Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
1581/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suureen sydämeen mahtuu enemmän naisia kuin pieneen.

Varmasti niin, mutta sinun on valittava, ja silloin se toinen nainen, joka vaikka kuinka olisi sinun "suuressa sydämessä" ei tunne siitä mitään. Tietysti jos pidät eurooppalaiseen tyyliin rakastajatarta, hän kokee siitä lämmöstä jotakin, muuten ei mitään.

Moniavioisuus tai vapaa suhde nekin vaihtoehtoja. Muuten minä voin pitää sydämessäni vaikka naapurin pupua, ja mitä sitten? Ruokinko minä sitä porkkanoilla? En. Silitänkö sen korvia? En. Yhtä tyhjän kanssa tuommoinen. Itselle saattaa tulla parempi mieli. On minullakin sydämessä vaikka mitä, mutta jos sillä ei ole mitään konkreettista ilmaisua, se on yksi ja sama. Eikä se tee sun sydämestä sen suurempaa, kertoo vain, että et pysty valitsemaan. Jos taas pystyt, se toinen EI ole sinun sydämessäsi.

Nimim.

Kokemusta on

Ei minun sydäntä ole kukaan suureksi väittänyt.

Eli pieni sydän ja vain yksi nainen mahtuu? Ok. Kannattaa vähän hioa tuota ilmaisua. Ihan sen naisenkin takia.

Enpä siitä tiedä, mutta suureen mahtuu monta.

Minä en ysko, että kyse on sydämen suuruudesta. Ehkä suurista haluista, viriliteetistä, tms. Tai sitten ne on tyyliin vaimo, sisko, äiti, tytär (jo naiseksi kasvanut).

Sun listasta unohtui matala moraali.

Vierailija
1582/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin sitä mitä sanoin.

Rakastan sua aina. 💙

Ikävä ja suru vievät välillä kaikki voimat ja elämänhalun, mutta tiedän, että olet siellä jossakin. Ehkä joskus ajattelet minua. Toivon, että hyvällä. Jälkiviisaana toki olisin voinut tehdä joitakin asioita toisin, mutta sitten en kuitenkaan. Ja niitä parhaita ja kauneimpia hetkiä en vaihtaisi koskaan pois.

Ikävöin, suren, itken, mutta mitään en kadu. 💔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti niin, mutta sinun on valittava, ja silloin se toinen nainen, joka vaikka kuinka olisi sinun "suuressa sydämessä" ei tunne siitä mitään. Tietysti jos pidät eurooppalaiseen tyyliin rakastajatarta, hän kokee siitä lämmöstä jotakin, muuten ei mitään.

Moniavioisuus tai vapaa suhde nekin vaihtoehtoja. Muuten minä voin pitää sydämessäni vaikka naapurin pupua, ja mitä sitten? Ruokinko minä sitä porkkanoilla? En. Silitänkö sen korvia? En. Yhtä tyhjän kanssa tuommoinen. Itselle saattaa tulla parempi mieli. On minullakin sydämessä vaikka mitä, mutta jos sillä ei ole mitään konkreettista ilmaisua, se on yksi ja sama. Eikä se tee sun sydämestä sen suurempaa, kertoo vain, että et pysty valitsemaan. Jos taas pystyt, se toinen EI ole sinun sydämessäsi.

Nimim.

Kokemusta on

Eli pieni sydän ja vain yksi nainen mahtuu? Ok. Kannattaa vähän hioa tuota ilmaisua. Ihan sen naisenkin takia.

Minä en ysko, että kyse on sydämen suuruudesta. Ehkä suurista haluista, viriliteetistä, tms. Tai sitten ne on tyyliin vaimo, sisko, äiti, tytär (jo naiseksi kasvanut).

Sun listasta unohtui matala moraali.

En ole moralisti enkä usko esim. avioliittoon. Minusta se on auttamattoman vanhentunut instituutio.

Vierailija
1584/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläpä oli jatkunut eilen keskustelu tuosta mun "...universumi tuo elämääsi asioita…" -viestistä. En ole lukenut yhtään Rhonda Byrnen kirjaa, enkä tutustunut hänen ajatuksiinsa. Yhtä hyvin olisin kai voinut kirjoittaa, että "toivottavasti jumala tuo elämääsi asioita…" mutta sitten se olisi aiheuttanut ihmisissä ärsyyntymistä, kuten kaikki jumala-jutut yleensä. Olisin vaikuttanut uskovaiselta, enkä koe olevani uskovainen. Olen vain alle kouluikäisestä asti ollut sitä mieltä että on muutakin kuin tämä konkreettinen maailma jossa me elämme. Joku korkeampi voima, sielut eivät koskaan kuole yms. Ajatukseni eivät sovi mihinkään uskontoon, enkä ikinä tosielämässä tuo aktiivisesti niitä esiin. Enkä halua alkaa näistä asioista täälläkään väittelemään, jokainen saa uskoa mihin haluaa. Unohtakaa koko juttu. Ei ollut kuitenkaan tarkoitus aiheuttaa lisää pahaa mieltä, vaan tuoda toivoa, kun en pystynyt muutenkaan auttamaan.

Ja mitä tuohon tulee että heikot jää yksin, niin voihan se olla joissain tapauksissa tottakin, ihmisistä voi olla pelottavaa kohdata toisten oneglmia ja toinen heikkona. Mutta kaikki ei suinkaan koe näin, vaan haluavat auttaa heille tärkeitä ihmisiä. Itsekin olen kuunnellut usein toisten ihmisten murheita ja haluan että minulle tärkeät ihmiset voivat kokea että minulle voi puhua mistä vain, luottamuksella. Uskon että moni muu kokee samoin.

t. se alkuperäinen universumin tuomista asioista puhunut, joka kirjoitti tänne viimeksi torstaina (eli en ole kirjoittanut eilen yhtään viestiä, vaikka joku niin näytti olettavan.)

Eikö voi sanoa, että elämääsi tulee hyviä asioita tai onnea tai jotakin? Ilman minkään universumin tms. vaikutusta. Jumala-asioihin en ota kantaa.

Tuo universumi ja the law of attraction - vetovoiman laki - on vaan sellaista hampaat irvessä positiivisuutta, ja jos et kykene siihen, oma vika, että elämä on kurjaa.

Olen lukenut kaikki Byrnen kirjat. Sikäli ei ole ihme, että universumin lahjat tuovat aina ne mieleen, koska se on niitten kirjojen ydin. Ei toiminut minun kohdalla, vaikka sitkeästi yritin. Nyt pidän sitä humpuukina, mutta hyvä jos jollekin on apua tästä universumista.

En ole itse osallistunut tähän universumi-keskusteluun, mutta halusin kommentoida. Tarkoituksesi oli varmasti hyvä, lohduttaa jotakin surullista kirjoittajaa. Kyllä kai hän sua kiittikin, jos en muista väärin. Täällä vaan kirjottelee niin sekslainen srk, ja keskustelut jatkuvat toisilla ihmisillä ja muuttuvat joksikin muuksi. Ei kannata ottaa itseensä noista.

Vierailija
1585/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläpä oli jatkunut eilen keskustelu tuosta mun "...universumi tuo elämääsi asioita…" -viestistä. En ole lukenut yhtään Rhonda Byrnen kirjaa, enkä tutustunut hänen ajatuksiinsa. Yhtä hyvin olisin kai voinut kirjoittaa, että "toivottavasti jumala tuo elämääsi asioita…" mutta sitten se olisi aiheuttanut ihmisissä ärsyyntymistä, kuten kaikki jumala-jutut yleensä. Olisin vaikuttanut uskovaiselta, enkä koe olevani uskovainen. Olen vain alle kouluikäisestä asti ollut sitä mieltä että on muutakin kuin tämä konkreettinen maailma jossa me elämme. Joku korkeampi voima, sielut eivät koskaan kuole yms. Ajatukseni eivät sovi mihinkään uskontoon, enkä ikinä tosielämässä tuo aktiivisesti niitä esiin. Enkä halua alkaa näistä asioista täälläkään väittelemään, jokainen saa uskoa mihin haluaa. Unohtakaa koko juttu. Ei ollut kuitenkaan tarkoitus aiheuttaa lisää pahaa mieltä, vaan tuoda toivoa, kun en pystynyt muutenkaan auttamaan.

Ja mitä tuohon tulee että heikot jää yksin, niin voihan se olla joissain tapauksissa tottakin, ihmisistä voi olla pelottavaa kohdata toisten oneglmia ja toinen heikkona. Mutta kaikki ei suinkaan koe näin, vaan haluavat auttaa heille tärkeitä ihmisiä. Itsekin olen kuunnellut usein toisten ihmisten murheita ja haluan että minulle tärkeät ihmiset voivat kokea että minulle voi puhua mistä vain, luottamuksella. Uskon että moni muu kokee samoin.

t. se alkuperäinen universumin tuomista asioista puhunut, joka kirjoitti tänne viimeksi torstaina (eli en ole kirjoittanut eilen yhtään viestiä, vaikka joku niin näytti olettavan.)

Eikö voi sanoa, että elämääsi tulee hyviä asioita tai onnea tai jotakin? Ilman minkään universumin tms. vaikutusta. Jumala-asioihin en ota kantaa.

Tuo universumi ja the law of attraction - vetovoiman laki - on vaan sellaista hampaat irvessä positiivisuutta, ja jos et kykene siihen, oma vika, että elämä on kurjaa.

Olen lukenut kaikki Byrnen kirjat. Sikäli ei ole ihme, että universumin lahjat tuovat aina ne mieleen, koska se on niitten kirjojen ydin. Ei toiminut minun kohdalla, vaikka sitkeästi yritin. Nyt pidän sitä humpuukina, mutta hyvä jos jollekin on apua tästä universumista.

En ole itse osallistunut tähän universumi-keskusteluun, mutta halusin kommentoida. Tarkoituksesi oli varmasti hyvä, lohduttaa jotakin surullista kirjoittajaa. Kyllä kai hän sua kiittikin, jos en muista väärin. Täällä vaan kirjottelee niin sekslainen srk, ja keskustelut jatkuvat toisilla ihmisillä ja muuttuvat joksikin muuksi. Ei kannata ottaa itseensä noista.

Siis *sekalainen, vaikka kai siinä seksiäkin on mukana tai ainakin jotakin eroottista kaipuuta välillä.

Vierailija
1586/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis *sekalainen, vaikka kai siinä seksiäkin on mukana tai ainakin jotakin eroottista kaipuuta välillä.

sekslainen seurakunta, hauskaa juhannusta sinulle :D

Vierailija
1587/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin sitä mitä sanoin.

Rakastan sua aina. 💙

Ikävä ja suru vievät välillä kaikki voimat ja elämänhalun, mutta tiedän, että olet siellä jossakin. Ehkä joskus ajattelet minua. Toivon, että hyvällä. Jälkiviisaana toki olisin voinut tehdä joitakin asioita toisin, mutta sitten en kuitenkaan. Ja niitä parhaita ja kauneimpia hetkiä en vaihtaisi koskaan pois.

Ikävöin, suren, itken, mutta mitään en kadu. 💔

Kenelle tämä on? Menee ihan hukkaan täällä. Surullista.

Vierailija
1588/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekiskö mieli? ;)

Mistä arvasit? ;)

Hm... Arvasin vaan. :)

Vierailija
1589/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kertoa pari juttua: Kävin eilen ja tänään tämän kylän kirjakaupoissa. Kaksi eri ketjua, neljä eri kauppaa lähellä toisiaan. Kummankin ketjun kaupoissa myynnissä oikeastaan samat kirjat ja muut tavarat. :D Etsin tiettyjä kirjoja jotka löytyivät toisen ketjun nettisivuilta. Kun menin kauppaan, siellä ei ollut koko aihepiiristä mitään. :O Tein kaksi ihan hukkareissua! :I

Vierailija
1590/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin äsken lenkiltä. Kävin vaeltamassa yhdellä vuorella. Tehokasta liikuntaa. <3

Vierailija
1591/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kertoa pari juttua: Kävin eilen ja tänään tämän kylän kirjakaupoissa. Kaksi eri ketjua, neljä eri kauppaa lähellä toisiaan. Kummankin ketjun kaupoissa myynnissä oikeastaan samat kirjat ja muut tavarat. :D Etsin tiettyjä kirjoja jotka löytyivät toisen ketjun nettisivuilta. Kun menin kauppaan, siellä ei ollut koko aihepiiristä mitään. :O Tein kaksi ihan hukkareissua! :I

Lähetä terveisesi kaipaamallesi...

Vierailija
1592/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekiskö mieli? ;)

Mistä arvasit? ;)

Tunsitkohan jossain jotakin......

Vierailija
1593/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä terveisesi kaipaamallesi...

Ai niin: Terveisiä Hamsulle! <3

Vierailija
1594/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieleni minun koittaa(soittaa) mies! <3

Vierailija
1595/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow! 

Vierailija
1596/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekiskö mieli? ;)

Mistä arvasit? ;)

Tunsitkohan jossain jotakin......

Ai niinku missä? 

Vierailija
1597/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin äsken lenkiltä. Kävin vaeltamassa yhdellä vuorella. Tehokasta liikuntaa. <3

Huomenna taas. <3

Vierailija
1598/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia! E:lle <3ja kiitos viimeisestä kerrasta..pian tavataan

Vierailija
1599/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimim.

Kokemusta on

*usko

Suomi on erittäin perhekeskeinen yhteiskunta. Ehkä jonkun naisen - bi, lesbo - sydämeen voi mahtua monta naista, tai miehen, jolla on monta siskoa tai useita aikuisia tyttäriä. Muut ovat pelkkiä potentiaalisia panoja.

Anteeksi, mutta millähän tavalla Suomi on _erittäin perhekeskeinen_ yhteiskunta?

Vanhukset tungetaan laitoksiin ja vanhemmat hoitavat ja kasvattavat yksin lapsiaan = perhekeskeistä?

Vanhukset on pakko tunkea laitoksiin, kun lähempänä keski-ikää ensimmäisen lapsensa saavat "perhekeskeiset" suomalaiset eivät (ymmärrettävästi) jaksa hoitaa samaan aikaan pieniä lapsia, vaivalla rakennettua uraa ja ikääntyviä vanhempiaan, joista moni on jo kauan ennen vanhempien vanhuutta etääntynyt.

Perhekeskeiset suomalaiset viettävät viikonloppuja vanhempiensa, isovanhempiensa, sisarustensa ja serkkujensa kanssa, eikö?

Jouluna möhistään koko suvun voimin mökillä tai isoimman talon omaavan sukulaisen luona viikko putkeen?

Juuri synnyttäneelle äidille viedään synnytyksestä seuraavat viikot valmista ruokaa, siivotaan ja annetaan äidin vain olla tekemättä mitään?

Isovanhemmat käyvät säännöllisesti lastenlasten kanssa matkoilla, mökillä jne. ja mummolat ovat lapsille "toinen koti"?

Nuorta pariskuntaa lapsineen tuetaan taloudellisesti ja fyysisesti?

Mua ihan oikeasti kiinnostaa mihin perustat väitteesi Suomesta "erittäin perhekeskeisenä" yhteiskuntana?

Vai pidätkö perhekeskeisyytenä sitä, kun "yksiavioisten" sarjamonogamistien luvatussa maassa, rakkaassa Suomessamme erotaan ja rikotaan perheet kun löydetään joku uusi jonka kanssa harjoittaa "yksiavioisuutta" tai "kasvetaan erilleen" ym. egoistista p*skaa?

Ja etkö pidä moniavioisia perheitä perheinä ollenkaan?

Aidosti kiinnostaa, missä kohti suomalaista _valtakulttuuria_ joku näkee jotain perhearvoja ja perhekeskeisyyttä?

Vierailija
1600/8206 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita unia! E:lle <3ja kiitos viimeisestä kerrasta..pian tavataan

Keneltä nämä terkut? :)

Ketju on lukittu.