Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
1561/8206 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan olla syypää siihen ettet uskalla enää mihinkään someen päivittää julkisesti mitään. Anteeksi.

Uskalla? En halua. Eikä minulla ole muunkaanlaisia (ei-julkisia) päivityksiä. Mieliala on niin huono.

Miksi sun mieliala on huono? :(

En käy asiaa tässä tai muuallakaan avaamaan. Enkä varsinkaan somessa. Tänäänkin olen teeskennellyt iloista puhelimessa äidille ja parille kaverille. En ala teeskentelemään vielä somessakin.

Mutta en varmasti ole se henkilö, joka epäilee jonkun ällöävän häntä. Tuskin muuten ällöää. Se on sun mielikuvitusta. Vai onko osoittanut käytöksellään tai sanoillaan muuta?

Ei ole osoittanut muuten kuin pysytteli hieman etäällä silloin kun vielä nähtiin ja toivoi selvästi etten keskustelisi hänen kanssaan. Tosin hän onkin aina kaikille ystävällinen. Voisinpa jotenkin piristää sua, kuka sitten oletkin.

Kiitos, mutta se ei ole mahdollista.

No sitten toivon että universumi tuo elämääsi asioita, jotka muuttavat huonon mielialasi hyväksi mahdollisimman pian.

En usko tuollaiseen, mutta kiitos.

Usko tai älä mutta universumi voi tuoda eteesi onnea juuri silloin kun vähiten sitä odotat.

Joku on lukenut Salaisuutta. Luin kaikki Rhonda Byrnet, elin sen mukaan vuoden, mikään ei muuttunut paitsi huonompaan suuntaan. Ei universumi tuo meille mitään. Se vain on.

En ole se kelle vastasit, mutta en myöskään usko tuohon universumi-juttuun.

Mä olen kuullut tuosta kirjasta mutta mun kokemukseni ei perustu siihen vaan oikeaan elämään. Joskus kun on todella heikko niin vet ää puoleensa ihmisiä.

Ihmiset hylkää sut kun oot tosi heikko.

Ohis

Saa alapeukuttaa, mutta näin se menee. Kuka ei sitä usko, ei ole sellaista heikkoutta kokenut. Silloin jää todella, todella yksin.

Toivottavasti ette joudu sitä kokemaankaan, koska se hylätyksi tulemisen tunne pahimmalla hetkellä on musertava, ja tappaa ne heikoimmat, tavalla tai toisella. Eikä siitä toivu koskaOhis

Ihminen on ihmiselle susi.

Ohis

Vierailija
1562/8206 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan olla syypää siihen ettet uskalla enää mihinkään someen päivittää julkisesti mitään. Anteeksi.

Uskalla? En halua. Eikä minulla ole muunkaanlaisia (ei-julkisia) päivityksiä. Mieliala on niin huono.

En käy asiaa tässä tai muuallakaan avaamaan. Enkä varsinkaan somessa. Tänäänkin olen teeskennellyt iloista puhelimessa äidille ja parille kaverille. En ala teeskentelemään vielä somessakin.

Mutta en varmasti ole se henkilö, joka epäilee jonkun ällöävän häntä. Tuskin muuten ällöää. Se on sun mielikuvitusta. Vai onko osoittanut käytöksellään tai sanoillaan muuta?

Ei ole osoittanut muuten kuin pysytteli hieman etäällä silloin kun vielä nähtiin ja toivoi selvästi etten keskustelisi hänen kanssaan. Tosin hän onkin aina kaikille ystävällinen. Voisinpa jotenkin piristää sua, kuka sitten oletkin.

No sitten toivon että universumi tuo elämääsi asioita, jotka muuttavat huonon mielialasi hyväksi mahdollisimman pian.

Usko tai älä mutta universumi voi tuoda eteesi onnea juuri silloin kun vähiten sitä odotat.

Joku on lukenut Salaisuutta. Luin kaikki Rhonda Byrnet, elin sen mukaan vuoden, mikään ei muuttunut paitsi huonompaan suuntaan. Ei universumi tuo meille mitään. Se vain on.

Mä olen kuullut tuosta kirjasta mutta mun kokemukseni ei perustu siihen vaan oikeaan elämään. Joskus kun on todella heikko niin vet ää puoleensa ihmisiä.

Ohis

Väärin.

Silloin kun sä oot heikko JA uskallat näyttää sen, läheiset (ja tuntemattomatkin) tulee ja sulkee sut syliin, kantaa niin kauan ku annat kantaa.

Avain on avoimuus, ei heikkous itsessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/8206 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Saa alapeukuttaa, mutta näin se menee. Kuka ei sitä usko, ei ole sellaista heikkoutta kokenut. Silloin jää todella, todella yksin.

Toivottavasti ette joudu sitä kokemaankaan, koska se hylätyksi tulemisen tunne pahimmalla hetkellä on musertava, ja tappaa ne heikoimmat, tavalla tai toisella. Eikä siitä toivu koskaOhis

Ihminen on ihmiselle susi.

Ohis

*koskaan

1564/8206 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja Anne Koskelalle, asuu Siilinjärvellä ja on erityisopettajana Siilinlahden koululla. Olet ollut aina tieni valo ja oppityttö. Opastit minut eteenpäin elämässäni, kiitos sinulle.

Vierailija
1565/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää nimipäivää :*

Välttelen ihmistenilmoja tämän kesän. Toivon törmääväni suhun syksyllä usein.. kaipaan katsettas. Vaikka se saa mun veneen keikkumaan ja elämän raiteiltaan.

Vierailija
1566/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua yhä. ❤ Hyvää Juhannusta!

Samoin. Mulla on mieletön ikävä sua.❤

Vierailija
1567/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää juhannusta ❤ Aika monena juhannuksena olen sinua ajatellut. Onneksi aina vaan vähemmän ehkäpä seuraavana juhannuksena en enää ollenkaan.

Vierailija
1568/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut mielessä. Kyllä tässä pärjäillään vaikka hammasta purren. Ehkä aavistat, mutta en voi ottaa riskiä.

Vierailija
1569/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää nimipäivää :*

Välttelen ihmistenilmoja tämän kesän. Toivon törmääväni suhun syksyllä usein.. kaipaan katsettas. Vaikka se saa mun veneen keikkumaan ja elämän raiteiltaan.

Toivon ihan samaa..

Vierailija
1570/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepukasta juhannusta! ;)

Vierailija
1571/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut mielessä. Kyllä tässä pärjäillään vaikka hammasta purren. Ehkä aavistat, mutta en voi ottaa riskiä.

Miksi et voi ottaa riskiä? Mitä pelkäät?

Vierailija
1572/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tää on?

Vierailija
1573/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle miehelle hyvää Juhannusta saareen. Toivottavasti on ollut hyvä ilma siellä! <3

Vierailija
1574/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miksi riski. Mutta jotkut ihmiset kuuluu toistensa elämiin jollain tavalla, sen vaan tuntee. En tahdo hajoittaa mitään sulta ja päinvastoin

Vierailija
1575/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tulee se päivä, kun saan viereesi jäädä❤rakastan.

Siihen/meihin uskon ja luotan.

Vierailija
1576/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekiskö mieli? ;)

Vierailija
1577/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miksi riski. Mutta jotkut ihmiset kuuluu toistensa elämiin jollain tavalla, sen vaan tuntee. En tahdo hajoittaa mitään sulta ja päinvastoin

Mulla ei ole sikäli mitään, mitä hän voisi hajoittaa. Toiseen suuntaan en tiedä.

Vierailija
1578/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tää on?

Yhdelle miehelle vaan. En yleensä kirjoittele tänne, mutta nyt. Ihan hyvä mulla nytkin on, mutta välillä hän mielessä.

Vierailija
1579/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekiskö mieli? ;)

Mistä arvasit? ;)

Vierailija
1580/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä oli jatkunut eilen keskustelu tuosta mun "...universumi tuo elämääsi asioita…" -viestistä. En ole lukenut yhtään Rhonda Byrnen kirjaa, enkä tutustunut hänen ajatuksiinsa. Yhtä hyvin olisin kai voinut kirjoittaa, että "toivottavasti jumala tuo elämääsi asioita…" mutta sitten se olisi aiheuttanut ihmisissä ärsyyntymistä, kuten kaikki jumala-jutut yleensä. Olisin vaikuttanut uskovaiselta, enkä koe olevani uskovainen. Olen vain alle kouluikäisestä asti ollut sitä mieltä että on muutakin kuin tämä konkreettinen maailma jossa me elämme. Joku korkeampi voima, sielut eivät koskaan kuole yms. Ajatukseni eivät sovi mihinkään uskontoon, enkä ikinä tosielämässä tuo aktiivisesti niitä esiin. Enkä halua alkaa näistä asioista täälläkään väittelemään, jokainen saa uskoa mihin haluaa. Unohtakaa koko juttu. Ei ollut kuitenkaan tarkoitus aiheuttaa lisää pahaa mieltä, vaan tuoda toivoa, kun en pystynyt muutenkaan auttamaan.

Ja mitä tuohon tulee että heikot jää yksin, niin voihan se olla joissain tapauksissa tottakin, ihmisistä voi olla pelottavaa kohdata toisten oneglmia ja toinen heikkona. Mutta kaikki ei suinkaan koe näin, vaan haluavat auttaa heille tärkeitä ihmisiä. Itsekin olen kuunnellut usein toisten ihmisten murheita ja haluan että minulle tärkeät ihmiset voivat kokea että minulle voi puhua mistä vain, luottamuksella. Uskon että moni muu kokee samoin.

t. se alkuperäinen universumin tuomista asioista puhunut, joka kirjoitti tänne viimeksi torstaina (eli en ole kirjoittanut eilen yhtään viestiä, vaikka joku niin näytti olettavan.)

Ketju on lukittu.