ottanut omakuvan peilin kautta itsestään missä näkyy selkeästi puhelin. Hyvää illanjatkoa vaan sulle :)

- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän