Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
8141/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarkoitus loukata. Olen vaan välillä niin tympääntynyt kaikkeen.

Vierailija
8142/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmisten pitäisi miettiä enemmän ennen kuin sitoutuu, ja jos tiedostaa olevansa ihminen joka ei sitoutumiseen kykene, jättää lapset tekemättä.

Voisi myös miettiä, onko parempi vaihtaa kumppania aina välillä eli ei sitoudu todella ikinä kehenkään ja aloittaa aina alusta, vai onko parempi todella sitoutua ja ottaa se vastaan sellaisena kuin se on ja antaa kehittyä läpi elämän?

Tietysti joku brutaali väkivalta katkaisee vahvimmatkin sidokset, se on selvä, mutta harvemmin on kyse sellaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8143/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut tarkoitus loukata. Olen vaan välillä niin tympääntynyt kaikkeen.

Et sä loukannutkaan, otin vain vähän nokkiini. Unohdetaan nyt vaan tämä koko case. Olen ihastunut häneen kenestä juttelimme. Ei sitä voi järjellä muuksi muuttaa.

Vierailija
8144/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA jos tietää olevansa henkilö jolle sitoutuminen ei ole arvo, tuo sen reilusti esille eikä ala suhteeseen henkilön kanssa jolle tietää sitoutumisen olevan arvo.

Jos sen tuo varhaisessa vaiheessa reilusti esiin, voi sitoutuja-tyyppinen henkilö tehdä valintansa siinä kohdin (järkevä sitoutuja jatkaa matkaa eikä jää tunteidensa vuoksi yrittämään sitoutua henkilöön joka ei sitä halua, ja sitten myöhemmin märise kun tuli jätetyksi).

Vierailija
8145/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä kertonut kaiken näiden kuukausien aikana. Tiedät tunteeni sinua kohtaan!

Oletko J?

Vierailija
8146/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset muuttuu. Mitä jos se oma kumppani muuttuu kylmäksi ja ikäväksi vaikka kuinka yrität? Ja mitä jos sitä kestää vuosia, vaikka yrittäisit saada toisen avautumaan ja yrittäisit huomioida ja myös antaa sitä tilaa. Mitä jos ei saa yhtään lämpöä? Pitääkö siihen sitten vain tyytyä, koska luuli toisesta muuta? Minusta se on kohta pahinta, olla yhdessä mutta niin yksin.. millaisen mallin sillä lapsille antaa? Tasapainoinen ja hyvä parisuhde ei ole sellainen. Se on todella kuluttavaa..

Vierailija
8147/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset muuttuu. Mitä jos se oma kumppani muuttuu kylmäksi ja ikäväksi vaikka kuinka yrität? Ja mitä jos sitä kestää vuosia, vaikka yrittäisit saada toisen avautumaan ja yrittäisit huomioida ja myös antaa sitä tilaa. Mitä jos ei saa yhtään lämpöä? Pitääkö siihen sitten vain tyytyä, koska luuli toisesta muuta? Minusta se on kohta pahinta, olla yhdessä mutta niin yksin.. millaisen mallin sillä lapsille antaa? Tasapainoinen ja hyvä parisuhde ei ole sellainen. Se on todella kuluttavaa..

Niinpä. Mekin ollaan puolison kanssa kuin mitäkillinen työkavereita. Jutellaan niitä näitä ja kumpikin tietää että yhdessä ollaan vain lapsen takia. Kai tää on sit joku projekti mikä loppuu joskus jos on loppuaseen.

Vierailija
8148/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Ei kai kukaan yhtäkkiä muutu?

En ymmärrä miten joku voi yhdessä yössä peruuttamattomasti muuttua ja kuinka RAKKAUS voi loppua?

Kuinka se edes voi loppua, ei mene tajuntaani...

Vierailija
8149/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tekstiä vaan tulee, eikä sille mahda mitään ja jälki on sen mukaista.

Vierailija
8150/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten joku voi yhdessä yössä peruuttamattomasti muuttua ja kuinka RAKKAUS voi loppua?

Taidat olla aika nuori? Itse olin nuorena myös aika mustavalkoinen ajatuksiltani ja arvoiltani. No, elämä opettaa, nykyään näen jo harmaansävyjäkin.

Ai niin, ne terveiset. Ikävä on. Edelleen. Katkeransuloisena jo kylläkin.

Vierailija
8151/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti, haluun vain sut ❤

Vierailija
8152/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävis hirmu hyvin yks Jonne. .

Vierailija
8153/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sairastin masennusta koko nuoruuden. Melkein kymmenen vuotta. Siitä huolimatta että meillä oli ydinperhe. Vanhemmat pysyi yhdessä kuten ihanteisiin kuulu, vaikka ei ne kyllä oikein toisiaan rakastaneet.

Vierailija
8154/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika nuori? Itse olin nuorena myös aika mustavalkoinen ajatuksiltani ja arvoiltani. No, elämä opettaa, nykyään näen jo harmaansävyjäkin.

Vanha viisas et näköjään vieläkään kun et ymmärrä, ettei arvomaailma ja ajatukset ole ikäsidonnaisia, vaikka tietynlainen mustavalkoisuus nuorilla yleisempää onkin.

En vaan voi tajuta, kuinka rakkaus voi loppua?

Eihän rakkaus vaikkapa ystävään tai perheenjäseneenkään lopu, vaikka kaikenlaisia vaiheita ja rakkaudettomia tekoja tulisikin.

Kumppaniin on tietysti seksuaalinen aspekti myös, mutta miten se muuten eroaa ystävyydestä?

Vai vaihdatteko ystäviäkin aina välillä, kun tulee joku fiilis tai erilainen elämäntilanne?

Vierailija
8155/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sairastin masennusta koko nuoruuden. Melkein kymmenen vuotta. Siitä huolimatta että meillä oli ydinperhe. Vanhemmat pysyi yhdessä kuten ihanteisiin kuulu, vaikka ei ne kyllä oikein toisiaan rakastaneet.

No tämä on lähinnä osoitus siitä, että vastoin yleisiä luuloja tyhmäkin voi masentua.

(Missään kukaan ei ole väittänyt, etteikö ydinperheen lapsi voisi masentua, ahdistua ja ajautua ongelmiin EIKÄ eroperheiden lasten jopa 50% korkeampi riski em. asioihin tarkoita sitä, etteikö niin voisi käydä muillekin tai että KAIKILLE eroperheiden lapsille tulisi ongelmia)

Vierailija
8156/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä  sinä! Nimim. -Tiedät kyllä kuka-

Vierailija
8157/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha viisas et näköjään vieläkään kun et ymmärrä, ettei arvomaailma ja ajatukset ole ikäsidonnaisia, vaikka tietynlainen mustavalkoisuus nuorilla yleisempää onkin.

En vaan voi tajuta, kuinka rakkaus voi loppua?

Eihän rakkaus vaikkapa ystävään tai perheenjäseneenkään lopu, vaikka kaikenlaisia vaiheita ja rakkaudettomia tekoja tulisikin.

Kumppaniin on tietysti seksuaalinen aspekti myös, mutta miten se muuten eroaa ystävyydestä?

Vai vaihdatteko ystäviäkin aina välillä, kun tulee joku fiilis tai erilainen elämäntilanne?

Tunteet eivät välttämättä tule ja mene käskien, arvomaailmaa totellen. Rakkaus todellakin voi loppua, jopa omiin vanhempiin, miksei sitten ystäviin ja kumppaniinkin.

t. toinen ikäloppu

Vierailija
8158/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä Hamsua. Ei ole näkynyt pitkään aikaan. 😥

Vierailija
8159/8206 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

💗💗💗

Vierailija