Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Kiitos viesteistä! 💛 Kävin lukemassa niitä aina kun pidin touhuamisesta pienen tauon.
Hyvää yötä! 💗
Jätin pari (sataa) vihjettä tänne. Oishan se melkoinen sattuma jos olisit löytänyt ne vihjeet täältä ja ymmärtänyt että kirjoittaja olen minä (no ei ois koska kerroin sulle viestitteleväni täällä). Mehän vasta kohdattiin, ihan tässä parin viikon sisään polkumme ristesivät (niin, 0,0027 sekunnin ajan, mutta ihan eka kohtaaminen olikin jo viime vuosikymmenellä).
Mulla on syöpä levinnyt aika laajalle. En ole kertonut kuin miehelleni. En halua puhua kenellekään. Minusta kaikki puhe on liikaa. Yritän nauttia viimeisistä kuukausistani. En oikeastaan kaipaa ketään tai mitään.
Jnainen kirjoitti:
Mulla on syöpä levinnyt aika laajalle. En ole kertonut kuin miehelleni. En halua puhua kenellekään. Minusta kaikki puhe on liikaa. Yritän nauttia viimeisistä kuukausistani. En oikeastaan kaipaa ketään tai mitään.
Mä en myöskään kaipaa enää ketään enkä mitään. Olen menettänyt uskon oikeudenmukaisuuteen ja hyvyyteen lopullisesti. Ihan turhaa kaikki. Ihan kaikki.
Miten paneminen voi olla aiheena herkkä?
Vierailija kirjoitti:
Jnainen kirjoitti:
Mä en myöskään kaipaa enää ketään enkä mitään. Olen menettänyt uskon oikeudenmukaisuuteen ja hyvyyteen lopullisesti. Ihan turhaa kaikki. Ihan kaikki.
Minusta taas suurinosa ihmisistä on ihan hyviä ja empaattisia, mutta samalla hemmetin turhauttavia ja vammasia otuksia.
Itsehän haluaisin olla vaan teflonia, mutta tietysti paras olisi jos en olisi ikinä syntynytkään.
T-nainen se käy joka päivä mielessä, mutta eipä taideta nähdä enää koskaan? Voisinpa unohtaa.
Saan olla seuraavat 5 pv kotona ja touhuta täysillä. Ja jutella sun kanssa. 💖
Vierailija kirjoitti:
Jnainen kirjoitti:
Mikä sinun uskon vei ja miksi kaikki on turhaa, jos saan kysyä.
Hyvää huomenta - toivottavasti nukuit hyvin, mies 💋
Hei nainen, Nähtiin viimeksi yli vuosi sitten. Käyt edelleen melkein joka päivä mun mielessä. Jos mä enää koskaan näen sua, kysyn sua ulos.
Vierailija kirjoitti:
Hei nainen, Nähtiin viimeksi yli vuosi sitten. Käyt edelleen melkein joka päivä mun mielessä. Jos mä enää koskaan näen sua, kysyn sua ulos.
Niin nähtiin? Kerro jotain, mikä liittyy teihin tai joku tunniste?
Huomenta 💗 Nukuin ihan hyvin. Heräsin puoli tuntia tai tunti sitten lehtipuhaltimen pörinään.
Entä itse?
Oliko se sun päätös vältellä mua vai sen toisen? :)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta 💗 Nukuin ihan hyvin. Heräsin puoli tuntia tai tunti sitten lehtipuhaltimen pörinään.
Entä itse?
Kiva kuulla - itsekin nukuin hyvin, mutta liian lyhyet unet...
Hauskaa päivänjatkoa 😘
Jätin pari vihjettä tänne. Oishan se melkoinen sattuma jos olisit löytänyt ne vihjeet täältä ja ymmärtänyt että kirjoittaja olen minä. Mehän vasta kohdattiin, ihan tässä parin viikon sisään polkumme ristesivät.