Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Mikä hätänä?
On vaan niin surullinen mieli kaikesta, lähinnä siitä yhdestä. En pysty elää kun en saa rakastaa sitä.
Rauhoitutaan. 😘 Lähden nyt pikku lenkille. Joogaa, se tekisi sulle hyvää. 💗
Nähdään marraskuussa! Lupaan 100 %:sti.
8927,
sun viesti oli ihana. Mä olen sun kanssahullu. Olen aina ollut sitä mieltä, että hullu ja tyhmäkin saa olla, mutta ei ilkeä. Ehkä meille perustetaan johonkin hoitolaitokseen oma siipi, semmoinen terveistenlähettelysiipi.
Vierailija kirjoitti:
Parempi olisi! Muuten tulisi melko tuskainen marraskuu.
Vierailija kirjoitti:
8927,
sun viesti oli ihana. Mä olen sun kanssahullu. Olen aina ollut sitä mieltä, että hullu ja tyhmäkin saa olla, mutta ei ilkeä. Ehkä meille perustetaan johonkin hoitolaitokseen oma siipi, semmoinen terveistenlähettelysiipi.
Kiitos 😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Touhuan sikana nyt 3 vkoa. Nähdään sitten. 💚 Anteeksi, ettei minulle ole käynyt aiemmin syksyllä. Olen stressaantunut, nukun välillä huonosti, en kovin kiinnostavaa seuraa. Se on syy.
💗💗💗
Vierailija kirjoitti:
>3
Mikä pervo viesti tämä on? Nainen istuu hajareisin? ? Mitä haluat tuolla viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Touhuan sikana nyt 3 vkoa. Nähdään sitten. 💚 Anteeksi, ettei minulle ole käynyt aiemmin syksyllä. Olen stressaantunut, nukun välillä huonosti, en kovin kiinnostavaa seuraa. Se on syy.
💗💗💗
Touhuan täysillä, tavataan ja muutetaan sitten joskus muualle. 😊
Hyvää yötä kultaseni. Olet ystäväni ja tärkeä minulle kaikesta huolimatta. En haluaisi koskaan loukata sinua. Sanoit minulle joskus niin, kun istuimme yhdessä pienen asuntosi lattialla patjalla katsellen ulos ikkunasta, josta näkyi kaupungin silhuetti, kattoja ja muutamia valoja. Kiinnitin silloin huomioni silmiisi, jotka loistivat lämpöä, viisautta ja hellyyttä. Painoin hetken muistoihini ja toisinaan se palautuu mieleeni.
Muistakaa karma. Se toteutuu teille ennemmin tai myöhemmin jollakin tavalla. Vaikka tänään tai huomenna aiheuttaisitte maailman kamalimman tuskan niin se tuska koituu itsellenne tai lähimmillinne moninkertaisena.
Olkaa ihmiselle ihminen. Asettukaa toisen asemaan ja miettikää miltä itsestänne tuntuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>3
Mikä pervo viesti tämä on? Nainen istuu hajareisin? ? Mitä haluat tuolla viestiä?
Joku pakkomielteinen mies joka sai pakit.
Hyvää yötä antti. Sut jos saisin niin olisin maailman onnellisin nainen 😍
Tarkoitukseni ei ollut olla tyly, kun nähtiin viimeksi. Esitit vain kysymyksiä, jotka johdattelivat minua vastaamaan, kuten olisit halunnut että niihin vastaisin. Se oli ristiriitaista ja hämmentävää. Luen sinua kuin avointa kirjaa.
Tällä hetkellä minusta tuntuu siltä että maailma on epäoikeudenmukainen, epärehellinen ja tunnekylmä. En haluisi elää tälläisessä maailmassa jossa ihmiset ajattelevat vai omaa etuaan. Nekin joiden pitäisi muka auttaa toista ajattelevat vain miten he itse hyötyisivät.
Voisiko huomenna herätä parempaan maailmaan?
Olipas mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa mies. Olet edelleen mielessä!
No sitten sä et oo ainakaan se henkilö, jolle oon kirjoittanut täällä.