Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
221/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiätkö että joka kerta kun ollaan törmätty, oon tiennyt sen?

En vaan oo voinut estää sitä, koska ne on ollut tilanteita joissa on ollut pakko kulkea juuri silloin paikkaan X, mutta reittiä olisin voinut muuttaa.

Se vaan, kun en koskaan tiedä tarkkaa paikkaa, niin ei auta reittejä muutella.

Joutuu vaan kulkemaan tietäen, että jossain kohti niin käy enkä voi sille mitään.

Enää ei ole tullut sellaisia.

Vierailija
222/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oletko tulossa meille? Haluan sut lähelleni. Laitoin viestin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siis kevät...

Tuuli ei tuule mutta sade vielä jaksaa..

Vierailija
224/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ollut ihastunut muhun, mutta miksi säkin oot silti käynyt täällä näin pitkään? Mitkä toistemme viestit me tunnistettiin oikein ja mitkä väärin? Mistä tunnistit mun viestit? Miks tää pulpahtaa pintaan aina uudestaan? Mikä se yöllinen juttu oli? Mitä sitten kun tää ketju loppuu? Oonko sun mielestä oikeesti hullu?

Vierailija
225/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ollut ihastunut muhun, mutta miksi säkin oot silti käynyt täällä näin pitkään? Mitkä toistemme viestit me tunnistettiin oikein ja mitkä väärin? Mistä tunnistit mun viestit? Miks tää pulpahtaa pintaan aina uudestaan? Mikä se yöllinen juttu oli? Mitä sitten kun tää ketju loppuu? Oonko sun mielestä oikeesti hullu?

Sano mikä yöllinen juttu, ja vastaan, jokaiseen kysymykseen, tosin vähän viiveellä olosuhteiden pakosta.

Vierailija
226/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos olinkin?

Mitä jos sinä tulkitsit minua väärin? Ehkä minä vain jarruttelin ja pidin tietoisesti etäisyyttä?

Kirjoitustyylisi on aika uniikki.

Fantasiaa?

Elämä jatkuu, kunnes se loppuu.

Kyllä, mutta hyvällä tavalla.

Vierailija
227/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos...

Ehkä vielä joskus...vahingossa...ikuisesti...mahdollisesti..

Voi olla...

Vierailija
228/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaakse, että törmätään? Mua ei:)

Vierailija
229/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, tää ketju ei kuollutkaan viikko sitten vaikka uhkaavasti siltä vaikutti, kun viestien määrä hiipui.

Mulla ja mun mielessä pyörivällä henkilöllä taitais olla molemmilla sen verran huono näkö ettei edes tunnistettais toisiamme vaikka törmättäiskin. Paitsi jos ihan konkreettisesti törmätään, tömps! Ei haittais yhtään, voisin silitellä mahdolliset kuhmut pois...Kunpa törmättäiskin...

Vierailija
230/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siis kevät...

Tuuli ei tuule mutta sade vielä jaksaa..

Konkurssin koin en haluu enää maksaa

Vierailija
231/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on kyllä pahentanut kaikkea, kun ei tiedä kuka tänne kirjoittaa (vaikka tiedostaakin, että tuskin kukaan tuttu) ja näkee yhtäläisyyksiä joissain teksteissä, joista tulee sitten paha mieli ja alkaa vaan v*tuttaan koko ihminen ihan täysin jne.

Myös unohtamisen kannalta tuhoisaa hillua täällä lueskelemassa ja kirjottelemassa kaikkea paskaa.

Toisaalta ei kyl voi oikein muuallekaan vuodattaa, kun ei viitsi ystäviä kuormittaa näillä.

Enpä olisi koskaan ajautunut tähän ketjuun enkä ylipäätään tavannut sitä ihmistä.

Vierailija
232/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko saada ne sun kengät muistoksi? 😬

Vierailija
233/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle koulunkäynninohjaajalle<3

Vierailija
234/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan oo voinut estää sitä, koska ne on ollut tilanteita joissa on ollut pakko kulkea juuri silloin paikkaan X, mutta reittiä olisin voinut muuttaa.

Joutuu vaan kulkemaan tietäen, että jossain kohti niin käy enkä voi sille mitään.

Miten sen törmäyksen etukäteen voi tietää?

Vierailija
235/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on kyllä pahentanut kaikkea, kun ei tiedä kuka tänne kirjoittaa (vaikka tiedostaakin, että tuskin kukaan tuttu) ja näkee yhtäläisyyksiä joissain teksteissä, joista tulee sitten paha mieli ja alkaa vaan v*tuttaan koko ihminen ihan täysin jne.

Myös unohtamisen kannalta tuhoisaa hillua täällä lueskelemassa ja kirjottelemassa kaikkea paskaa.

Toisaalta ei kyl voi oikein muuallekaan vuodattaa, kun ei viitsi ystäviä kuormittaa näillä.

Enpä olisi koskaan ajautunut tähän ketjuun enkä ylipäätään tavannut sitä ihmistä.

Vissiin uskot sitten vain kaikkien ilkeiden viestien olevan häneltä kun alkaa v*ituttaan ja tulee paha mieli? Miksi näin? Miksi uskot hänen kirjoittavan negatiiviset viestit?

Vierailija
236/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sähkärin. 

Vierailija
237/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen törmäyksen etukäteen voi tietää?

Se vaan tulee päähän "viestinä".

Vierailija
238/8206 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisinko saada ne sun kengät muistoksi? 😬

Tiesin heti sut kenkäfriikiksi.

Mitkä kengät? 

Vierailija
239/8206 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vissiin uskot sitten vain kaikkien ilkeiden viestien olevan häneltä kun alkaa v*ituttaan ja tulee paha mieli? Miksi näin? Miksi uskot hänen kirjoittavan negatiiviset viestit?

Siis en usko minkään viestin olevan häneltä, mutta usein kaikesta inhottavasta tulee vaan mieleen, että niin, Se kirjoittaisi varmasti myös juuri noin, Se ajattelee varmasti myös juuri noin jne.

Sitten tulee vaan paha olo ja sellanen "tulispa joku vaan ja ampuis ku oon niin tyhmä ja ällöttävä"-olo.

Uskon hänen ajattelevan minusta pitkälti negatiivisesti, jos nyt ylipäätään edes muistaa mun olemassaoloa.

Ja on sillä syytäkin ajatella negatiivisesti.

Vierailija
240/8206 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M se oli syleily eikä halaus. Kaipaan.

Pahoitteluni halauksen eskaloitumisesta ;)

Ja jotta tiedät että kyseessä on oikean henkilön pahoittelu, niin tapasimme paikassa Kt ja ilta päättyi paikkaan K, ja tuolla välillä alunperin mukanani ollut kaveri katosi ;)

Ketju on lukittu.