Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
No en karta. En vaan oo tänään ehtinyt.
Ehkä kartan ehkä en.
taidan vihdoin viimein päästää irti menneestä elämästä.
Katse kohti uutta,tulevaa,mukavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot ihana muttet varmaan ikinä mun oma. Ja sekin lienee ok. Toivottavasti ei oo outoo kun nähdään.
Ei meillä outoa ole mutta noloa koska paljastun heti.
Paljastut miltä osin?
Tuota noin. Tarkoitin lähinnä tunnemaailman juttuja. On siinä se toinenkin vaara tietysti.
Ai että alkaa vähän nöpöttää, tai jos olet nainen niin tulee märkä pläntti?[/quote
En nyt lähtis noin tarkkaan kuvailuun.
Miten ne tunnemaailman jutut sitten näkyy?
Tunnen vain olevani täysin luettavissa hänen seurassaan. Naamasta kaikki näkyy varmaan sekunnin sadasosassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot ihana muttet varmaan ikinä mun oma. Ja sekin lienee ok. Toivottavasti ei oo outoo kun nähdään.
Paljastut miltä osin?
Tuota noin. Tarkoitin lähinnä tunnemaailman juttuja. On siinä se toinenkin vaara tietysti.
Ai että alkaa vähän nöpöttää, tai jos olet nainen niin tulee märkä pläntti?[/quote
Tunnen vain olevani täysin luettavissa hänen seurassaan. Naamasta kaikki näkyy varmaan sekunnin sadasosassa.
Eikö se ole hyvä asia? Jos haluat päätyä yhteen ihastuksesi kanssa etkä aio vaan haaveilla, niin eikö kannata antaa tunteiden myös näkyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastut miltä osin?
Eikö se ole hyvä asia? Jos haluat päätyä yhteen ihastuksesi kanssa etkä aio vaan haaveilla, niin eikö kannata antaa tunteiden myös näkyä?
Totta sekin ettei peittelyllä saavuta mitään. Se vain on noloa kun se tilanne missä nähdään ei ole sitä varten. Ja muutenkaan ei olla päätymässä yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Sä kartat mua?
Niin kartan, en halua kohdata sua enää. Ällötät.
Vierailija kirjoitti:
Who is D?
Can you keep a secret? It's actually a pun.
Enemmän kuin mitään muuta toivoisin että me voitais jonain päivänä olla yhdessä ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastut miltä osin?
Totta sekin ettei peittelyllä saavuta mitään. Se vain on noloa kun se tilanne missä nähdään ei ole sitä varten. Ja muutenkaan ei olla päätymässä yhteen.
Ei sellaista tilannetta olekaan missä et voi antaa tunteidesi näkyä! Et voi tietää varmasti oletteko vielä joskus päätymässä yhteen vai ette..
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kuin mitään muuta toivoisin että me voitais jonain päivänä olla yhdessä ihan oikeasti.
Ei se toivomalla tapahdu.
Mietin taas, että otanko yhteyttä.
En nyt, mutta joskus myöhemmin..heinäkuussa tai elokuussa.
Tai vuoden päästä. Ens vuoden heinäkuussa.
Vierailija kirjoitti:
Tai vuoden päästä. Ens vuoden heinäkuussa.
Ei taida kauheasti kiinnostusta löytyä jos et kuukausiin/vuosiin viitsi ottaa yhteyttä? Jos et ota nyt, niin parempi ettet sitten ollenkaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se toivomalla tapahdu.
Ei niin, mutta asiat ovat monimutkaisia, enkä minä sitäpaitsi voi yksinäni päättää asiasta.
eteenpäin elämässä.... ei kannata haikailla entiseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai vuoden päästä. Ens vuoden heinäkuussa.Ei taida kauheasti kiinnostusta löytyä jos et kuukausiin/vuosiin viitsi ottaa yhteyttä? Jos et ota nyt, niin parempi ettet sitten ollenkaan koskaan.
Ei ole kiinnostuksesta kiinni, siis minun puoleltani.
Muut asiat jarruttelee eikä ole ollenkaan selvää, että hän pitäisi yhteydenotostani. Voi jopa olla, ettei pitäisi ollenkaan.
Toisin sanoen, tuon sun haudalle kukan.
Tottahan se on että silmistä etenkin näkyy tunteet aika hyvin. Siinä ei auta silloin että suu sanoo ihan muuta, kun silmät kertoo totuuden. Mutta suu sanoo sen miten se ihminen toivois asian olevan ja sen mukaan on elettävä. Oishan maailma toki kivempi paikka jos ihmiset uskaltais kertoa enemmän positiivisista tunteistaan. Ei niiden tarvi silti johtaa mihinkään. Mutta meidän maailma nyt vain on tällainen kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai vuoden päästä. Ens vuoden heinäkuussa.Ei taida kauheasti kiinnostusta löytyä jos et kuukausiin/vuosiin viitsi ottaa yhteyttä? Jos et ota nyt, niin parempi ettet sitten ollenkaan koskaan.
Ei ole kiinnostuksesta kiinni, siis minun puoleltani.
Muut asiat jarruttelee eikä ole ollenkaan selvää, että hän pitäisi yhteydenotostani. Voi jopa olla, ettei pitäisi ollenkaan.
Tiedän miltä toi tuntuu. Tänäänkin olin viittä vaille soittamassa. Saat sympatiani. Harmittaa kun välitän siitä mutta pelkään aiheuttavani vain pahaa.
Vilahtelet ajatuksissani ja saan sinusta hyvän mielen. En tiedä nimeäsi mutta koikkusi nimen tiedän sentään. Mukavaa kesää.
T. Tipsunkiskoja