Apua! Pettääköhän mies?
Löysin tänään minun omasta puhelimestani kuvan, jossa miehen naispuolinen työkaveri ottaa etukameralla kuvaa itsestään sänkyämme vasten. Kuvassa näkyy siis työkaverin naama ja sitten petaamatonta sänkyä. Mieheni ei ole siinä kuvassa. Kuva on todennäköisesti peräisin miehen työpaikan juhlien jatkoista, jotka järjestettiin meillä. Olin tuolloin ystäväni luona ja olin jättänyt työpuhelimeni kotiin, jolla kuva oli otettu. En tiedä, mitä ajatella ja miksi tuo nainen olisi ottanut tuollaisen kuvan minun työpuhelimella ja vielä sänkyä vasten. Näkeekö jostain, että milloin kuva on otettu tarkalleen? Mies ei tiedä, että olen nähnyt tälläisen kuvan ja tietääköhän edes koko kuvasta. Tulee mieleen, että mitä jos tuo nainen on halunnut näpäyttää minua jostain syystä ottamalla tuollaisen kuvan.
Kommentit (193)
höpöhöpö ja parempaa onnea ens kertaan :D
Nainen laittoi äsken vielä viestiä ja kiitteli tarjoilusta ja pahoitteli sekaannusta puhelimista. Sitten hän mainitsi jotain, mikä kiinnitti huomioni, mutta en taida enää kertoa sitä täällä kun syytellään provoksi. Taidanpa mennä nyt nukkumaan ja laittaa miehen huomenna koville.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Tähän tarinaan en nyt ihan usko. Miksi muija ei ottanut mukaansa sun puhelinta jos kerran luuli omakseen.
Mun tutulla oli miehensä kanssa samanlaiset luurit. Elettiin vielä näppäinpuhelinaikaa jolloin ei monella ollut lukituskoodeja vain näppäinlukko. Nainen sitten kerran otti vahingossa miehensä puhelimen. Siellä olikin inteemejä viestejä jonkun naisen kanssa pitkältä ajalta.
Siihen päättyi tämä avioliitto.
Joo. Ei taida mies sittenkään olla viaton. Pikemminkin toiveajattelua oli tuo.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Nainen laittoi äsken vielä viestiä ja kiitteli tarjoilusta ja pahoitteli sekaannusta puhelimista. Sitten hän mainitsi jotain, mikä kiinnitti huomioni, mutta en taida enää kertoa sitä täällä kun syytellään provoksi. Taidanpa mennä nyt nukkumaan ja laittaa miehen huomenna koville.
- Ap
Mitä oli käynnyt?
Joo kerro Ap me halutaan uteliaisuudesta
En ymmärrä mitä tyydytystä nämä provojen kirjoittajat oikein saavat??? Mutta tämä mies pettää -idea on ilmeisesti se mikä toimii, koska näitä provoja on jatkuvasti.
Ooooo tämä on erinomainen porvoolainen 4/5. Yksi piste tulisi vielä lisää jos ap jaksaisi päivittää tarinaa useammin!
Mulla on varmaan kolmen eri kaverin naamakuvia mun puhelimessa, otettu just jossain bileissä kun oon ite ollut vessassa tms. Se on vaan hauska "läppä". Ihme provoilua ja skitsoilua taas herran jestas ":D"
Te jotka hoette tämä on provoa, niin onko teidän elämässä ollut paljon draamaa kun "tiedätte" mitä tässä tapahtuu?
Tämä koskee teitä jotka hoette tätä jatkuvasti.
Mutta miksi sänky oli petaamatta?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä tyydytystä nämä provojen kirjoittajat oikein saavat??? Mutta tämä mies pettää -idea on ilmeisesti se mikä toimii, koska näitä provoja on jatkuvasti.
Ilmeisesti sulle on tuttua tämä pettäminen ja elämässä tapahtunut draamoja onko omaa henkilökohtaisia kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi usein sänky on petaamatta ehkä ei ole jaksettu pedata 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi usein sänky on petaamatta ehkä ei ole jaksettu pedata 🤔
Luultavasti aika moni petaisi sen pedin ennen illanistujaisia/juhlia, vaikka arkena jäisikin miten sattuu.
En itse uskoisi vahingoksi moista puhelinkämmiä, tai korkeintaan niin että tarkoitis oli tosiaan jättää miehelle mukava ylläri iltojen ratoks.
En saanut nukuttua, niin piti tulla tänne päivittelemään tilannetta. Viestissä nainen siis kiitteli tarjoiluista ja pahoitteli puhelinsekaannusta ja sen jälkeen hän kiitti, että sai lainata suihkua. " Ja ainiin kiitos, että sain lainata suihkua " luki viestissä tarkalleen. En tiedä yhtään mitä ajatella, olen ihan shokissa. Miksi petaamaton sänky, miksi hänen piti käyttää suihkuamme. Pian varmaan mies kertoo, että naisen päälle kaatui kastikkeet ja piti käydä suihkussa. Ärsyttävää vihjailua tuolta naikkoselta. Laitoin nyt miehelle suoraan viestiä, että miksi tämä kyseinen nainen kävi meillä suihkussa. Toivottavasti herra kerkeää kiireiltään vastaamaan.
- Ap
Tähän tarinaan en nyt ihan usko. Miksi muija ei ottanut mukaansa sun puhelinta jos kerran luuli omakseen.
Mun tutulla oli miehensä kanssa samanlaiset luurit. Elettiin vielä näppäinpuhelinaikaa jolloin ei monella ollut lukituskoodeja vain näppäinlukko. Nainen sitten kerran otti vahingossa miehensä puhelimen. Siellä olikin inteemejä viestejä jonkun naisen kanssa pitkältä ajalta.
Siihen päättyi tämä avioliitto.